Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wel lekker dat hij nu zo lang slaapt. kun jij ook ff bijtanken.

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nou inderdaad. Nadeel is alleen dat mijn boobs weer op springen staan.

Tilburg gaat niet door denk ik. Hij slaapt nog steeds en moet dan eerst nog een schone broek, dan eten en dan nog alles inladen en die zaak is tot 5 uur open volgens mij. Ach, dan een andere keer maar.

Leuk trouwens, onze kipjes zijn klaar met de winterstop. Er lag net een eitje dus de 2 dames zijn weer aan de leg.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow ja das idd rot als je bv geeft.

jammer dat tilburg niet doorgaat, maar er komen idd nog genoeg dagen ;)

ow lekker verse eitjes mmmm

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hey dames ,

voor jullie allemaal een dikke knuffel , ik zie t dat dees en suus er een beetje door heen zitten :( ....

@ draagzak , nou zie mijn plaatje , bryan viel meteen in slaap in die draagzak , hij vond het heerlijk op zo'n frotje liggen ....

@ bv , ik ben nu langzaam aan het af bouwen , bryan blijft spugen ... ik heb friso 1 voor spugen en krampjes gehaald ,bij de komende voeding gaan we die meteen uit proberen
    ook heb ik een fles van difirax gehaald , omdat hij zo gulzig is , deze zou beter zijn ....

heb net bij de zeeman 4 nieuwe setjes gekocht , echt kei leuk en zo niet duur hahah , was nog geen 20 euro kwijt :)

bij c1000 heb ik de babydoos gehad ,zit leuk spul in zeg :D

verder ben ik helemaal kapot nu heb ook pijn in me buik dus heb teveel gedaan ...

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo dames! Jullie gaan hard hier! Moet al 10 pagina's bij lezen! :confused:

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ga denk ik voor het spiraaltje! Aangezien ik geloof ik hoorde dat van de pil je bv terug kan gaan lopen. En een lichte pil schiet bij mij niet op...want daar prikken die zaadcelletjes zo doorheen :) En ik wil nog wel ff wachten met een 2e!

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Daarom geef ik Rosalie ook zo veel mogelijk aan dr vader! Wij hebben natuurlijk al een band (ook door de BV) en zij moeten em nog opbouwen. En hoe sneller hoe beter ;)

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb er ook last van! Alleen madame die heeft het ongeveer tussen 22.00 en 02.00 :( Precies als ik wil slapen dus! :( Gister heb ik dr ook huilend aan Vincent gegeven en die heeft dr een flesje gegeven en ik ben toen gaan slapen. Anders trek ik het ook echt niet.

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    FF snel.
    Kom net bij de osteopaat vandaan. Tijdens de behandeling werd ze woedend dat er zomaar aan haar hoofdje en nekje gezeten werd :) Maar na die tijd viel ze als een blok in slaap. Thuis werd ze weer wakker en begon te huilen :( Maar wat bleek, ze was aan het poepen! Joehoe! Wel keiharde keuteltjes dus daar heeft ze natuurlijk last van maar toch.. ze poept! \:D/ Ze huilt nu nog steeds en vriendje loopt rondjes met haar in de kamer, kan ik even eten maken.

Kom vanavond denk ik even bijlezen en kletsen.

xxxx

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou ik ga dr ook ff vandoor! Mannetje die moet namelijk ff goed eten, want die heeft een "bodem" nodig voor vanavond :( Die gaat naar een party dus die laat me tot een uur of 6 vannacht alleen! :(
    Tot straks dames!

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dus jullie hebben de stap naar de osteopaat al gemaakt. Wij gaan maandag een afspraak maken.
    Maar fijn dat ze al gepoept heeft, dat zoiets zo snel al resultaat geeft, dat snap je toch niet....
    Moeten jullie nog terugkomen?

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Vindt je het niet moeilijk om 's nachts alleen te zijn?

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0

ik reageer ook even op jou vraag aangezien mijn mannetje aankomende zondag de nachtdienst weer in gaat , ik vind t aan een kant eng , aan de andere kant , tja .. nu gaat t ook , dus waarom dan niet ...

14. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hallo Mama's!

