Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nee... niet zwaar... maar ik ben een rugzakken mens.. misschien dat dat een verschil uitmaakt?... Ik hou niet van tassen aan mijn handen... dus altijd rugzak... En Samantha is natuurlijk nog niet zo oud als jullie baby's... dus ook nog lichter... misschien dat dat ook nog wat uitmaakt :p.

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Haha... ik zie me dus nog niet shoppen met kinderwagen... :). Maar da's meer omdat ik bang ben dat ik nergens in- of doorheen pas.

Oh mijn meisje wil eten. Tot later.

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik verloor met 5 weken nog stukjes hechting.

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nee ik gebruik het tegen t spugen en op de doos staat 4 scheppen per 100 cc , aangezien het 180 cc is komen er dus 5 scheppen in !

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi meiden!

hier vanmorgen huisarts geweest! en daarna naar de kinderarts hele lieve goede arts en daar geweest, heb nu laxeermiddel gekregen omdat gwen eens in de 3 a 4 dagen poept en daardoor haar darmen vol zitten en de voeding hoog zit en terug komt omdat maagklepje en sluitspier natuurlijk nog niet helemaal ontwikkeld is(reflux wat bijna ieder kind tegenwoordig heeft tot 1 jaar) en open staat!dus de voeding terug duwt wat maagzuur oplevert en spugen! dus nu gaan we eerst heel haar darmen leegmaken, schoonmaken ermee en dan opnieuw beginnen en kijken of dat helpt;)maar klinkt logisch ;) moet ook weer naar de frisi hypo allergeen want vanmorgen schrok ik van gwen ze zat onder de uitslag ineens:-|

dus meiden bij de kids met spugen en maagzuur!!!kijk eerst hoevaak je kleintje poept omdat er mee te maken kan hebben!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga straks ff terug lezen..moet eerst me was zo ff doen pffff ben heel de dag met gwen van dokter naar dokter geweest..maar ben wel blij dat ernaar gekeken is! maar kost een hoop energie ...

7. 40plusmama

Luuk poept als een tierelier dus hij heeft écht reflux ;)

Mystery, hm, de meningen verschillen dan blijkbaar over Nutriton. Krijgt hij het wel weg dan?

8. 40plusmama

Wel fijn dat je weet wat je nu kan doen met Gwen, Joma. Hopen dat het beter poepen ook helpt.

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Dees heeft luuk er medicijnen voor gekregen?
    gwen heeft het ook , en dus ook nog eens opstipatie wat het maagzuur verergert.. maar hoop dat het snel beterder gaat! morgenochtend moet ik beginnen aan het laxeerspul..en volgende week de kinderarts bellen hoe het gaat....

NUTRITON hier gebruikt even maar mag niet ivm dat het voeding verdikt voor het spugen wel goed voor gwen maar voor de opstipatie werkt het weer tegen... :(

DUS IEMAND DIE DE NUTRITON WIL ? ER ZIJN 4 schepjes uit!

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej Dames.. wat betreft de nutriton.. het is idd voor het spugen, maar sinds ik het gebruik merk ik aan Angela dat ze veel voller zit en dus niet meer zoveel vraagt. Ik heb het een paar dagen zonder geprobeerd, maar toen kwam ze echt om de 3 a 4 uur en nu houdt ze het soms 7 uur vol, dus de meningen zijn zeker verdeeld.

Trouwens ff een vraagje.. ik gebruik nu sinds afgelopen zondag Nutrilon Omneo.. nu heeft Angela voor het eerst gepoept, maar het is groen?! het is wel gewoon weer smeuiig zoals het hoort te zijn en geen harde keuteltjes meer. Die voeding werkt wel degelijk tegen krampjes gelukkig.

11. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Even een snel berichtje. Norah en ik zijn allebei ziek. Bij Norah begon het zondagavond, die heeft een nacht en een dag lopen overgeven. Ze is nu zo slap als een vaatdoek. En ik heb al sinds vannacht hoge koorts. Dus we hebben de hele dag samen in bed doorgebracht. Mijn vader heeft net kippesoep gebracht, want Nico is werken. Kaylee heeft gelukkig nog geen koorts.

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    '

jeps , zonder moeite , kun je na gaan :D ....

13. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    En hoe is nu zijn ontlasting dan? Want ik merk aan Angela dat ze er moeite mee had, terwijl ze hier maar 1,5 schepje kreeg

14. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    @Dees: waar heb jij nog ABC-Dophilus kunnen kopen? Ik hbe stad en land afgebeld, maar het schijnt al weken niet meer geleverd te worden en pas eind april weer beschikbaar te zijn. Zucht...

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou de ene dag dan gaat het perfect, maar soms heeft hij een dag dat hij echt aant t persen is zeg maar , maar niet dat hij pijn heeft of zo .... en ik heb zat poepluiers op een dag , dus verstopt raakt hij ook nie

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben even m'n dochter aandacht geven
    Doei

17. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nee dat scheelt dat idd.. Nou ik heb chronische aambeien omdat ik bijna altijd verstopt zit.. en Angela heeft dat dus blijkbaar ook zei de HA en het CB, dus dat wordt gewoon oppassen.. alleen groene ontlasting.. vreemd. T was net spinazie.. haha sorry voor de details :oops:

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    groene ontlasting kan geen kwaad als het maar niet te hard is! zei de kinderarts ;)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    NUTRITON hier gebruikt even maar mag niet ivm dat het voeding verdikt voor het spugen wel goed voor gwen maar voor de opstipatie werkt het weer tegen... :(

DUS IEMAND DIE DE NUTRITON WIL ? ER ZIJN 4 schepjes uit!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Yep heb maar 1 broer ;) Dus ben blij dat we dat bedrijf niet meer hebben!

Deel Deze Pagina