Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Debora....hup hup....je gaat nu bellen, want dan heb je alweer 1 zorg minder. Kom op meid, even door de zure appel heen bijten en wij staan allemaal achter jou!
    Succes en een dikke knuffel!

Wen, lastig met jouw werk idd. Ik heb geen oplossing voor jou, maar ik denk dat je beter op zoek kunt naar een praktische tas i.p.v. een mooie/hippe, dat beperkt de keuze namelijk enorm.
    Misschien toch een oplossing....ik bedenk net dat mijn oom zo'n mini-koelkastje heeft in de auto. Hij gebruikt dat als ze op vakantie gaan, kun je aansluiten op jouw sigarettenaansteker. En als je dan paar goede koelelementen hebt voor de tijd dat de auto stil staat......

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha suus dank je! ja ik ga ook bellen!

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Naatje, wat goed van Mike! En jammer dat de wibra niet zoveel meer had, ben ik hier ook bang voor. Kan pas om 17.00 weg en dan is al het mooie en goedkope al weg denk ik. Ach, moet toch in de winkel ernaast zijn, dus snuffelen kan altijd.

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Gebeld: kreeg iemand anders aan de lijn... Ze geeft het door. Zal ze me zelf wel terug bellen denk ik... Kreeg totaal geen reactie erop iig...

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou, jij hebt jouw plicht in ieder geval gedaan! Goed zo!
    En als ze terugbellen dan leg je het gewoon uit, waarom EDC beter is i.v.m. de vaste dagen. Dat begrijpen zij ook wel.

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb dat koeltasje van Medela (dat kleintje met dat koelelement) want dat zat bij de kolf. Heel handig en er kunnen 4 flesjes in.

Luuk heeft heerlijk geslapen met de bakerdoek om zich heen. Ik hoorde hem 4 uur na zijn voeding wat brabbelen. Toen ik ging kijken lag hij met zijn oogjes open om zich heen te kijken. Hij zag mij en meteen een vette smile :)

Debora, bellen meid, ik wacht erop ;) * Wacht* *pompom*

*Edit* Je hebt al gebeld zie ik. Geen andere dingen doen als je een berichtje typt Dees :rolleyes:

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goed dat je gebeld hebt! :thumup:

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ze belt net: Ze gaat kjken of ze toch geen vaste dagen kan regelen voor me... He verdorie nou weet ik het helemaal niet meer...

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Jippie..heb het boek oei! ik groei binnen..:D
    Erg leuk boek..
    ik ga nu even een tukkie doen samen met me meissie..

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha....zat er even aan te denken dat dat een optie zou zijn waar ze mee terug konden komen. Nu wordt het helemaal lastig. Bij welke van de twee had je bij binnenkomst het beste gevoel?

Dees, wat geweldig dat het inbakeren zo goed helpt!

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Slaap lekker MissN!

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Je zit wel een beetje in een luxe positie nu Debora :p . Ik zou kiezen voor diegene waar je je het lekkerst bij voelt.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja idd echt super dat het inbaker helpt! Tijdje geleden was het "uit" om dat te doen. Zo zie maar weer dat het soms echt werkt!

Slaapze Missn!

@suus: het beste gevoel had ik Bij EDC. Die heb ik dus net gebeld. Zij waren het met het 0 uren contract... He nou voel ik me helemaal vervelend...

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja bij EDc dus... Maar ja iedereen om me heen zegt dan: wie biedt het meeste geld. Maar zo ben ik niet. Ga dat niet uitspelen tussen de 2... En bij Sissy Boy had ik echt het gevoel dat ze heeeel veel van me verwachten en zo'n goeie verkoopster ben ik nou ook weer niet haha. bij edc was het allemaal wat vriendelijker...

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben even een luier en een fles doen!

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Lekker 3 vaste dagen bij EDC vragen dan & als ze dat kunnen bieden... DOEN! ;)

17. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Dees, wat fijn dat de bakerdoeken er zijn en Luuk zo lekker geslapen heeft.

@probiotica; ik las hier ergens iets erover maar weet niet meer wat. De osteo raad het aan voor Noah. Iemand ervaring?

@Debora, nou spannend zeg, ben benieuwd waar je uiteindelijk gaat werken.
    Welke kleding vind je eigenlijk leuker? EDC of Sissy boy? (gewoon nieuwsgierigheid hoor)

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn die is zo leuk om eerst zoveel te plassen dar z'n romper nat is, dus lekker verschoond en dan tijdens z'n fles lekker te gaan poepen... Nou ja zo maar weer verschonen dan!

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    vind het allebei erg leuk! Maar heb meer van edc/esprit dan van Sissy boy want das nog duurder...

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik zou dan ook voor EDC gaan, geld is niet het belangrijkste. Werkplezier is veel belangrijker en opboksen tegen (te) hoge verwachtingen is een stress wat je er niet bij kunt gebruiken. Er komt al zoveel op jullie af....

Deel Deze Pagina