Goeiemorgen trouwens allemaal.. Hier wel een vrij goeie nacht gehad. Ik heb Angela om 1 uur de laatste fles gegeven. Was even de tijd vergeten toen ik nog achter internet zat, dus lag om 1.30 uur op bed. Ze heeft geslapen tot precies 6 uur toen heeft Danny haar de fles gegeven, zoals iedere morgen, en nu kwam ze pas om 10.15 uur, dus dat was lekker.. Ze ligt nu lekker op de bank, want dat vind ze echt heerlijk. Lekker naar buiten kijken en naar mama achter de computer natuurlijk. Die bakerdoeken heb ik echt niet nodig, want Angela vind het heerlijk die vrijheid en dat grote om zich heen.. Zolang ze maar met haar armpjes wijd kan liggen vind zij alles wel best. zo heb net even een boterham met pasta op en ga nu even kijken naar mijn mail.. Kuss
Hoi meiden, Ik kan even niet veel typen want pa en ma zijn aan de poets. Beetje lullig als ik dan ga internetten. De doeken zijn binnen en Luuk ligt heerlijk ingebakerd te slapen. Hij slaapt zelfs dwars door het poetsen en rommelen van ma heen. Nu hopen dat het zo ook de avonden werkt. 's Nachts slaapt hij gelukkig goed. Ik heb hem trouwens sokjes, slofjes en een romper aan gedaan met lange mouwen. Dan een lakentje en een dun dekentje. Het raam staat boven op een kiertje en de verwarming een klein tikkie aan. Hoe hebben jullie dat trouwens op de kamertjes? Raam open? Verwarming aan? Mrijn, ik ben benieuwd wanneer ze bellen van de apotheek en fijn dat je het over wilt nemen. Tis nogal duur spul namelijk Agos Amma, beterschap en sterkte met de bult. Ik ben benieuwd wat het is. Ik ga de was opvouwen, tot later.
Hoi Hoi! zit nu ff snel te eten. Vanmorgen bezoek gehad, en straks met een vriendin naar Ikea! Ben hier vanavond denk ik wel weer. Doei
Dees, hier geen verwarming aan op onze slaapkamer (daar slaapt ze) en wel een luikje open. Als ik het te koud vind, of de wind staat er op dan luikje dicht. Als ze beneden is dan raam op slaapkamer wel open om te luchten. Op haar eigen kamertje wel kachel aan, maar daar verschoon ik ze alleen maar. Doei
Het was heeeeeel zielig, ze krijsde de hele boel bij elkaar, nadat ik haar aangekleed had nog huilen, dus maar even aan de borst en toen kalmeerder ze. Ze ligt nu in de box, zo ff schonen luier en dan toch maar eeen keer temperatuur meten. wen; heb er een via internet besteld, van tiny love ook met mozart, bach en huppelde pup en ook regnwoud geluiden, ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg. Volume kan dan ik twee standen. En anders koopt mama gewoon oordoppen. voordeel is ook dat deze 20 minuten speelt, heb nu zo´n ding dat je moet opdraaien en maar paar minuten doet. sporten gister bodyattack, was echt super zwaar, begin al spierpijn te krijgen . Maar wel heerlijk er ff uit. melk heb nu 3 keer melk uit de vriezer geprobeert, maar madam moet het echt niet Dus heeft papa haar uiteindelijk maar een flesje met nutrilon gegeven en dat nam ze met moeite. )borst van mama kan niets tegenop. bah, mijn toetenbord doet raar, dit + is mijn dubbele punt==== o´ja en dit mijn vraagteken. wat heb ik nu weer gedaan
@ dees: welke inbakerdoeken heb je? Ik ben me ook aan het orienteren, maar weet eigenlijk niet goed wat nu handig is....
