Luuk doet ook mee voor baby van de maand. Mag ik jullie dan ook vragen om een stem (hier mag je dat best vragen vind ik hoor )
Ik heb het bij de apotheek besteld maar nog niks gehoord. En wat denk je? De krampen zijn over. Een dag na de bestelling. Zit ik straks met een pot van 25 euro . Als het goed is komt het trouwens deze week binnen begreep ik van de apotheek.
ik gebruik ook JBP echter 2 schepjes heel soms 3 want anders krijgt elise het niet weg... dan zuigt ze een uur aan een fles... ik gebruik het ook alleen voor de laatste fles dan slaapt ze lekker door
Als dat zo is, neem ik het graag van je over hoor. Maar hoogstwaarschijnlijk kunnen ze er toch niet aankomen want heel NL zit zonder... Wat een zegen dat Luuk krampjesvrij is! Ik moet zeggen dat Juul haast geen krampjes heeft hoor, maar probiotoca kunnen nooit kwaad en als ik ze daarmee kan voorkomen... Nog even over zuigflessen... Ik weet niet of ik deze vraag al had gesteld, maar weet iemand hoe die Difraxflessen zich moeten bedragen? Moeten er nu wel of geen belletjes via de speen de fles ingaan als Juul even loslaat?
ff vraagje dat sab simplex heb ik binnen ! mag je iedere keer 15 druppels in de fles doen of 1 keer per dag? wie o wie weet het?
Hallloooooo een paar dagen niet geweest. en ja hoor. ik kan weer drie dagen bijlezen.. dusssss Ik ga me daar morgen evn aan wagen.. Hier gaat wel oke.. huilerige Marijn maar tzijn meer krampjes denk k.. euh.. verder niet veel bijzonderheden... Oh ja.. Gistermorgen zijn eerste echte heuze LACH gekregen.. zoooo lief... TOt morgen weer... Knuff
Goeieavond! Mijn arme meid heeft vandaag dr eerste prikjes gehad en ze is echt helemaal uit dr doen. Ze was wel weer lekker gegroeid! Vorige keer was ze 4690 en 55 cm en nu 5730 en 58,5 cm! Ik ga ff terug lezen!
ik heb vorige week maat 32 gekocht.. (nadat ik eerst heel optimistisch mt 30 had gekocht en vervolgens dus weer kon terugbrengen...) Beetje jammer..
Gemeen hoor! Ik mag gelukkig aan het einde van de maand een nieuwe computer kopen en dan van de zomer een nieuwe laptop
Ik ga nu maar vast bijlezen en reeageren anders gaat dat niet meer lukken denk k.... @sizzel.. thnx voor de uitleg over de AB-kuur.. denk idd dat het daar mee te maken heeft gehad, want gister en ook vandaag heeft ie veel last gehad.. twas niet zo erg als zondag hoor, maar toen heeft ie wel geteld 10 Poepluiers gehad.. en allemaal erg dun.. dat zal ook best pijn hebben gedaan in zijn darmen.. Hij werd vandaag best snel weer rustig maar slaapt niet meer tussen de voedingen volledig dor zeg maar.. pas in de avond gaat het weer goed, maar dit is lastig maar wel vol te houden... @taatje.. sjonge meis wat een verhaal.. blij te lezen dat het nu goed gaat zeg...en euhh.. welcome back.... @Suus.. oh heerlijk er weer tussenuit! Heb net een afspraak bij de kapper gemaakt (komt aan huis, maar ga nu naar haar toe..hihihi) en ga over 2 weken met vriending een dag shoppen..T stelt niks voor maar kan me er zoooo op verheugen! @ariel.. hier laat ik Marijn ook de eerste keer dat ik echt weg ga ook lekker bij papa.. dat voelt toch prettiger.. ik kan het nog niet hebben dat een ander dan wij zelf hem de fles geeft.. ben dan als de dood dat ie daarna teveel wakker wordt en ik m dus niet meer in slaap krijg.. wij hebben zo onze eigen methode van laten boeren en in bed leggen en dat werkt vaak goed.. mijn vader gaat daarna het liefst zitten keuvelen en tutten enzo en dat werkt dus niet..maar goed.. bij papa is het goed.... @debora.. las dat finn zo verkouden is.. hoe gaat ie nu? @joma.. he bah wat naar zeg dat zuur bij Gwen... wat zei de huisarts? zo dat zijn weer een paar pagina's.. pff nog 26 te gaan.. Kan iemand mij misschien even een kleine update geven van gister en vandaag?Nog bijzonderheden?
@Ichtus ik ben al bij de huisarts en vanmiddag ook naar de kinderarts geweest! ik heb het ff gekopieerd! hier vanmorgen huisarts geweest! en daarna naar de kinderarts hele lieve goede arts en daar geweest, heb nu laxeermiddel gekregen omdat gwen eens in de 3 a 4 dagen poept en daardoor haar darmen vol zitten en de voeding hoog zit en terug komt omdat maagklepje en sluitspier natuurlijk nog niet helemaal ontwikkeld is(reflux wat bijna ieder kind tegenwoordig heeft tot 1 jaar) en open staat!dus de voeding terug duwt wat maagzuur oplevert en spugen! dus nu gaan we eerst heel haar darmen leegmaken, schoonmaken ermee en dan opnieuw beginnen en kijken of dat helptmaar klinkt logisch moet ook weer naar de frisi hypo allergeen want vanmorgen schrok ik van gwen ze zat onder de uitslag ineens:-| dus meiden bij de kids met spugen en maagzuur!kijk eerst hoevaak je kleintje poept omdat er mee te maken kan hebben! _________________
@mrijn.. over die belletjes bij difraxflessen Als je de fles uit haar mondje haalt en de speen is plat en er komen belletjes van de speen in de fles waardoor de speen weer normaal wordt dan zuigt ze vacuum.. wat wil helpen is de dop niet te strak draaien en de onderkant iets losser) let wel op dat je m niet te los draait want dan gaat ie natuurlijk lekken als otter wanneer je m ondoordacht omdraait tussen door bijvoorbeeld.. Als de speen niet plat is en de belletjes gaan de fles in dan is het wel normaal.. je kan ook zien soms dat wanneer ze zuigt dat er dan ook belletjes in de fles verschijnen.. dat is de lucht die dus in de fles blijft en die zij dus niet binnen krijgt.. Ik snap mezelf wel, maar weet eigenlijk niet of het nu duidelijk is opgetypert.. Hoop dat je t snapt...