kikkert, ook bij jou reflux. Hier ook bedje omhoog maar helpt voor geen meter. Leek iets beter te gaan maar SArah krijst nu na de fles alles bij elkaar, zo zielig. Volgende week weer kinderarts. Nnu moet ze eigenlijk fles maar ze slaapt net een uurtje, vind het ook sneu om haar wakker te maken omdat ze daarna weer pijn heeft.
Dan laat je haar toch nog even lekker liggen Anouk. Ze geeft vanzelf wel aan als ze honger heeft. Tess heeft een platte en een ronde speen, maar van beide moet ze niet veel hebben. Hier werkt alleen de pink. Ja, gat in de markt.....pinkvormige spenen. Direct patent aanvragen...ha ha ha. Meiske slaapt weer lekker, ik heb toch weer gewonnen...joehoe! Nu even wat foto's versturen met de fotoservice en weer eens een cd'tje branden.
hier werkt ook alleen de bibi speen, de speen van avent wou bryan alleen in het begin nu wilt hij alleen nog maar de bibi speen dus daar heb ik er maar aantal van gehaalt pff ga snel ff aan de poets bryan is laatste paar dagen heel onrustig wil gewoon niet slapen overdag tot aan zijn laatste flesje endan slaapt hij als een roos nu is hij even rustig dus ga snel wat doen
hier allebei de spenen , bryan vind die met de platte kant fijner @ anouk gewoon laten slapen meis @ kikkert , germ dylan
Meeting, zaterdag 26 juli Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees -Wen26 -Ichtus -MissN -Mystery -Sizzel: moet nog vrij vragen -Debie -Joma: moet nog vrij vragen -Kikkert -Boney -Diaantje -Mrijn -Debora moet nog vrij vragen -Ariel (zit alleen met vervoer) Tussendoor meeting Datum en lokatie zie hyves Kunnen: Debie Ichtus Boney Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet. Joma Dees Mystery Ariel diaantje
@ Kikkert.. bah meis.. Dylan ook al Reflux. Hoor ik toch wel veel hier. Ik had er nog nooit van gehoord. Een collegatje van mij die is in Januari bevallen en Kane heeft ook reflux. @ ja ik ga ook mee. Mystery zei het al. Moet dan alleen ff het CB afzeggen, maar dat komt wel goed denk ik he. Nou ik heb net de zalf voor de aambeien binnen. Curanol. Zal mij eens benieuwen of het werkt. Heb er echt last van zeg. En het rottigste is ik heb er chronisch last van. Ik heb na de bevalling een tijdje neusspray erop gespoten en dat werkte geweldig, maar niet voor chronische aambeien.., dus nu was het weer zover dus nu maar dit spul. Heeft iemand hier ervaring mee? Angela is strax lekker mee geweest onder de douche en nu ligt ze nog lekker te slapen. Danny zou nou kattenbakgrind gaan halen, maar hij is nog niet thuis geweest. De poes had weer gepiest op het laminaat.. Hij ging vanmorgen door het lint foei. Nou verder nog geen nieuws hier
hier ben ik het mee eens. de richtlijnen zijn er inderdaad voor niet voor niets. keano die had dus last van overvoedu=ing en dat was zo'n ellende en dat gun ik echt helemaal niemand. ik ben met voedingen geminderd en heb een er een heel ander kindje voor terug. je eigen instinct volgen dat is uiteraard het beste. heeft bryan geen vele zuigbehoeftes dan? dat heeft keano namelijk wel heel erg
Weet je wat het wel is.. Mystery is natuurlijk zelf ook vors he.. niet lullig bedoeld en voor overgewicht heeft Bryan dan ook aanleg net als ik en Angela, maar ik snap best dat er adviezen zijn en dat die meestal wel opgevolgd moeten worden, maar ik ben het er ook wel mee eens dat als hij al flink aan zijn speen zuigt dat hij hem zowat inslikt dat ze dan meer voeding moet geven, want dat lijkt me ook niet helemaal goed.
mystery gebruik je al de hongerige voeding? misschien kun je daar na overstappen? dat deed ik bij keano ook alleen kon hij er niet tegen en kreeg hij erge krampjes. ik zit nu op de gewone friso 170ml en daar doe ik 4 schepjes jbpm doorheen en daqt gaat tot op heden erg goed.
ik gebruik hongerige voeding van friso , en heb der 5 schepjes nutriton in , ... maar goed t scheeld niet veel met jou , 170 of 180 dus ach
ik zie ook dat jou mnnetje al ruim 5,5kg weegt dus wie weet is het toch dat ie wat meer wil. zou het dan gewoon proberen meid en kijken hoe hij erop reageerd. het is moeilijk he om te vinden wat er nu aan de hand is.
ja da was 2 weken geleden , ben benieuwd wa hij nu weegt , donderdag weten we het dan krijgt hij ook zijn eerste spuit germ t zieltje
@mystery meid ik zou ook gewoon de voeding wat ophogen hoor op het pak van friso staat dat kinderen boven de 5 kilo 5 flesjes van 180cc mogen, ah de 2 bryantjes zijn donderdag allebei heel zielig he, onze bryan krijgt donderdag ook zijn eerste spuitje geloof dat mama er erger tegenop ziet dan hijzelf
@ vivian , haahahaah , we lopen wel gelijk op zo he , en ja deze mama ziet er ook tegen op en ja op het pak staat gewoon dat hij meer mag dus ja ... na ik kijk wel even