Ja hoor, het is bewezen dat 8-10 druppels hetzelfde effect heet als 15 druppels. De KA had er een heel stuk over liggen. De fabrikant heeft uiteraard liever dat je 15 druppels gebruikt, i.v.m. de verkoop.
Graag gedaan hoor! Zal meneer Sab Simplex me niet in dank afnemen, maar ja...... Aaaaargggghhhh Jan is weer eens vergeten de groene otto aan straat te zetten. Ze zijn ze nu net aan het legen. Ga nu niet in mijn ochtendjas rennen met de otto. Dan maar over 2 weken een nieuwe poging.
Nee, da's hier ook zo. Gelukkig maar, want die zit na 2 weken echt wel vol! Vooral nu met al die luiers....ha ha ha.
nee hoor dat ligt niet aan jou. ik had ook de difrax speen en fles en keano was moeier van hetzuigen dan van het eten. ik heb nu de bibi 3 standen speen en dat gaat prima. misschien een tip?
wen: jammer, ze vind die mobiel zo leuk maar word doodziek van dat deuntje En die speen gewoon een elastiekje aanmaken. (of er naast blijven en hem er steeds instoppen. die doe ik ) hier maat 42/ normaal 40/42 hier niet echt meer honger met de bv. tot later en nog goedemorgen, ga ff naar cb, eerste prikjes
debbie wat naar zeg die prikjes succes meid. keano moet volgende week woensdg en ik zie er zoooooooooo tegenop he. moet nu alleen bij de andere 2 kids ging hubbie mee maar helaas die kan niet. maar ja het moet nu eenmaal he. hoop dat het allemaal mee valt hoor meis. hier een redelijk goede nacht gehad. keano die sliep om 9uur en ervoor huilen dus ik denk wat kan dat zijn. hij zat vol geen poep luier en ik bleef dus in het donker bij zijn bedje staan. wat merkte ik zijn boxpakje iets te klein waardor hij zich niet kon strekken. dus hup uit bed gehaald iets anders aan gedaan en ja hoor slapen. arm kereltje. heb nu 2 pijamaatjes gekocht maar die zijn te groot dus die moet ik eerst ff wassen en dan stop ik ze wel in de droger misschien dat ie krimpen. vind het zo sneu morgen is ie al 2 mnd en slapat nog in zijn kleding. iemand die weet waar je maatje 56 kan halen kwa pijma?
dan ga ik daar eens kijken. hijzit nu op mt 62 tenminste bij sommige kleding. bij de zeeman zijn ze vanaf 68 en ja das te groot. gister na de kruidvat heb ik er 2 gepakt mt 62/68 maar die vallen dus groot.
goedemorgen ben ik ook weer even @ pyama , ik heb voor bryan maatje 62 aan pyama , heb ik bij de wibra gehaald @ debie succes @ de rest knufff hier huilt bryan al een uur , pfff ik weet niet wat er is hoor , keb hem nu maar in de cosi gelegd , hij lijkt stil te blijven , ik hoop t zo ..... verder nie veel te melden
oh nou dan zal ik ook maar eens bij de wibra kijken want steeds in zijn kleertjes laten slapen vind ik niets. hij is nu al zowat 2 mnd. wat rot dat ie huilde meis hier ligt keano nog even lekker in de wagen te slapen. gister had keano volgens mij flinke honger want aan 170ml had ie niet genoeg dus had m wat meer gegeven en dat was prima. ben benieuwd hoeveel hij volgende week zal wegen.
ik laat sarah lekker in haar kleertjes slapen. Zou ik zelf ook nog wel willen, wel zo handig. Ze vind het echt niet leuk om uitgekleed te worden dus tot die tijd met kleertje en ´s ochtends wassen en nieuwe aan.
Debie: Ik vind de afwisseling van 3 muziekjes nog wel te doen... ik swing lekker mee op Bach, Mozart & Beethoven! Maar als je muziek zat bent, dan zet je toch de regenwoudgeluidjes aan? Succes bij het CB! Boney: Op zich heb ik niet meer honger, maar als ik honger heb dan moet ik ook meteen iets eten, anders idd zweten en duizelig... Ik heb ook geen aandrang tot snoepen, heb serieus al weken maar 1 snoepje per dag gegeten... ben die extra kilo's zo zat! Lianda Fenne slaapt in van die boxpakjes... die heb je vanaf maat 50... Hier weer fijne nacht... laatste voeding om half 12 en mevrouw kwam om half 5 en om half 10... prima te doen toch?! Nu ligt ze beetje te jammeren in de box, dus ik vind het een knuffel moment!
Ha ha ha Wen, wat hebben die kleintjes toch al een eigen willetje he! Hier ligt Tess nog heerlijk te slapen, dus mama is weer even bezig geweest met het foto-album (digitaal) van Tess. Kan niet wachten tot het af is en binnen is. Ik wil er een van -3-3 maanden maken, een van 3 maanden tot 1 jaar maken en daarna van elk jaar 1.
Haha hier nog zo 1. Vorige week is hij de grote bak vergeten die stampvol zat en nu de kleine die ook stampvol zit.. tjonge jonge zeg.. Kan ie zaterdag naar de stort z'n rommel wegbrengen..
Ja, maar ik heb ook zo'n speen van de difrax alleen ben ik bang dat ze zich dan verslikt. Nou ja ik ga het iig vanavond proberen, want ze krijgt alleen voor de nacht JBPM, want dan slaapt ze beter. Ik ga het iig testen.. thanks meis voor je tip..!