Ja Marc is er idd mee gestopt. O.a. omdat m'n broer het niet snapte met Finn... Inmiddels is ie wat rustiger ja, maar ik snap er niks meer van hier... Schijnbaar heeft ze hem weer hoop gegeven dat ze terug zou komen, en daarna weer gezegd dat ze het niet wist. En iedereen die er maandag mee bezig is geweest (psychiatrische kliniek bellen enz) zegt nu ineens dat ze zijn reactie wel begrijpen, want z' wereld stortte toch in... Ja DOEI. Als ik wat heb trap ik ook niet m'n huis kort en klein en ga ik ook niet met een vleesmes dreigen enz! Houden ze hem allemaal weer de hand boven de hoofd en zo gaat ie nog niks aan z'n problemen doen. Ben er echt klaar mee hoor! En tot overmaat van de ramp: ik kom gister thuis, staat m'n moeder met vriend en hond voor de deur. Ze bleef hier slapen voor het geval m'n broer 's nachts ineens voor de deur zou staan. En ze wil perse dat ik de rest van de week bij haar slaap. Maar heb hier genoeg te doen met de verhuizing. M'n broer heeft geen sleutel, dus die komt echt niet het gebouw binnen... M'n moeder en haar hond snurken dus echt vreselijk! De hond lag ook op bed... Dus heb misschien 2 uur geslapen. En ik was al zo moe... Zit er ook helemaal doorheen. Ik zie wazig, sta soms te wankelen op m'n benen en kom niet uit m'n woorden. BEN GEWOON ZO MOE.... Iedere keer als ik 's middags wil slapen huilt Finn. En nu is Marc de komende 3 weken door de weeks ook weg, dus moet alle voedingen alleen doen. Oh wel goed nieuws: ben ook bij Sissy boy aangenomen, maar nu moet ik edc dus gaan afbellen... Moeilijk. En daar zit m'n moeder dan ook weer over te zeiken: ik moet niet zo veel gaan werken (3 dagen) want Finn is toch ziek. Ja ik wil ook wel thuis blijven, maar dan kunnen we niet eten he! En dat te snel ga beginnen... 21 april. Dit zou ook de dag zijn dat ik zou beginnen als we niet gingen verhuizen, dus wat maakt het uit! Ben zo blij als we verhuisd zijn: geen gezeur meer aan m'n hoofd! Zo! sorry voor m'n ego bericht: ga nu teruglezen!
goedemiddag! ben vanmorgen druk geweest in huis! heel het huis weer schoon!pfff zo nog ff boodschapjes halen....en de rest van de dag op mijn reet zitten ohh moet ook nog strijken misschien verschuif ik dat naar morgen! kom vanmiddag kletsen dikke knuffel!
Dus de doek werkt goed Dees? Fijn hoor! Ik vind het ook nog steeds ideaal, zelfs een idioot weet hoe het dicht moet (ook wel handig voor het kdv straks). Hier net een badje en flesje gedaan en mevrouw ligt wederom te snurken. Ze huilt de laatste dagen eigenlijk alleen nog maar van 15.00 tot 16.00, da's toch netjes! Nog maar een uurtje huilen per dag en ik maar denken dat ik een huilbaby had.
Joma, bedankt dat je me helpt herinneren aan het strijken. Was het even voor het gemak vergeten, ik heb zo'n hekel aan dat karweitje!
Advies van de kraamhulp, overdag stoken zoals je gewend was, 's nachts verwarming uit (deden we sowieso al) . En 's middags kamer luchten zonder kind en borstvoedingsborsten in de kamer... ivm vatbaarheid voor kou.
Goeiemiddag dames! Hier onverwacht toch een goeie nacht gehad! Ik had al allemaal dvds gebrand enzo omdat ik er vanuit was gegaan dat ik niet zou slapen. Maar die heb ik gelukkig niet nodig gehad! Rosalie was rond 11 uur weer helemaal dr zelf en was weer lekker aan het lachen! Toen heeft ze nog ff lekker gegeten en is ze verschoond en sliep ze rond 12 uur geloof ik. Tot kwart over 6. Iets minder lang dan normaal, maar dat vond mama vandaag niet zo heel erg! Ik ga weer ff terug lezen!
Daisy, de verwarming had ik hier nooit aan boven en er stond altijd een raam open. Nu staat de verwarming half aan en het raam op een klein kiertje. Zal het te koud zijn, het raam open? Hij ligt er wel redelijk vlakbij.
Ik heb daar op me 18e nog wel in gepast, daarna helaas niet meer Zat aan maatje 40....maar hoop toch wel dat ik ooit nog in maatje 36 zal passen....Word alleen wel heeeeel hard trainen!
Ik gebruik ook de olie er van! Gebruik het altijd einde van de middag zodat we ff rustig kunnen eten En dan is ze daarna de hele avond wakker en slaapt ze weer de hele nacht!
Je kan aan het nekje voelen evt. Als je het zelf ook koud vind zou ik hem dichtdoen, en dan later verder laten luchten. Kijk even of het niet tocht.