Kan geen foto, ze ligt al op bed.. Vind het ook vreemd, ze zien er best gek uit en het doet haar duidelijk pijn. Haar handjes zijn juist heel warm Mys, ze gloeien echt. Sterkte trouwens met je vader, geen leuk nieuws
of ook op andere plekken ... ben aan het googlen voor je ( al is dat niet altijd even slim natuurlijk , ) maar misschien kan ik wat vinden
Had wel gelezen... dacht meteen: zo, die Dylan is lang! Hij wordt vast 2.00 meter... is Davy ook lang? En jij bent ook niet klein toch?
WINTERHANDJES Als een gevoelige huid aan buitensporige koude wordt blootgesteld, kunnen er kleine, jeukende, rode zwellingen op de huid ontstaan. Deze zijn pijnlijk en ontstaan meestal op tenen en vingers. Iemand heeft dan winterhanden of wintervoeten.
Lief van jullie, dat meedenken Ik dacht eerst ook winterhandjes, maar ze is de laatste dagen helemaal niet buiten geweest. En in huis is een constante, warme temperatuur. Dat rode kwam idd best vlot opzetten denk ik, maar ze is al wel dagen aan het 'voelen' aan haar handjes/polsjes. Misschien toeval, of niet.. Ik vind het maar raar
Maja, misschien is het wel een allergische reactie op iets. Kas heeft ook zoiets gehad toen hij kleiner was. Ook hele dikke handjes en uitslag erop. Ik ben toen naar de ha gegaan en hij dacht toen een allergische reactie op iets. Volgens mij heb ik toen een kuurtje gekregen en daarvan is het over gegaan. Weet nu nog niet waar het door kwam, maar hij heeft het daarna nooit meer gehad.
Winkeltje hier in 't dorp... is van Little Feet... ze hebben daar allerlei merkkleertjes, maar deze is wel met roze hoor, en zilverdraad er doorheen, wel echt meisjemeisje
Goedeavond ladies! Vandaag iets langer gewerkt dan de bedoeling was Normaal ben ik op dinsdag lekker vrij 's middags alleen werd ik door zieken gesmeekt of ik alsjeblieft wilde gaan werken. En ik met mijn goeie hart (ahum) heb dit natuurlijk gedaan Ben wel echt kapot nu, en ik ben weer ziek aan het worden! Getverdemme! Weer een hoofd vol snot enzo Rosalie die had afgelopen nacht ook dr nacht niet en is ieder uur wakker geweest En waarom? echt geen idee! Hoop echt dat ze vannacht wat beter slaapt! Ff terug lezen...
ik zou anders gewoon een afspraak maken met de ha maja.. wij zijn geen doktoren hier.. (al moet ik zeggen dat we aardig op weg zijn.) Ik zou het iig wel zeker willen weten!