oh ik vergis me... je kan lampje aan of uit zetten, maar muziek is en beweging is altijd allebei... sorry
Zijn ze daar echt mee gestopt ja? Was toch omdat je broer het vreemd vond dat Marc meer tijd voor Finn wilde? Wat een situatie allemaal zeg... je broer al iets rustiger nu?
whahaaha plakband /? hihihih da denk ik soms hoor , zo van grr als je um weer uit spuugd dan plak ik um vast
het is niet te geloven maar ze slaapt alweer mijn hemel... het enige wat ik anders doe zijn haar armpjes langs haar lichaam en dan de deken straks over haar heen... hihi ben echt super blij.. ze was ook zo rustig net in de box.. lag gewoon te kijken...normaal is het krijsen brullen schreeuwen..mmmm misschien had ze een sprongetje van 5 weken hahah
kwil nie zeikerig zijn hoor meid , maar je mag dit nie vragen , kan je der af geknikkerd worden hahaha
08. Het plaatsen van 'stem op mijn baby of op mijn buikfoto' oproepen op dit forum zijn niet toegestaan!
heb te vroeg gejuicht ze blert alweer haha... nou ja even proberen te sussen...ik ben al zo trots vandaag...kan ik straks de KA weer afbellen... ik ga er nog maar even mee dreigen.. misschien gedraagt ze zich dan...
Maar Wen...tis nu wel duidelijk....ha ha ha. Dus tis toch gelukt! Ik haal soms een spuugdoekje door het ringetje (verzwaren)....helpt IETS beter. Dwazie, wilde net typen dat het super is dat Elise zo goed slaapt, totdat ik verder las. Maar al met al gaat het toch beter he? Fijn hoor! Geniet maar lekker van die slapende meid. Ze heeft zo de slag te pakken. Ik ga house kijken. Tot morgen en slaap lekker allemaal!
he suus.. thnxx meid... voor je medeleven... en ja sssstttt ze slaapt nu alweer 20 minuten weet echt niet wat me overkomt
ik genruik de nutriton ook tegen het suigen. ik doe 4 schepjes door de voeding heen en keano heeft er geen last van. heeft goede poepluiers en is gelukkig ook dunnig.