mannetje gaat nu voor ons net een kopje koffie zetten. we hadden bloemkool gegeten vanavond, we hadden nog wat over en daar heb ik net een bloemkoolsoep voor morgen van gemaakt! LEKKER! Morgen op kraamvisite bij Pim, het zoontje van een vriendin van me! Dan mag ik ook kroelen!
Whaaahaaa Suus Kluun, he misschien studeer ik met je mee Maja, ga ik voor een schrijversopleiding. Nee, ik houd het maar hierbij. Vreemde handjes van Lune, ik zou ook aan een allergische reactie denken. Ligt die optie ook al in de prullenbak? Idd morgen even bekijken en dan maar even een HA (heeft immers niet voor niets jaren ervoor gestudeerd, alhoewel dat soms ook een opleiding van niets lijkt.....met bepaalde diagnoses....)raadplegen. Meiske, doe je goed meid. Lekker even tuttelen! Ariel, jakkes weer ziek dus. Bah zeg, we komen er niet door met z'n allen. Dwaasje, ook al aan de hardnekkige snotterkoorts. En wie had nog meer een kop vol snot? In ieder geval allemaal beterschap (including me)! Mys, wat een vervelend nieuws! Mijn duimen draaien en een dikke knuf! Psssst, Siz is idd erg lief! Even hyves checken.....
afwassen? wat is dat....? koffie net op.... kinderen op bedje...hopelijk slaap troela een nachtje door...
ja das minder ariel... suus kluun klinkt ook heel leuk vind ik.... en suus ben blij dat je mijn mening deelt over sizzzz enne voor jou ook beterschap!
ik ga zo ook lekker op de bank een kop koffie opdrinken en lekker dicht tegen mijn mannetje aankruipen!
Ook hyves gelezen En ik sluit met aan bij de woorden die over de schrijfkunsten van Suus zijn gezegd!
Sorry hoor maar lees half mee, zit even lekker poffertjes te eten en GTST te kijken. @vaatwasser; ik wil er binnenkort echt 1 hebben, scheelt een hoop werk.