Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej Dames, Ik ben er ook weer even. Ben bij een vriendin van me ff op haar laptop.
    Vanmiddag om 12 uur naar een oude vriendin van mij geweest.. ze had mij gevonden via Hyves, dus nu moest het er maar eens van komen haha. En ineens rook ik poep..pff Angela.. en hoe.
    Ze had alles onder gepoept. Haar broek haar romper haar sokken en slofjes zaten helemaal onder.. en had natuurlijk alleen maar een truitje bij me. Gelukkig had zij nog kleertjes. Ze heeft pas een miskraam gehad en vond het wel lullig om te vragen, maar ze kwam er zelf mee. Alleen een rompertje had ze niet in Angela's maat. Dus een broekje en sokjes van haar aan. Pfff en wat stonk ze zeg jeeee.
    Die vochtige washandjes van de zwitsal zijn echt zoooooo super.. heerlijk als je haar wilt wassen zo als ze een keer flink gepoept heeft, want dan kunnen de billendoekjes niet tegenop. Ja voor het begin wel, maar daarna is het wel ff lekker met zo'n washandje.
    We wilden daarna nog even gaan wandelen, maar het was alleen maar aan het regenene bah.
    Rond 15 uur heb ik een andere vriendin een smsje gestuurd of ze zin had om mee naar de Wibra te gaan, en dat had ze dus gelijk haar opgehaald en hup naar de wibra. Heb daar een dekbedovertrekje gekocht en hoeslakentjes, aankleedkussenhoes, schoentjes voor Angela, kleertjes en voor mezelf wat kleren.. erg leuk allemaal.
    Oh ja en bij de hema een wit linnen broekje voor Angela.. vond ik zo leuk..

Nu zit Marieke met Angela op schoot tegen haar te praten, net alsof ze al terug kan praten. Ze zitten samen GTST te kijken pff haha gek mens. WE blijven lekker hier eten.. hebben we nog een gezellig avond.

Nou ik ga weer ff op de bank hangen.. dikke kusss

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk haalt bijna elke dag de 6 wel. Vaak komt hij overdag elke 2 en een half uur. Het liefste zou hij zelfs elke anderhalf uur eten :) .

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Fenne komt aan 6 of 7 voedingen per dag... maar volgens mij is 5 het minimum... dus geen probleem hoor Dees, als ie honger heeft dan hoor je 'm wel! ;)

Je klinkt lekker enthousiast Diaantje... leuk zo'n dag met vriendinnen! Fijne avond nog daar!

pffff verveel me nu dus een beetje, eten is op, Vincent is aan 't playstationen, Fenne slaapt nog en de visite komt denk ik over een uurtje... maar ben bang als ik nu ga liggen ze ineens voor de deur staan :(
    zat al aan webshoppen te denken, maar misschien niet zo'n slim idee...

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bah was ik net overal op aan het reageren ...is alles ineens weg! pfff daar wordt je soms niet goed van :evil:

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hallo trouwens :oops:

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier vanmorgen heel me huis gesopt!
    daarna ff paar boodschapjes en ff naar de wibra geweest hoorde hier een paar meiden erover, dus ff internet folder gekeken ( krijg ik niet in de bus omdat hij hier niet zit , ik heb slabbetjes ,pyamatjes,speelkleed,slaapzakje,warmte lepeltjes, geparfurmeerde luierzakjesnog een tuinspijker jurkje enz..verschillende speelgoed van Chicco vanaf 3 maanden en nog veel meer voor heeeeell weinig , kost geen drol!:)

Vanmorgen Gwen 5 ml van die lactulose stroop (is voor een snellere en dunnere ontlasting)gegeven en afwachten wanneer ze poept ,anders geef ik er morgen 10 ml ( ze mag 5 tot 10 ml ervan) Maar dacht begin laag, wel sinds gister weer op de vorige voeding de friso hyperallergeen! uitslag is zo goed als weg getrokken,alleen ja er komt weer wat meer terug na de voeding, en was vanmiddag blerren erna,! dus snel hopen dat ze een dagelijkse of om de dag ontlasting krijg,en dan kijken of da het is! Volgende week dinsdag heb ik een telefoonische afspraak met de kinderarts, en ik hoop dat het dan veel beterder gaat en niet verder moeten onderzoeken.

Hoe is het verder hier?

@Dees fijn dat je ring binnen is!

@Vivian fijn dat je bent goedgekeurd en gezond bent verklaard ;)

@Debora bah wat vervelend die familie situatie! dikke knuffel en heb je al dat andere werk afgezegd!ja die met die 3 dagen is toch meer zekerheid !

@

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wen, niet handig, maar wel leuk! Of ga net zoals mij een digitaal foto-album maken, die straks mooi ingebonden opgestuurd wordt.

Dees, fijn dat de ring klaar is. Dat Luuk zo goed slaapt gaat even voor de voeding hoor. Die voeding haalt hij wel weer in.

Diaantje, klinkt als een erg gezellige dag. Nog een gezellige avond!

Vivian, fijn dat alles goed is. Die beebjes gooien echt alles in de war binnen in ons.

Tess heeft weer een fantastische dag gehad. Na even tutten en de fles, viel ze na elke voeding in slaap en heb alleen maar lachjes en geklets gehoord. Geen enkel huiltje vandaag, wat een genot zeg!
    Oja, ik schaam me even diep.....
    Mrijn en Dees.....snorrie. Ik had bij het cb de pre paccodoek geprobeerd en heb nu de piccolo. Ik dacht de hele tijd dat ik de comode had, maar dus niet. Ik hoop niet dat ik jullie op een dwaalspoor heb gezet. Excuses!

