oh heb me toch een partij kriebelhoest,wordt er helemaal lirisch van BAH , heb nou al 2,5 weel verkoudheid op mijn keel... maar ja vanzelf gekomen gaat vanzelf weer weg ook.maar moest toch ff klagen
das balen meis , kriebelhoest ... * stuurt de hoest weg* haha en ja luxe ... ik wil nu de luxe van een huissie btw , hyves al gelezen ?
ik ga voor de kriebelhoest wat nemen en dan mijn bedje opzoeken in de hoop dat ik ermee kan slapen, Trusten doei doei
morgen ben ik plots ineens toch vrij heerlijk hoor, ga morgen weer ff naar Ikea (goh wat heb ik het druk ) wilde nog wat dingetjes voor de keuken halen, en ook nog ff naar een andere keukenzaak handgrepen bijbestellen die kwamen ergens anders vandaan vondt ik mooier
He Joma, je keuken glimt gewoon! Scheelt dat je morgen niet hoeft te knippen, praat je misschien ook minder = beter voor je keeltje, hele dag snoepjes sabbelen en theeleuten en wie weet gaat t donderdag weer wat beter. He mys... ik heb helemaal geen idee hoe jullie situatie is, maar is huren ook geen optie?
wachttijden zijn hier 3 tot 6 jaar .. we zitten nu in het 3de jaar , dus tis reageren reageren reageren , en hopen wat te krijgen
uhm ja net schoongemaakt hahah en hou wel van schoon(soms iets te veel ) ja precies over dat praten dat moet ik heel de dag ja, ben altijd blij als er een klant komt en niet veel te melden heeft hihi oh ja ben donderdag ook vrij
meiden ga nu echt mijn bedje opzoeken Trusten en tot morgen (als ik niet winkelen en soppen ben) doeidoei