Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    slaap lekker joma :D

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    He mys.. klinkt alsof Joma wel bij ons eens langs mag komen als ze weer z'o'n poetsbui heeft. Meisje ik ga er echt mee stoppen. Ik probeer wakker te blijven maarre.. ben toch een beetje moe... welterusten!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hoi en doei, kga werken.....

Mooi zo Joma, weer heel wat anders. Ik kom hem binnenkort wel in het eggie bekijken want de haren zijn weer wat lang. Volgende keer mag het ietsje korter anders moet ik zo vaak komen :)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!
    Hier gelukkig een iets betere nacht gehad dan gister. Alleen werd ik deze keer zelf om 3 uur wakker :( En Rosalie om half 4, gelukkig ging Vin er uit en sliep ze snel weer. Zelf ging ik er om 10 voor 7 uit en Roos werd pas om 10 voor half 8 wakker. Dus had ik ff lekker de tijd om mezelf klaar te maken!
    Denk alleen niet dat ik het vandaag een hele dag ga trekken....Heb zware hoofdpijn, en ik heb 38,7. Maar wil het toch even gaan proberen, anders zitten die oudjes 3 weken in hun eigen vuil :(

Eerst ff ontbijten!

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Yep yep, alleen door het slaap te kort ging het iets langzamer dan verwacht :(

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

7. supermummy

Het is een mooie dag vandaag....want vandaag is oficieel de UITVERKOOP begonnen hier in Spanje :D :)

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Hier prima nachtje. Lune werd om half 8 wakker en Jeroen ging er voor haar uit. Maar ik was toch wakker dus er ook maar uit. Ze heeft nog steeds een beetje dikke handjes maar veel minder dan gister en ze zijn nog wel gevoelig maar ze huilt niet meer als ik ze aanraak. Ga de ha er ook niet voor bellen, alleen als het vandaag nog erger wordt. Denk idd zelf toch ook aan een soort allergische reactie ofzo. Ik bedacht me later nog dat onze hond gisteren wel bij haar is geweest (ik had het niet in de gaten :oops: ) en die wil haar altijd op haar handjes likken dus heeft ze denk ik nu ook gedaan. Lune heeft ook een beetje een warme rode wang, en daar heeft de hond ook een lik gegeven, misschien toch een reactie daarop. Ik kan de hond ook niet aaien zonder jeuk te krijgen en rode handen, als ze me likt moet ik ook direct mijn handen wassen want dan word ik bont, misschien heeft Lune dat van mij. Nouja, ik hou het in de gaten. Ze3 hoest trouwens ook weer, ook even in de gaten houden.

SM, jeeeeeeej uitverkoop! Ga je nu ook helemaal los? :)

Ariel, doe je wel een beetje rustig aan meid? Ik vind het heel lief dat je aan de oudjes denkt, maar denk je ook aan jezelf? ;) Ziek is ziek hoor!

Dees, werkze! Je bent er vroeg bij :confused:

Joma, mooie keuken! Ben dol op witte keukens :D

Ik heb me trouwens weer beter gemeld. Heb toch geen afspraken buiten de deur dus vind het een beetje onzin om nog ziekgemeld te staan. Jeroen is thuis dus ik kan thuis ook wat aan het werk (mailen en bellen en me verdiepen in het computer/clientsysteem) En ik ga nog even naar de universiteit bellen voor een afspraak met een studie-adviseur.

Iedereen fijne dag vandaag!

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    morgen meiden :D

@ ariel , balen van je nacht meis , ennuh ... rustig aan he :)

@ sm OE OE OE INSLAAAAAAAAAAAN ! :) :) :)

@ deesje , werk ze meis

10. supermummy

Ja ik heb morgen en overmorgen vrij en ga zeker effe Barcelona in om wat te kopen :)

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen!

fijn dat het beter gaat met lune maja!

joma! Mooie keuken! is dat een boretti gasfornuis? die willen wij namelijk ook 1!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hier een prima nachtje!

Nora ligt al weer op bed dus ik heb het eten voor vanavond al klaarstaan, koelkast schoon en de wc al schoongemaakt!

en nu... bakkie koffie!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goodmorning...

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hoe was t ook alweer?: Gij zult niet begeren uws naasten HUIS (meiske), Keuken (joma), Man die er vroeg uit gaat, (maja), Woonplaats (SM)

dusss...

Meiske.. wat een pracht huis! Ruilen?
    Joma.. zo'n kleur keuken hebbn wij ook.. maar dat is wel zo'n beetje de enige overeenkomst.. wordt er hebberig van..whahahaha...
    SM. ik wil ook winkelen in Barcelona.. is alleen te ver fietsen...grrrr...

Hier ook heerlijke nacht gehad.. lekker geslapen.. tot euh.. 8.30 toen werd ik zachtjes gewekt door jurian.. die kwam vertellend at het licht was buiten..whahahaha...

Langzaam kwam ook lisa en toen hoorde ik marijn brabbelen.. om 8.45 gingen we dus pas naar beneden.. moet je nagaan.. Marijn lag er om 17.15 in gisteravvond en werd om 8.45 wakker.. Kijk daar houdt mamavan..whahahah

Ik zag wat schoppen voorbij komen..(huh? 3 pagina's vol schoppen en snap t nog steeds niet..)

en JAAAAH ik heb ook Hyves gelezen ;)

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ja en toen moest je ineens naar Hattem.. tis ook wat... :)

(kan wel wat schoonmaakhulp gebruiken en je bent al lekker op dreef.whaha)

16. supermummy

wahaahahaha Ichtus jij bent grappig

17. supermummy

Ik denk dat er genoeg zijn die jou benijden met een jouw marmotje die 20 uur per dag slaapt.

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MOI? :rolleyes:

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja das ook weer waar SM!hij zit nu zijn boterham helemaal zelf naar binnen te werken...whahaha..

nou ja.. hij zit zijn boterham vakkundig uit elkaar te trekken en naar binnen te proppen...hihihi

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wij gaan zo dan na het ontbijt en de koffie ook maar snel wassen en aankleden.. theeft hier weer gesneeuwd dus de slee zal weer overuren draaien vandaag.. en ik wil (lees moet) verder met poetsen, opruimen, uitzoeken, weggooien etc etc..

Deel Deze Pagina