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hopelijk poept Gwen snel, want dit is ook geen doen. En niet te hopen dat ze naar de KA moet. Maar huilt ze al wat minder dan?

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben natuurlijk gister al naar de kinderarts geweest en zou fijn zijn dat dat bij 1 keer bleef :rolleyes: ja het is gewoon alleen de momenten dat het zuur omhoog komt en brand dat blert ze even is het weer weg is ze gelijk weer stil! maar vindt zo zielig en kan er nu niet helpen , je bent zo machteloos dan :( ja zou fijn zijn dat ze morgen ochtend poept ! ze heeft gister einde van de dag gepoept na 3,5 dag dus vanaf daar kijken dus morgen zou mooi zijn al om de dag dan ;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Fijn dat Tess het zo goed doet! lekker van genieten !

11. 40plusmama

Geen dwaalspoor hoor Suus want ik heb gewoon eigenwijs de Piccolo besteld :) . Ik had 2 doeken met 10 euro korting.

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik had vanmorgen een mailwisseling met Mrijn erover en ik wilde het toch zeker weten. Dus ik had het CB gebeld en het blijkt dus dat ik daar de pre-pacco (voor pasgeborenen) geprobeerd had en uiteindelijk de piccolo had besteld bij hen. Kon het in de doek ook nergens weer vinden....
    Zij zei ook nog dat de comode echt voor lange of "grote" beebs is en dat de piccolo vaak tot een maand of 5 prima past voor normaalgroeiende beebs.

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heb je er gelijk 2 besteld Dees? Waarom als ik vragen mag?

14. 40plusmama

Voor als er 1 in de was zit

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh ok, da's idd erg handig. Hier was ik het snel uit, terwijl Tess speelt met papa. Da's echt tegen de klok in racen. In de handwas, snel centrifugeren en vervolgens in de droger.

Maar ik ga even de boel opruimen en daarna bankhanger. Allemaal een fijne avond en nacht en tot morgen!

16. 40plusmama

Luuk slaapt nog steeds :confused: . Vanaf de boodschappen (toen lag hij te huilen) in de maxicosi en vanaf 16.30 slaapt hij daarin. Ik ben geen voorstander van zo lang in de cosi maar wilde hem ook niet wakker maken. Hij heeft om 14.30 de laatste voeding gehad. Ik ga hem zo toch maar wakker maken denk ik.

17. 40plusmama

Hij is wakker en papa is hem aan het verschonen.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Smakelijk luuk!

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede avond...

@deborah.. pfff moeilijk kiezen hoor, maar als ze bij edc je 3 vaste dagen kunnen bieden en daar lijkt het je leuker dan zou ik daar ook voor kiezen ja.....

@bakerdoeken..geen idee.. zou t misschien ook iets voor Marijn zijn? Hij slaapt zo moeilijk in na de voedingen of is steeds weer snel wakker...

@Vivian.. JOEHOE GEZOND! leuk verhaal voor later...hihhii

@Dees.. een keer 5 voedingen kan best hoor.. als ie zou doorslapen heb je dan ook 5 voedingen toch? kan volgens mij geen kwaad...

Wat fijn dat je Ring klaar is zeg..ben erg benieuwd...is je andere kanjer ook altijd bij je....(al ie dat natuurlijk sowiezo wel in je HART)

pacodoeken.. ga zo ook maar s neuzen op t net!

Hier aan de B&j.. ik kan het niet laten hoor... :oops:

Marijn vandaag wat minder kramperig.. ze zijn er duidelijk nog steeds en wat mij betreft ook nog veel te veel, maar hij was makkelijker te troosten dan gisteren.. wel was ie veel wakker en vroeg veel aandacht, maar t kan natuurlijk ook een sprongetje zijn... tis wel zijn tijd he...5 weken..

Nu na de voeding van 18.30 is ie lekker gaan slapen.. toen edwin de kids goede nacht ging wensen hoorde ik m enben snel de speen gaan brengen..en gelukkig is hij weer lekker ingedut, want ik hoor m sindsdien niet meer...om 22.30 de laatste..

sinds een paar dgen doen ed en ik nu de voedingen in de nacht om en om.. Denk dat ie door zo lang gebroken nachten een lager immuum heeft gehad en daardoor ineens zo ziek was van de griep.. anders heeft ie er nooit zoveel last van...hij heeft bijna 5 wken lang alle nachtvoedingen gedaan dus ik vond dat ie nu maar s ook lange nachten moest maken..
    Dus vannacht ben ik aan de beurt...
    Heb marijn gezegd lekker door te slapen ..hihhi....

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Wij hebben eergister ff met geld gesmeten...

Allebei een nieuwe telefoon..abonnementen moesten verlend worden..
    Allebei nu een Nokia 6500 Slide...
    Die van mij kwam vanmiddag al.. :D

Gelijk een nieuwe tv gekocht.. LCD tv.. heerlijk.. zijn we straks van die grote lompe kast af..

dvd speler ging stuk dus die moest ook vervangen worden..

heerlijk hoor een keer gek doen..

Nu moet het bij edwin altijd zo goedkoop mogleijk dus hij heeft er wel een hele dag voor achter de pc gezeten om alle mogelijkheden te vergelijken maar dan heb je ook wat he..

nu kosten de telefoons ons niks omdat we abo verlengen dus das niet helemaal eerlijk he...
    TV is spotgoedkoop want die zit als gadget bij telefoonabonnement dus zo kun je toch mooi lekker shoppen...hihihi....

Deel Deze Pagina