Ik kom me even melden hier.

en ga later eens kijken wat jullie zoals besproken hebben de laatste tijd!

Nu ga ik eerst even een lekker kopje thee zetten en met chocola voor de tv zitten. Noah en papa liggen voor pampus, (jaja de papa is een beetje moe :rolleyes: ) en ik heb even tijd voor mezelf.

fijn om hier te zijn!

Liefs
    Amma

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hallo!

Krijgt Nora dus CI?
    Je schreef hoe het zou zijn als ze doof is?
    Ik ben zelf doof, maar het valt echt heus wel mee. Ik ben dan wel afhankelijk van liplezen van horende mensen, maar met mijn dove / slechthorende vrienden maak ik vaak gebruik van gebarentaal.
    Nu ik een horende zoon heb, ga ik hem gewoon tweetalig opvoeden, namelijk gesproken nederlandse taal en gebarentaal. Mijn vriend is horend.
    Ik begrijp je heel goed dat je blij bent dat Nora wel verholpen kan worden omdat de term "doof-zijn" voor jou helemaal nieuw is.

Groetjes van Miranda (ik ken Anoek1/Annette, vandaar dat ik hier ook kom gluren ;) )

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, ongelofelijk he? Hoop wel dat het nu beter gaat worden want ze was wel weer huilerig.. We moeten over 2 weken weerkomen. Ze zei dat de meeste baby's zo'n 2 of 3 behandelingen nodig hebben. En ik heb nog even gevraagd of osteopathie ook hielp bij kindjes die veel huilen maar niet een duidelijke oorzaak voor is (moest dus aan jou denken) en ze zei dat dat zeker kon helpen. Heel veel baby's met (onduidelijke) klachten hebben toch iets over gehouden van de zwangerschap of bevalling wat gewoon goed te verhelpen is.. Hartstikke goed dus dat je een afspraak hebt gemaakt en hoop dat je kleine meid er goed op reageerd! Heb wel met jullie te doen, lijkt me zo moeilijk zo'n verdrietige baby. Voor haar en jezelf ook, ik word soms gewoon chagrijnig op haar uit onmacht en vermoeidheid en dan voel ik me weer schuldig want zij heeft ergens last van.. Stom he.

Nou, ik ga slapen want ik ben kapot.

fijne avond en hopelijk met veel nachtrust ;)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik wil ff reageren , vindt dat heel bijzonder hoor dat je doof bent en dat je kindje dan niet doof is en dan dingen je kindje moet leren, knap hoor ;) en mooi dat je dan gewoon je kindje gebarentaal kan leren en ook kan leren praten omdat je vriend horend is!! en ook dat je zegmaar geen geluidje van je kindje hoor , je hoort geen huilen niks hoe doe je dat dan als ik het mag vragen?? :rolleyes:

vindt het wel heel bijzonder eigenlijk ;) wilde ik ff laten weten, en bedankt voor je verhaal hier.. ;)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier vorige week 7 nachten alleen geweest waarvan ook nog 2 nachten vanaf de avond weg dus 14 uur van huis! mannetje werkt hier ook continu diensten! moet zeggen was wel vermoeiend na een weekje maar nee niet eng heerlijk hoor lekker tutten met me meissie ;)

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Fijn dat je meedenkt Maja! De osteopaat aan de telefoon was ook erg hoopvol over een behandeling voor Tess. Wij hebben de instelling: wie zien wel, baad het niet dan schaad het niet.
    Het is ook erg moeilijk, maar toch kan ik er iedere dag iets beter tegen. En vannacht had ze weer een supernacht, ze is na 3 voedingen vrijwel direct in slaap gevallen en dat geeft de mens weer hoop.
    Maar ik word ook weleens chagie hoor, daar kunnen we niets aan doen. Wij zijn ook maar mensen, niet schuldig over voelen hoor!
    Fijn dat het bij jullie aanslaat en wie weet heb je na die 2 a 3 behandelingen wel een heel ander kind....wie weet een echte schijtlijster ;)

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga even douchen en dan mannetje wakker maken. Dan mag hij oppassen en ga ik even de stad in....jiehaa. Vanmiddag gaan we eindelijk voor het eerst even wandelen met Tess. Heb er nu al zin in.

Deel Deze Pagina