Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ikke is weer blond he :oops:

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ik heb er geen ervaring mee hoor, maar als ik google dan begrijp ik er uit dat het onschuldig spul is en je het bij elke voeding kunt gebruiken... hoop dat het werkt!

ik ben echt aan het wachten tot Fenne wakker wordt... wil naar bed! :)

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ja hihi... dat betekent iedere fles! ;)

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh en ik heb honger! (moest ik ff kwijt :oops: )

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja ik heb Gwen om 21uur naar bed gedaan en laat er lekker liggen , ze was gesloopt en helemaal van slag na al die dokter en ziekenhuis bezoekjes zo zielig :( oh ja ik heb er voor het eerst gebadderd met natusan bedtime ;) meiden die het gebruiken gebruiken jullie alleen voor te badderen of oo de bobylotion ervan?

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ook :)

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    maar ik ga me bed in das beter dan snoepen hihi!

WEN thanx meid! en ja dan weet ik dat ze iedere fles mag hihi :)

weltrusten! tot morgen!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ah gossie... ze zal er idd wel even van moeten bijkomen...

ik heb ook de bodylotion... denk dat ik ene dag in badje ga doen en andere dag de lotion... ruikt echt heerlijk zeg!

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik ga ook richting bed... slaap lekker!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    slaap lekker allemaal!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja ik heb zin in volgende week! ben benieuwd naar alle kids! :)

doei doei

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik ook slapen doen

truste !

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Iedereen is weg en ik ben hier weer....
    Nu weet ik dat je met BV meer calorien nodig hebt op een dag, maar dit is echt te gek. Denk dat m'n voeding weer is aangepast of zo.
    Tussen de middag ook... Om half 12 2 bruine boterhammen, een kop cup a soup en een beschuit met muisje op.
    Om half 3 helemaal akelig van de honger... Niet dat ik dan een honger gevoel heb, maar ik ga beven, word hyper en ga vreselijk zweten.
    Voel me dan ook echt niet goed, neem dan eerst dextro en moet echt gaan zitten anders zou ik omvallen.
    Nu lig ik net op bed en het begint weer...
    En aangezien het brood op is en de koelkast leeg heb ik eerst maar weer een dextro genomen en zit nu aan de B&J ijs :oops: :oops:

Zou dit normaal zijn? Zou ik gewoon te weinig eten? M'n lichaam geeft duidelijk aan dat het meer energie nodig heeft.

Hebben meer BVde mama's dit?

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa heeft vanavond weer eens in dr bedje geslapen. ( we hadden het er vanmiddag over Dees)
    Peter is ze om half 11 wakker wezen maken, veschoond en pyama aan. Toen bij mij in bed gedronken, heb ze terug gelegt en ze is gewoon weer gaan slapen. Nu maar hopen dat dat zo blijft tot morgen vroeg. (of laat... ;) )
    Ik denk namelijk dat ze het door slapen een beetje door begint te krijgen. Het gaat al een paar nachten goed met 6 of 7 (afgelopen nacht bijna 8 ) uur er tussen.
    Daarvoor was het max 5 uur ertussen.

M'n bak ijs is bijna leeg, en ik weer vol energie en calorien...
    Ga nu slapen.

Kuzzzzzzzz

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik vind 2 bruine boterhammen niet echt veel :rolleyes:
    Ik had ergens gelezen dat het ongeveer 1000 calorien kost als je bv geeft....
    Ik heb ook weleens dat ik beverig ben, en beetje wankel, maar dan heb ik toch gegeten, dus snap het ook niet. Ik heb wel vaker honger gevoel, en eet/snoep nu meer dan tijdens de zwangerschap, zal het wel nodig hebben denk ik.

16. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej dames.. iedereen naar bed?
    Ik ga zo Angela de laatste fles geven, maar ga eerst nog ff wat eten.. heb honger grrr.
    Danny schrok net toen hij op de klok keek.. shit 0.21 uur al.. ik ga naar bed, want anders kom ik er morgen niet uit.. tja ik vroeg hem om 23.15 uur al of hij niet naar bed moest.. tja kan ik er ook niks aan doen.
    Dames.. welke speen gebruiken jullie als jullie jbpm erin doen, want als ik hier 2 schepjes er in doe kan ik gewoon de normale difrax speen gebruiken, maar bij meer gaat me dat niet lukken hoor. of ligt dat aan mij?

