Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou als het 1000 calorien zou kosten dan zou ik iedere dag om moeten vallen....Ik eet echt bijna niks. Vooral overdag niet. Meestal 1 boterham ofzo. 's Avonds eet ik meestal wel normaal, maar verder eet ik eigenlijk niet. Geen tijd voor of ik krijg het gewoon niet weg.

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hi hi hi....even lekker gemeen doen...pas alweer in maatje 36, maar zit nog wel strak. Ik heb nu 38 aan, maar mijn zomerkleding is maat 36. Dus ik hoop er tegen die tijd weer makkelijk in te kunnen.

Het raam is hier dicht, maar ventilatierooster is open. Ik kan het raam namelijk alleen maar zover open zetten dat het echt waait (da's erg onhandig). Maar de verwarming heb ik alleen aan met het badje.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Het is overdag op de kamer zo'n 18-19 graden en 's nachts zo'n 16-17 graden (ik heb de thermometer er liggen). Ik ben weleens bang dat er te weinig frisse lucht binnenkomt. Maar sinds een paar weken lucht ik 's avonds een half uur (onder de voeding), lijkt me voldoende. Wat vinden jullie?

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij hebben van die kleine raampjes boven het grote raam en die staat altijd op een kiertje als ze in de kamer is en als ze niet in dr kamer is staat ie helemaal open. Verwarming staat hier eigenlijk nooit aan. Aangezien het hier bijna een sauna is als de zon dr op staat.

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgens mij moet je dan ff ctrl shift tegelijk indrukken en dan is het weer weg.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pfff me moeder komt zo....helemaal geen zin in....

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zijn nekje is warm, dat had ik al gevoeld. Tochten doet het niet, er staat verder niks open en de kamers waar wel wat open staat daar zit de deur van dicht. Anders draai ik de verwarming wel uit en lucht dan tussendoor gewoon af en toe. Hij is na een uurtje of 2 meestal beneden, dan zou ik kunnen luchten en het raam 's avonds weer dicht doen als hij gaat slapen.

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    och lieve schat, snap helemaal dat je er doorheen zit zeg... komt wel allemaal tegelijk op je af ineens... :(
    Maar heeft je broer jou bedreigt dan? Of begrijp ik nou verkeerd dat je moeder daarom niet wil dat je alleen bent 's nachts? Bah... vreselijk zeg, wist niet dat het zo erg uit de hand was gelopen...

waarom werk je liever bij Sissy Boy dan bij EDC? Krijg je daar meer uren? Ik snap wel dat je 3 dgn wilt gaan werken hoor, de rekeningen moeten toch betaald worden... ik ga er ook 3 werken tot Fenne 1 jaar is en daarna wil ik er weer 4 gaan werken en gaat ze dat extra dagje naar de creche (de rest doen de oma's)...

Dikke knuffel meid!

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Debora, wat een ellende meid. Je hebt dus 2 banen aangeboden gekregen als ik het goed begrijp?

Dikke knuf!

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hihi... ik had wel een keurige maat 36 op die leeftijd... en was ook erg blij met mijn maat 38 zo'n 10 maanden geleden! Het is een droom om ooit nog maat 36 aan te kunnen, maar met maat 38 ben ik helemaal tevreden! ;)

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    precies zoals ik het doe... :D

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    heeeeeeeel gemeen Suus! :evil:

nee hoor, super fijn voor je toch?! (al ben ik wel een klein beetje jaloers)

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nee ik was gelukkig bij mijn schoonouder op dat moment! M'n pa was bij hem, en hij dreigde zichzelf wat aan te doen. Heeft ook naar m'n pa geslagen, wel mis gelukkig. heeft z'n arm geraakt. :rolleyes: Er gebeurt hier zo veel de laatste 2 maanden. Ben het goed zat nu. Wil gewoon lekker rustig leven! En m'n moeder overdrijft altijd alles... Dus vandaar dat ze hier sliep. Ze was super kwaad vanochtend toen ik zei dat ik niet naar haar toe kwam!

Bij EDC zou ik een 0 uren contract krijgen, das opzicht wel fijn want als je veel werkt krijg je alles uitbetaald, maar al ik ziek zou zijn krijg ik niks. Dan rekenen ze gewoon 0 uur. Bij Sissy-Boy krijg ik 3 vaste dagen. Dus das ook makkelijker met opvang voor Finn. Zowieso de zaterdag dus dan is Marc thuis, das wel fijn.
    Ik moet ze nog steeds bellen... Vind dat best lastig!

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Iemand een tip voor een leuke/hippe/gezellige maar vooral coole (letterlijk) koeltas om mee te nemen naar mijn werk? Wil daar dan de handkolf en een paar flesjes in kwijt kunnen...

Heb wel een mooie gevonden van Medela... ziet er uit als een gewoon handtasje, maar is wel 45 euro... daar zal de handkolf en de flesjes van Avent toch ook wel in passen?

Enne... als ik van 9 tot 5 werk... en om 12 uur en om 3 uur even kolf, zou een koeltas dan de hele dag wel koud genoeg zijn? :(

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben ook blij als ik gewoon 38 pas hoor! Ik had 34, maar dat hoef ik niet perse terug hoor!

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Mooi! Denk wel dat de kolf van Avent erin past. Staat er nergens een indicatie van hoelang het koud blijft?

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Nee, helaas niet... en ook geen afmetingen... :(

Maar kan 'm natuurlijk altijd nog terugsturen als ik 'm niet wil...

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik hoop voor je dat ze snel een oplossing kunnen vinden voor je broer!
    Zodat jullie gezin, en vooral jij, weer een beetje rust krijgt!

Ik zou voor die 3 vaste dagen gaan, dan heb je zekerheid. Mocht je straks onverwachts ziek worden, dan krijg je bij een 0-uren contract helemaal niets en kun je nergens op terug vallen...

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik zet het gewoon in de koelkast op mijn werk, vind het een hoop geld voor zo'n tasje...

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    snap best dat je je moeder weg gestuurd hebt... je wil gewoon je eigen dingen doen!

en ik zou ook voor de vaste dagen gaan... alleen echt niet leuk om EDC af te moeten bellen, is zo'n rot telefoontje... wisten ze dat je ook elders aan het solliciteren was?

Deel Deze Pagina