meiske trouwens ook iemand wilde recherche worden , stoer ... niet lachwekkend uh uh uh ..... leuke sloffen/ schoenen gezien , uhm uhm uhm uhm was het dat ?
aste meis hahahaah Thnx meiske , ik hoop dat hij zich snel beter voeld , maar goed , hij is al weken aan het kwakkelen
He mys... wat naar zeg, ik heb echt medelijden met je mannetje... en een beetje met jou natuurlijk... ik zag dat hij veel speelgoed heeft, leuk toch.
Mom, deze foto van het huis heb ik al eens hier laten zien, maar speciaal voor jou dan nog een keer: Achterkant van het huis (is helaas de enige foto die nu op de comp staat)
@meiske: ik zou ook ooit een mooi oud huis willen. En dan de juiste sfeer er bij zoeken. Geweldig vind ik dat! Ik moet nog gaan kijken voor gordijnen. en Finn z'n kamer moet ook nog helemaal leuk worden dus nog zat te doen! Had graag een heel kleurenschema willen bedenken maar daar kreeg ik de kans niet voor. (erg he, maar ik ben zo geinteresseerd in interieurs) @kikkert: wauw knap van Dylan zeg! Leuk ventje is het toch! @mys: arme Bryan! Ik ken dat gillen wel, dat deed Finn ook als er een tandje in de weg zat. Hij heeft er nu 8...
Ja, nou moet ik nog even reageren.... meiske... wauw wat gaaf! (en ja, soms mis ik hier wel es wat... bedankt voor t showen.. voel me vereerd)
Sofie heeft gelukkig geen last als haar tandjes doorkomen (heeft de rest ook nooit last van gehad. Het was altijd zo van oh, weer een tand erbij!)
ja bryan heeft nog geen tandjes debora , dus ik weet ook niet hoe of wat hij Reageert ... @ mom hahah medelijden met mij komt wel goed , vind het sneu voor hem
Waarom kun je nu geen kleurenschema meer maken voor je huis Debora?(of is dat een hele stomme vraag )
@mys ik hoop voor je dat ze nu echt doorkomen meid het is de kleine kerel gegund (niet de pijn he maar eindelijk tandjes ) en let op ze zijn scherp ik was dat niet gewend en nu stak ik vandaag vinger in mond nou dat heb ik geweten
Wauw! ik is jaloers op het huis van meiske! Ons huis is heel lelijk van buiten! wahaha Bij de laatste 2 tandjes heeft hij niet meer gehuild 's avonds gelukkig. Wel bijten bijten bijten! Hier kriebelt het ook gruwelijk... maar niet bij Marc En kikkert en mom: schop na! (ben altijd laat met bijlezen/reageren
Meiden, ik vond het erg gezellig hier vanavond, maar ik moet nu echt nog even een aantal dingen gaan doen. Piet komt zo ook thuis en dan vind ik het wel gezellig om nog even samen te bankhangen. Dus welterusten voor straks!