Oh wat vreemd zeg... zo ineens? Zijn jullie net buiten geweest? Want ik heb dat zelf ook wel eens als het zo koud is, dan doet het ook echt pijn als mijn handen weer warm worden en dan zijn ze ook een beetje opgezet...
hmm.. ariel ook al niet lekker. zou rosalie ook niet fit zijn misschien. of een sprongetje? ik duim voor je dat ze beter slaapt
whahaha.. kan mijn verpleegkundige kennis er wel op loslaten maar dan krijg je allemaal van die horror-verhalen..
Hahaha! Nou ik hoef niet direct horrorverhalen hoor Ik had gehoopt dat iemand het zou herkennen hihi..
ze heeft geen koorts en ze voelen erg warm aan toch? ook waren ze dik he.. lijkt een ontsteking, maar ja.. vaak heb je dan koorts. Doet ze er wel nog alles mee? beweegt ze de vingertjes goed e.d?
@ ariel oe gezellie . DE SLECHTE HUISVROUWENCLUB Join join join @ wen hahah toevallig meis @ maja , anders gewoon naar de ha , wat siz ook al zei
Nee, ze houdt haar handjes heel gek, ze doen pijn en wil ze niet bewegen. Het lijkt wel alsof er heel veel vocht onder zit en haar wijsvingertje was ook helemaal dik. En dus vooral op haar linkerhandje een vuurrode bult leek het wel.
Ik ben om 6 uur naar het ziekenhuis geweest om mijn neefje te bewonderen, het is echt een poepie Ik heb lekker met gekroeld! Heb nu gelijk weer de kriebels...Maar dat zal ik altijd blijven houden. En het is echt een mooi kindje, een bos met donker haar, beetje krullerig *smelt*