zo.. hier ook net heerlijk gewandeld buiten! wat een super weer is het toch! Heerlijk! Kan er zoooo van genieten! de kap van de wandelwagen open en ook Nora vind het geweldig! alles wat ze voorbij ziet komen, de lucht.. ze vind het allemaal even prachtig! na de wandeling gevoed en nu ligt ze heerlijk te tutten in haar bedje! over het niet slapen op het kamertje. Dat wilde nora in het begin ook niet. Dus toen overdag wel steeds op haar kamertje geslapen, gordijnen open, ik maak niets donker ook al hebben we rolluiken! en toen toch 's avonds geprobeerd.. de eerste nacht moest ze wennen, maar daarna ging het eigenlijk prima! Ik heb een klein nachtlampje voor haar gekocht voor in het begin (nu heeft ze die al niet meer) ze was dan veel naar de schaduwen aan het kijken, vond het prachtig en viel dan vanzelf in slaap.. misschien een tip...
Ik vind het zoooo jammer dat ik niet naar de meeting kan komen.. red het gewoon echt niet.. buik doet nog steeds pijn. Ook die ***echo van gisteren maakt het er niet minder pijnlijk op.... bah.. elke keer die inwendige echo's.. nu moet ik de 11e weer en dan wordt definitief besloten of ik geopereerd word....
kan het me goed voorstellen. Het moet gewoon zijn bevallen en hup alles over, kilo's weg, geen last meer en alleen maar genieten.
hey meiden, sorry heb al een tijdje niks laten horen (erg druk). hier gaat het niet zo geweldig we zijn gisten met dylan naar de huisartenpost geweest hij bleef niet huilen maar krijsen. hij had pijn doordat constant maagzuur opkwam. hij heeft nu voor een paar daagjes domperion gekregen(zetpillen), maar de arts van de huisartenpost rade ons wel aan nog even naar onze eigen huisarts te gaan, dit heb ik dus ook vanochtend gedaan, en dylan heeft hoogt waarschijnlijk ruflex hij moet nog naar de kinderarts en dan word hij (waarschijlijk) 24uur opgenomen (wij mogen er wel bij blijven)....pfff ik vind het heel moeilijk oms ons manneke die onderzoeken naar ruflex te laten ondergaan, maar dit is wel het best voor hem. hoe is het hier? nog belangrijke dingen gebeurt? zo ja wil iemand mij even bij kletsen...
He bah kikkert..Dylan ook misschien reflux.. Het is inde4rdaad wel het beste voor Dylan als ze hem gaan onderzoeken... Dikke knuff voor jou meis..
het is idd het beste voor dylan het is wel heel moeilijk maar ja... (stel) het is ruflex dan heb ik dus al die tijd toch gelijk gehad, tewijl de dokters steeds zeiden tot het niet zo was. och ja we wachten maar ff af.
Ze heeft dit niet..ze heeft 2 daagjes heel erg last van maagzuur gehad..maar de oorzaak hiervan lag bij de erge darmkrampjes die ze had..en daar is ze nu voor behandeld en het is echt een wereld van verschil..
Jaydee lag heel erg te huilen net in der bedje..toen heb ik haar net ingebakerd(had het cb even gebeld) en heb haar terug in der bedje gelegd, ze gaf geen kick enis direct in slaap gevallen.. Ga haar nu vaker inbakeren... Even een vraagje aan de meiden die ook inbakeren..slapen jullie kleintjes langer en dieper door het inbakeren?
Ha bah Kikkert, ook al reflux. Zielig om te zien dat Dylan zoveel last heeft. Heeft hij baat bij de zetpillen? Eventueel kun je het bedje iets ophogen, zodat het zuur wat minder snel naar boven kan komen. En gebruik je al jbpm? Hier net even getut met madame en een flesje gegeven, maar ze is nog niet in haar sas. Even afwachten en anders ga ik toch even wandelen. Even er lekker uit.
zetpillen helpen, maar mogen maar tijdelijk gebruikt worden. jbpm zit al in de comfort . bedje is ook al verhoogt maar helpt niks