Leuk Bryan z'n hoekje! Je bent er ook echt blij mee he? Heb je super goed gedaan, geeft voldoening he om je huis lekker te verbouwen?!
zo en daar was ik ook weeer even. Wat is het toch vreselijk koud zeg buiten blegh. Het paadje achter ons huis is 1 grote ijsbaan, maar ik heb het overleefd zonder ijshappen. hahaha. nu gezellig warm voor de buis. filmpje op en mama even aan de koffie. zo weer verder in huis. ben flink aan de poets geslagen, wil van t voorjaar weer schilderen dus dan meteen maar grote opruiming houden. zolder leeg, kasten leeg, kleding uitzoeken. gaat weer een gevulde ROL vuilniszakken. Helemaal goed. marijn: die heeft na een paar dagen gejengelt te hebben weer een vrolijk bekkie. Kruipt lekker (nou ja tijgert) en drinkt zijn flessen weer (die liet hij gister ineens allemaal staan) vandaag dan weer geweldig geslapen. 7.30 fles 8.30 in bed 12u wakker gemaakt fles en brood 13u in bed 15.45 uit bed koekje straks om 17.15 weer in bed..tot morgen... wat een weelde en rust he...heerlijk.. Nadeel.. je kunt geen kant op. zit altijd thuis, kan geen moer doen boven, want dan is ie wel zo weer wakker. maar goed. ik heb het er wel voor over. Hij is de grond zat lijkt denk ik. ga ff groentehap voor m opwarmen. Oh. en Poll ik heb ook gestemd. en ga met de meute mee.. lijkt me super
CUTE! Wat een geweldig vrolijk koppie... die moet ze je geven wanneer ze ondeugend is, wedden dat je dan niet boos kunt zijn?!
@Mys.. sterkte met je paps meid @Dwaas.. dikke snnotknuffelterug hoe gaat ie nu? @Wen.. wat een popje blijft t toch zeg @Bones. werkse meis @Maja... die beslissing kunnen jullie idd alleen samen nemen... ik zou zeggen. volg je hart, maar zoals je het voorlegt is het wel een beslissing die je weloverwogen moet maken anders krijg je zeker spijt. @Cassie. Fijn dat t zo goed gaat meis... en zo kort op elkaar heeft ook zeker voordelen.. @Sizzz , Dees, en iedereen die ik vergeet.. KUSSSSS
whahahaha.. de staart van de kat is ineens erg leuk.. tot ie m te pakken heeft. dan is de kat minder aantrekkelijk denk ik. dat gaat ie nl nooit pikken. (de kat dan he)
haha... gelukkig is de kat hier staartloos Ichtus! Fijn dat Marijn zich weer wat beter voelt... Sizzel, prachtige foto's! Mrijn, ik ga NU naar hyves! Shopzin, had ik ook! Schoonmama kwam even op Fenne passen en ik heb boodschappen gedaan en ook meteen die muts van de foto met bijpassende sjawl gekocht en een Name-it setje voor Fenne (50% korting, jeej!) en voor mezelf een Esprit spijkerbroek, ook voor de helft!
ik ga straks lekker uitgebreid koken.. witlof met ham en kaas in de oven... heb er nu al zin in..whahaha
en shopzin.. zin wel.. tijd niet..pfff.. maar goed.. dan spaar ik t wel op.. moet nog wel een paar broeken voor jur hebben.. die slijt ze zo snel dat ik al blij ben dat ik ze nog heel 1 keer in de was krijg..
Kom later even reageren hoor.. Was ff benieuwd wat iedereen eet. Ichy witlof las ik al Wij eten chili con carne denk ik. Ik schop Jeroen dan alleen wel vanavond het bed uit denk ik
Ikke kantenklare lasagna (luilak) maar voor mijn dochter maak ik een ovenschoteltje met courgette, tomaat & couscous, wat oregano er door, klein sjalotje en geraspte kaas... misschien moet ik dat zelf ook maar gaan eten hahaha
hmm wat te eten vanavond das een goeie ben eigenlijk nogal wat te lui om te koken heb wel gewerkt vandaag he
hebben jullie dat filmpje gezien op onze hyves van baby emely?wat leuk,heb je hier een programma voor?weet iemand dit?
Ben bezig met koken en druk druk. Morgen weer de hele dag werken, donderdag naar Yvon en een shoot van haar hond maken dus weinig tijd voor hier. Wij eten kipfilet, gnocki (of hoe je dat schrijft) en doperwten. Kussss voor allemaal.
idereen over me heen gelezen? ben benieuwd namelijk naar de reacties aangezien dylan zo lang is (vind ik zelf dan he)