@Wen.. nou ook goed voor jezelf zorgen hoor.. koninging Fenne moet uiteraard het beste eten, maar mama mag ook wel meesnoepen hoor..whahahaha... @maja.. chili con carne.. oh dat was ook wel lekker geweest ja.. @dees.. lekker druk dus.. goed zo.. eetse voor straks....knuf @Kikkert.. heb er idd overheen gelezen ja.. hoe lang is dylan nu? @oeh oeh.. mijn vlees brand aan...
zoooooooooow daar ben ik weer @ kikkert , ik heb het gelezen , maar ik wil nog niks zeggen denk dat bryan aardig in de buurt komt hahah nee joh , tis een lang end , die vent van je haha @ eten uhhhhhhhhh waarschijnlijk hollands pannetje , als ik de gasflessen krijg ontdooit @ wen , ja heeeeeeeeeel blij ben ik er mee , alleen nu moet ik nog aan hem duidelijk krijgen dat hij DAAR mag spelen , en niet bij papas pc @ Dees , lekker het heen en weer meid rustig aan he ! uhm uhm uhm uhm sorry kweet t niet meer
toen jur 11 maanden was was ie 78 cm en 11330 gram (dikkert dus) lisa was met 11 maanden 70 cm en 8300 gram marijn moet de 26e weer naar t cb
he dames... maja lastige keuzes hoor.... en inderdaad dat kan je alleen zelf maken.... mys das schrikken van je papa... mmm hopelijk valt het mee... gelukkig sta ik in elk ziekenhuis van waar mijn vader mee te maken heeft als 2 contactpersoon dus bellen ze ook altijd mij als er iets is met mijn vader... mijn vader heeft daar zelf ook om gevraagd bij de artsen om zijn oudste dochter te bellen... dees heel veel plezier bij yvon...en een dikke knuffel ICHY wat heerlijk om jou weer te lezen hier...met mij gaat het goed hoor...druk maar goed en met jou dan meissie...knuffie...en jouw marijn klinkt als ideaal... leuke muts heb je fenne..maar die pyama he...mmm nee hoor.... ben ik nou iemand vergeten suus en botje...werkse.... nou ja voor iedereen maar weer een knuffie dan
@dwaas ja met mij gaat t beter..ben blij dat ik het vorige jaar heb afgesloten.. nu beginnen we weer met een schone lei...
ja zo voelt het voor mij ook... ik weet dat het jaar niet helemaal zonder slag en stoot zal verlopen maar dat gaan we wel trekken...
Ben ik weer.....t was me het dagje wel. Maja, hele moeilijke keuze. Tja, kan je vertellen wat ik zou doen, maar daar heb je niets aan. Jullie moeten zelf die keuze maken en de voor- en nadelen heb je al keurig op papier. Mgoe, nu nog knopen doorhakken he..... Succes hoor, tis niet makkelijk. Fenne, wat een leuke muts. Maar alles staat goed op zo'n mooi koppie! Meiske, gefeli meid! Ik hoop dat je zo lekker mag kroelen. Ichy, fijn dat het beter gaat met Marijn. Dwaas, hoe is het? Nog ziekies?
nou ja ziekjes...gewoon niet lekker... snot in mijn kop.... en duurt me een beetje te lang zeg maar...maar goed gewoon doorgaan met ademhalen dan komt alles weer goed en hoest met jou dan...trek je het allemaal nog een beetje
nee dat is hier net zo.. zal nog best wat flinke hobbels over moeten.. maar uiteindelijk zal het wel lukken.. ik ga ff opruimen hier en de kids op bed leggen... tot later misschien nog.. krijg vriendinnetje hier.. die gaat trouwen..JOEHOE (met mijn ex.. lieverd hoor en gaat allemaal heel goed) dus we gaan jurken uitzoeken..whahahahaha
Jawel jawel heb ik wel wat aan! Ben juist benieuwd wat anderen zouden doen in mijn situatie.. Verder hebben jullie naturlijk gelijk dat het mijn beslissing is, maar is zo moeilijk. Erg irritant.
Ik ga trouwens even een topic plaatsen bij baby en dreumes. Lune heeft sinds vanavond hele dikke opgezette handjes en zijn op sommige plekken helemaal rood. Ik mag er absoluut niet aankomen, doet haar erg zeer. Ook heeft ze er wat uitslag bij. Vaag toch? Even topic openen dus.
hey meiden me vader is weer thuis , maar niet zo'n leuk nieuws hij moet donderdag terug komen en waarschijnlijk blijven zijn nierfunctie is aan het zakken wat een geweldig begin van 2009 ,... maar niet heus
mmmm dat is echt klote meid.... dikke knuf...helaas kan ik niets anders zeggen....we zullen duimen voor je papa
nee het is ook echt niet lekker , bah .... @ maja , ik weet niet of het t zelfde is hoor , maar bryan heeft dat ook vaak , alleen dan zijn zen handjes ijskoud , ik mag er dan ook niet aan komen .... hoop dat je snel weet hoe of wat met je kleine meid !