Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dames, ik ga even douchen en aankleden. Daar knap ik vast van op.

Tot later!

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Haha, Joma, terug in de tijd. Kon dat maar zeg :)

Ik heb deze draagzak maar dan in het blauw

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Suus het is moeilijk om dan ff weg te gaan als je mannetje thuis is , en anders kleine dingen nog ff naar de supermarkt ect... of ffies vriendin al is het maar even... en ik zou draagzak proberen en anders de kinderwagen hoor ;)

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @suus dat moet je ook lekker doen een ff eropuit alleen of met een vriendin ofzo...ff op andere gedachten komen. je moet echt ook goed aan jezelf denken (al is dat heel moeilijk maar toch)

5. 40plusmama

Smeer je meteen even in met een bodylotionnetje, even jezelf verwennen!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Thanx lieve meiden. Ik ga dat ook zeker doen dit weekend!

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zo ik ben er ook ff vandoor. strijken en dan is het weer tijd voor de fles van dylan.

misschien tot straks

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goed zo suus... even aan jezelf denken

ik ga ook vantussen zo.. mijn grote zoon wil met mama naar het zwembad nou dat ga ik maar even doen dan haha

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Suus meid rustig aan! dikke knuffel!

@Dees ja die terug in de tijd heb ik me voorgenomen te onthouden.. voor als ze weer eens beginnen met VROEGER> vind dat zo verschrikkelijk woordje :x ....... Dan zeg ik als vroeger zo goed was ga je toch lekker terug in de tijd lekker rustig :)

Maar ik ga nu ff eerst mijn brood in mijn Belgisch stoofvlees gooien en doorroeren :p mmm heb nu al trek....

en verder met papieren uitzoeken........want ligt er nu nog voor de helf ..maar heb geen zin,dus moet zin maken :(

tot straks!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @kikkert strijkse !uhm moet hier ook nog

@ Dwaas zwemse ...lekker zeg...

doei doei

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    sorry.. ff ego..
    belt net het kinderdagverblijf... flexibele opvang zit vol... grrrrrrrr.... dat hadden ze 6 maanden geleden ook wel kunnen zeggen toen wij ons aanmelden! heel irritant vind ik het!

Nu moet ik op stel en sprong iets anders gaan regelen omdat ik anders dus niet kan gaan werken. Gelukkig wil mijn vader bijspringen, maar ga nu proberen één vaste dag te werken en de rest past mijn vader op! dat was al de bedoeling...

Baal er wel van!

sorry.. moest ff klagen!

Nora net weer gevoed.. om 10.15 ook en ze slaapt nu weer als een roosje.. wat is dat lekker!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo meteen komen ze voor de intake van het consultatiebureau! ben benieuwd!

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    irritant zeg meid... bah bah... wat een lieve vader heb jij trouwens leuk joh...

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier lekker gedoucht en Tess ligt nog rustig te slapen. Om half 4 moet ze weer de fles, dan begint het drama weer.

Maar dit was in ieder geval even lekker. Weer frisse kleertjes aan, voel me weer herboren.

15. 40plusmama

Nou lekker dan Sizzel :evil: . Boney had laatst ook zoiets.

Het is ook mijn grootste angst want stel dat we mijn schoonouders straks niet laten oppassen en toch naar het kdv willen en ze hebben geen plaats. Pfffffffff, moet er niet aan denken.

Ik ga strakjes samen met zoonlief en manlief naar Tilburg naar de Superstore. Nieuw boxkleed kopen en lekker rondneuzen. Nadeel van Olaf is wel dat hij op elke uitgave let (of is dat een voordeel? :) )

16. 40plusmama

He gelukkig meid. Luuk slaapt nog steeds, heerlijk. Hij begint al wel wat te rommelen dus die zal zo wel wakker worden. Kan ik meteen aan de slag met zijn medicijnen en kamilleolie. Hopen dat het helpt.

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dees veel plezier straks.

hier heb ik de strijk maar gelaten voor wat het is...geen zin

18. 40plusmama

Hihi en ik begin te twijfelen over naar Tilburg gaan. Kheb knallende koppijn van al het huilen en de vermoeidheid. Ik mag nu alleen even geen paracetamol omdat Luuk zo kan komen. Er moet minimaal een kwartier tussen de inname en de voeding zitten.

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dees dikke knuff voor jou

20. 40plusmama

Dank je. Jij er 1 terug.

Onbegrijpelijk hoe lang Luuk nu slaapt. Ik ben benieuwd hoe wakker hij straks is na de voeding. Gaat hij weer zo huilen dan gaan we wel weg hoor. In de auto en in de wagen is hij meestal wel rustig namelijk.

Deel Deze Pagina