Gelukkig gaan we 18 april verhuizen naar Zaltbommel. Das geen oplossing maar scheelt el een hoop stress! Ik dacht idd hetzelfde: stel nou dat ik of Finn ziek zijn, dan hebben we idd niks. En misschien moet ik toch wel een paar keer met Finn naar het zh ofzo. (laten we hopen van niet natuurlijk)
probleem bij mij is dat ik veel onderweg ben... ik geef trainingen en workshops op verschillende lokaties in Nederland, dus zit regelmatig paar uur in de auto (ook warm in de zomer) en kan dus niet zomaar overal een koelkastje gebruiken...
Nee dat is het nou juist: ik heb hun gezegd dat ik niks anders had lopen en dat was ook zo. Een half uur na het telefoontje dat ik aangenomen was belt mijn schoonzusje dat ze bij haar in de winkel dus een part-timer zoeken voor vaste dagen en dat ik dinsdag op gesprek kon komen als ik wilde... Tja ik toch maar gedaan en gisteravond belde de manager al naar mij dat ik aangenomen was! Vind het echt lullig, omdat het zulke leuke meiden waren bij EDC. Maar ja moet ook aan m'n rekeningen en aan Finn denken he
en wil ook niet met een koelbox onder mijn arm een bedrijf binnen stappen... wil niet dat mensen direct zien wat er in de tas zit... beetje gek gezicht & vind het ook niet proffesioneel... werk = werk... dus bij mij wel noodzaak... maar 45 euro vind ik ook veel, vooral omdat ie niet eens van het merk kolf is dat ik gebruik... ik kan zoiets van Avent niet vinden, jullie?
Ik ben zo trots op Mike, hij gaat steeds vaker zonder tepelhoedje drinken! Scheelt weer een hoop geknoei.... Ben al lekker naar buiten geweest, naar de Wibra Jammer genoeg hadden ze niet alles meer.... Straks nog lekker met mijn vriend mee naar zijn werk, die doet koerierswerk, dus kunnen we lekker meerijden! En er ligt nog een stapel was die gestreken moet worden waar ik geen zin in heb.. Verder een lekker rustig dagje, gelukkig geen visite
Nou dan zou ik de tas gewoon bestellen want dan heb je hem echt nodig! Misschien past er nog een extra koelelementje in ofzo
Ze zullen het wel snappen als je het zo uitlegd... maar leuk is anders inderdaad... succes! Ga je vandaag bellen?
Lekker naatje zo'n rustig dagje! En knap van Mike hoor! Finn dronk echt niet zonder het hoedje! Wen: nee heb ik ook niet gezien van avent. T is wel duur idd maar ja het is idd niet zo geweldig om met een koelbox een bedrijf binnen te stappen...
pff sjonge.. ik heb een geheugen als een zeef... debora... wat een gedoe zeg meis.. kan me voorstellen dat je het allemaal zat bent.. Wel aan jezelf denken hoor meis.. is erg belangrijk... Je hebt nu je eigen gezinnetje.. Ik weet t tis moeilijk.. (ik heb ook zo'n broer) en t vreet energie waar je u tegen zegt al die zorgen om familie.. maar gelukkig kan ik nu snel de knop omzetten.. vaak is het oogkleppen voor hoor, maar anders blijft het maar in je hoofd malen... Finn heeft je nodig net als manlief en jij hebt rust nodig en energie voor je eigen leven/gezin.. Echt op je strepen gaan staan hoor.. Klinkt misschien hard en weet niet precies wat er aan de hand is, maar laat ze het zelf maar uitzoeken.. geniet van je nieuwe stekkie en van finn en manlief...Een eigen gezin geeft vaak al zorgen genoeg.... KNUFFF MEIS.... @maatje kleding.. pffff ik zat op 38.. zit nu op 40/42.. verschilt per merk en kledingstuk.. sommige 38 kan ik al weer aan, maar die vielen al erg groot uit... dus das niet helemaal eerlijk.. toen ik dus laatst optimistisch een spijkerbroek kocht kwam ik mooi bedrogen uit... 40 was te klein Kon ik dus terug... heb nu een andere uitgezocht met spijkerbroekmaat 32.. die zit na het wassen goed, maar in de loop van de dag zit ie te wijd...hihihi Als ik zit heb ik wel een enorme zwemband..beetje jammer...maar goed.. B"&J helpt ook niet echt he... @Kamertje.. hier verwarming iets aan en raam op een kier.. snachts gaat het raam dicht en ook bij harde regen en wind.. dan gaat wel de verwarming uit.. Als Marijn in bad gaat zet ik het elektrische kacheltje aan.. echt een super ding.. tis in notime heerlijk warm en er zit een regelaar op die de temperatuur regelt zodat ie af slaat als t te warm wordt.. na het badderen gaat marijn mee naar beneden voor de fles en lucht ik ff flink..(die warmte moet wel weer weg he..) Ook lucht ik overdag altijd smorgens als we allemaal naar beneden zijn.. dan gooi ik boven altijd alles open en laat ik het ff flink doortochten, maar dat deed ik ook altijd al...
Ja want ik zou vrijdag al contract gaan tekenen Had me voorgenomen meteen vanochtend te bellen, dan was ik er van af... Maar ja het is inmiddels al 2 uur en nog steeds niet gebeld ](*,) #-o
Je hebt gelijk Ichtus! Ik heb me er deze keer ook niet echt mee bemoeit, maar het wordt me dan weer opgedrongen door m'n ma. Ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het zat was. Ik hoop dat ik m'n rust straks wel ga vinden als we verhuisd zijn. Gelukkig heb ik een super schoonfamilie! Die helpen altijd zo goed! Merk ook dat ik het niet zo goed kan hebben nu als Finn huilt enzo.. Pff en dan erger ik me weer aan mezelf! haha Enne nee B&J helpt niet echt he! Marc had het laatst voor me meegenomen zomaar. Heeft ie zelf opgegeten, want ik zei al: het maakt jou ook niks uit hoe ik er uit zie he! hahaha
thanks, maar ik zie dat die alleen is om melk 4 uur warm of koud te houden... niet voor kolfgebruik... ach ik bestel gewoon die Medela... passen vast ook wel Avent flesjes in lijkt me...
oh haha niet goed gekeken dan! Sorry! Och dat moet toch ect wel lukken, zo'n avent fles! En anders stuur je hem idd gewoon terug.
yeah, ga toch babymassage doen, de verzekering blijkt 200 euro te vergoeden en dat is ook de prijs van de cursus. start 15 mei.