whahhaha nee het was zowiezo friet geworden dan (die komen ze brengen) en ze hebben geen pinautomaat op zak (zou wel makkelijk zijn)
SOOOOOOOOOOW , PFFF daar ben ik weer jemig bryan ging net te keer , germ da kind , bij hoesten krijst hij alles bij elkaar , ook heb ik net dentinox gesmeerd want als ik aan zijn mondje kom krijst hij echt alles bij elkaar , zoals het nu lijkt komen er 4 ondertanden tegelijk aan , ( al heb ik wel eens meer gedacht dat er wat kwam ) maar goed nu is het dik en rood en ik voel bobbels ... morgen toch maar even naar de ha , voor zijn keel na te laten kijken ...
@meiske: ja en nee beneden moeten nog wat kleine klusjes (gordijnen enz.) maar boven is alleen onze slaapkamer bijna af. M'n vader wilde onze badkamer een kleine opknapbeurt geven omdat we nu het geld nog niet hebben voor een grote renovatie. Maar door allerlei gekke dingen hebben we nu nog meer buizen over de wanden lopen! haha. Ach ik zei al: over een half jaar slopen we de boel toch eruit We gaan nu Finn z'n kamer doen, en dan gaan we er toch gewoon in hoor! ik word een beetje gek hier... @mom: Finn doet ook zo met z'n middagdutje. Hij slaapt soms helemaal niet overdag Denk ook de 11 maanden sprong
en nu ben ik echt weg anders komt van mijn leren niks meer (heb morgen toets) knuffie en slaap lekker
(Ik heb zo juist het qouten uitgevonden ) Uhm... het enige probleem dat ik dan zou hebben is het weinig bij Elena zijn... tja.. nou zet je me weer aan het denken... misschien ga ik toch maar weer eens bellen.... mja maja.... ik heb wel ook die kriebels van een 2e... nou ja, dat zijn een beetje af en aan kriebels: kriebel, kriebel... jaaaaaaaaah NU... kriebel kriebel... aaaaaaaaaaaaaaah neeeeeee......etc.
ik heb hyves gelezen geweldig! @ariel nog aan mijn dvds gedacht meid niet dat het mega veel haast heeft hoor meis
http://94.100.114.38/453000001-45305000 ... _JUzy.jpeg DYLAN IN DE SNEEUW EN STAAT LOS (FF OP DE LINK KLIKKEN VOOR DE FOTO ) das trouwens mijn moeder op de foto he
@mys nee niet 4 tanden tegelijk dan lopen ze niet meer gelijk op zeg maar tegen bryan dat 2 genoet is
FF warme chocomellen en telefoontje doen.. .. kikkert.. studeerze! Meiske, how cute de poppenwagen....
Trusten Kikkert! Ach arme Bryan Hopelijk zijn die tandjes snel door Mys! Debora, nog wel wat te doen dus! Ik vind het vooral leuk om alles nieuw uit te zoeken (vloer, tegels, kleuren, gordijnen enz) We hebben een huis uit 1912 gekocht en dat ademt toch weer een andere sfeer uit dan het jaren 30 huis waar we nu wonen. Dus zoeken we daar ook andere spullen bij uit.
geen stroom: eind 2007 lag het hier in Zaltbommel eruit (toen was ik hier met m'n dikke buik ) door die helicopter: gevolg: babyboom hier! wahaha Meiske: ooooh wat lief!
oooo hier oop kriebeles het ene moment en het andere moment ook weer niet om gek van te worden..... en nu ben ik echt weg
hahahaha die viv , ik vind het zo sneu ,.,,, als het tandjes zijn teminste he ... durf niet meer te hopen maar t lijkt er nu wel echt op ....
ey kikkert , je bent al 3 paginas weg aant gaan ... hup schiet eens op * schopt kikkert achter de pc uit *
(quote, quote... ) 1912... wat leuk! Heb je een plaatje? Omschrijving? Wanneer ga je over? Of nog beter.. mogen we mee webshoppen voor hebbedingetjes?