nou precies hetzelfde hier... ook sokjes kwijt en broek op half 7 haha... even bijlezen, want misschien zijn er al slaapzaktips gekomen...
Ik heb de rainforest blaadjes mobiel van Fisher Price... kan je kiezen of alleen geluid, of geluid en beweging, of alleen beweging... ben er erg blij mee, zijn ook 3 muziekjes & regenwoudgeluiden...
Ben ik weer. Even snel boodschappen gedaan en net het eten op. Ik had vrijwel geen last met de sex. Was wel erg spannend, maar voelde geen pijn. Dwazie, fijn dat het beter gaat met Elise. Heb je enig idee waarom ze het nu zo goed doet?
Wibra had destijds ook al een baby-actie. Weet ik nog, want toen zijn we met z'n allen naar de wibra gehold....ha ha ha. Nu weer?
Dat kan ik me ook nog herinneren Suus... Waren volgens mij veel dingen voor 1 of 2 euro. Veel textiel.
Ja, ik heb em net ook even ingekeken! Staan leuke dingen in, ik zei al tegen mijn vriend, dit gaat geld kosten In de Kruidvat folder staan ook babyspullen!
Tessa slaapt alweer. Gisteren ook al zo veel, vannacht geweldig. Ze was vanmiddag wakker, en nu slaapt ze dus weer. Vanmorgen ook dde hele morgen. Het is zo'n 1.5 week anders geweest. Zou dat het sprongetje zijn geweest? Laat ik niet te vroeg juichen, wie weet is het alleen maar deze 2 dagen.
Hier weer lekker dagje gehad... Fenne werd om 10:30 wakker vanochtend en om 12:30 sliep ze weer... ben toen gaan wandelen & naar winkelcentrum gelopen... pas om 15:00 uur waren we weer thuis en madam sliep nog steeds... heb haar om 16:00 uur wakker gemaakt voor de voeding & sindsdien ligt ze weer te slapen... ze zal rond 19:00 wel weer komen... Oh en die 20 uur slapen redt onze meid wel hoor haha...
Die rooje poes hier is zo geil als boter... Volgende week dinsdag word ze gesteriliseerd. Ze krijgt wel elke week de poezenpil, maar was van de week vergeten. Heb hem vanmorgen gegeven toen ze zo aan het schreeuwen was... Dat arme beest zit al heel de dag aan d'r kont te likken en te mauwen Het lijkt wel of het gewoon pijn doet.
Heb mijn slag al weer geslagen... en 't koste driemaal niks... ik had ook nog naar de Kruidvat gewild... misschien later in de week. Met de kinderwagen in de bus zag ik met dit weer niet zitten, dus het werd de draagdoek... en gelukkig maar, want ik had nog andere spullen nodig, en heb uiteindelijk mijn handen vol gehad met allerlei tassen. Gelukkig had ik in een keer de bus naar huis toe.
Daisy: Ik vind het na een tijdje best zwaar hoor met de draagdoek. En dan ook nog tassen met boodschappen... flink hoor.
Ik vind het ook best zwaar met zo'n draagdoek, of ben ik nu een mietje? De hechtingen die ik had (inwendig) zouden met ca. 6 weken opgelost zijn. Uiteindelijk waren ze na 5 weken niet meer zichtbaar en voelbaar. Twee weken lijkt me erg snel, voor inwendige dan. Ik ga ook even de wibra-folder eruit vissen....
haha, je bent geen mietje hoor. Ik vin dht heerlijk die draagdoek en Tessa ook en hou het ook best een tijdje uit, maar ik zie mezelf nog niet shoppen met dat ding. Als je dan ook nog boodschappen hebt lijkt met het wel erg zwaar ja.