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen..

Joma even over de sab simplex..dit is 15 druppels door elke voeding...!
    Ik hoop dat het bij jou net zo goed helpt als hier.

18. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Daar ben ik weer even,
    heb heftige dagen gehad omdat Noah veel spuugde en erg last van het zuur had en daardoor veel huilde en bijna niet sliep :(
    Ook de bakerdoeken hielpen hem niet echt, al zijn we wel blijven bakeren.
    Maar sinds gister is het beter. We houden hem nu na elke voeding een half uur rechtop en dat lijkt hem wel te helpen.
    Als hij geen last heeft van het zuur dan zijn de bakerdoeken echt wonderdoeken, want dan slaapt hij heerlijk.
    En vannacht kreeg hij de laatste voeding om 23.15 (voor het eerst van Papa uit de fles) en heeft hij tot 5.30u geslapen!

Vandaag weer naar de osteo, misschien kan zij me uitleggen waarom hij sommige dagen zo'n moeite heeft met de voeding en op andere dagen stukken minder.

Gister was ik op nacontrole bij de gyn.
    Alles goed, en het is normaal dat het litteken hard kan worden. Dat gaat ook weer soepel worden, maar heeft tijd nodig.
    Ik moet wel zeggen dat ik de hele dag een beetje last had van het litteken doordat hij ook nog even lekker de eendenbek in mijn caaf had gestopt om de blaas te checken (waar ik last van had) :rolleyes:

Noah heeft nog steeds een klein bultje op zijn hoofd en dat vond de gyn niet normaal. Zo'n bultje had hij nog nooit gezien :confused:
    Dus woensdag moet ik met hem naar de Kinderarts om het na te laten kijken....

tot zover nieuws van hier
    Liefs
    Amma

19. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @bakerdoeken: Noah heeft een romper met lange mouwen aan en sokken in de doeken.
    Dan een lakentje erover en een wollen deken. Gaat prima.

Tip; ik las dat kindjes vaak te koel worden gekleed of in bed gelegd omdat veel mensen bang zijn voor warmte stuwing, maar dit kost de kindjes erg veel energie en daar kunnen ze ook heel onrustig van worden.

@Diaantje, ik heb curanol gebruikt, vind het superspul!

@Boney, ik eet ook ontzettend veel! Heb gewoon enorme honger de hele tijd.
    Heb het idee dat het door de BV komt, en ik eet dan ook maar gewoon veel. Blijkbaar heb ik het nodig. Mijn gewicht blijft daardoor trouwens wel hangen op 70kg......

@Slapen na badje: ik heb eergister voor het eerst Weleda weltrusten bad gebruikt. Noah sliep toen van 22.00u tot 5.30u! Vanavond weer eens testen.

@MamaNorah, zijn jullie alweer beter?

verder weet ik al weer niet meer wat ik allemaal precies gelezen heb, sorrie meiden. Fijne dag allemaal!

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik zag dat de sab simplex vraag al beantwoord was. Ik doe 10 druppels in elke fles, want 15 druppels is echt een verkooptrucje. De werking van 8-10 druppels is hetzelfde als 15 druppels.

Hier was Tess vannacht even de kluts kwijt. Na de voeding van 00.00 sliep ze direct in, maar om 3.00 had ze alweer honger. We hebben toch gewacht tot 4.00, maar na die fles had ze enorme krampjes....dus huilen. Toen cinababy gegeven en na 20 min. viel ze toch weer in slaap. Nu net de fles gegeven en ze slaapt weer heerlijk. Misschien heeft ze wel weer meer voeding nodig, even kijken wat ze vannacht gaat doen.

Ik ben ook af en toe flink duizelig, maar dat heeft te maken met mijn (nog steeds) te lage hb-gehalte. Ik moet weer beginnen met een nieuwe kuur van ijzertabletten.

Deel Deze Pagina