ja we lopen idd gelijk op maar dat moet ook wel bryan is maar dagje ouder dan jou bryan he vond het zo grappig toen ik zag dat we beiden de naam bryan hadden en al helemaal op die manier geschreven hier in nederland doen ze het meestal met een i ipv Y mag ik vragen hoe jullie bij de naam gekomen waren?
das dan toch wel heel erg toevallig zijn beide bryans van 8 februari dan zal er waarschijnlijk maar paar uurtjes inzitten
hahah nee toen was ik nog aant krijsen dat ik der geen moet mee voor had hahaha bryan hier is van 22.53
Samantha slaapt tussen ons in. Maar zodra ik de lamp uit doe, raakt ze in paniek en ze ze het op een janken. Lamp aan, en ze is weer stil.Ik wacht dus even tot ze slaapt, en dan snel de lamp uit... .
ik vind het wel super dat ze beiden op dezelfde dag geboren zijn nu moeten we ze elkaar laten ontmoeten vind je niet ik hoop zo dat ik 26 juli kan komen. pff morgen moet ik naar het ziekenhuis voor mijn nier eerst rontgefoto's en dan naar de uroloog ben zo benieuwd wat het nu is maar ergens ook bang voor de uitslag laatste waar ik nu op zit te wachten is een operatie maar ja eerst maar eens morgen afwachten
net ff 2 cadeaus gehaalt voor de vk ik moet morgen op na-controle. ik ben benieuwd of de knip goed herstelt is .....
5 Nutriton? Volgens mijn ka mogen er maximaal maar 4 in en ze vindt 3 al veel. Jij gebruikt het als hongerstiller? Het is namelijk tegen spugen, niet tegen de honger.
Sizzel en Vivian, geen operaties hoor, pas op hè Wheeeeheeeeeh, ik ben ongi geworden, dwars door de bv heen
Tot wanneer heb jij last gehad? Ik ben ook wel benieuwd hoe het er bij mij uitziet, heb zelf nog niet gekeken, bang voor wat ik aantref Het doet van onderen soms nog wel pijn, maar volgens mij is dat een aambei ofzo Wat heb je trouwens gehaald? Ik wil ook nog wat halen voor de vk, maar weet niet wat....
Echt toevallig dat jullie allebei op dezelfde dag bevallen zijn, en ook nog eens dezelfde naam hebben Ik hoop voor je dat de uitslag goed is, en dat je niet geopereerd hoeft te worden!
Zo heb net ff vlaai gehaald, krijgen vanavond bezoek, dus was weer een mooi excuus om iets lekkers te halen! Heb vandaag lekker kunnen poetsen, ben nog niet helemaal klaar, maar er lijkt soms geen einde aan te komen Meneertje ligt nog lekker te slapen in de wagen, en dat laat ik ook maar even zo, kan ik nog wat doen....
naatje, hier ook last, maar je kan gerust kijken hoor... bij mij ziet het er gewoon heel normaal uit. Net zoals daarvoor. Het litteken doet pijn, maar je ziet er nauwelijks wat van. Dat was het 1e wat ik deed toen ik thuis onder de douche stond. Gekeken met een spiegeltje....
Ik heb niet gekeken maar voel het wel met de seks. Het deed best wel pijn moet ik zeggen. En dat was al 9 weken na de bevalling.
@dees nee ik hoop ook niet op een operatie maar ja alles wat ik lees over nier venauwing eindigt daarin dus ga maar ff van het ergste uit kan het alleen meevallen