Nee, niet mijn schuld, maar als dat beestje nou nog leeft en ligt te kreperen... Dan kan ik hem beter uit z'n lijden verlossen toch? Maar dat durf ik niet.
finn staat hier naast me op het bureau in de wipper: doet z'n oogjes open. Dus ik zeg hallo! ben je wakker! heel blij! begint ie te krijsen.... moet ik me nou aangesproken voelen? wahaha
gelukkig kwam er een hele dikke scheet achteraan en was ie weer stil! waha je zou toch gaan denken....
meiden, ik ben weg. ff naar dorp lopen met Tessa. Nu maar hopen dat het droog blijft. Ziet er een beetje donker uit, maar ja, ik wil toch wat eten vanavond... Doei
mmm moet toch de deur weer uit, heb mobiel voor boven box besteld, net binnen maar moet nu batterijen hebben, hoop dat de ah deze heeft
Ha ha ha....wat leuk om te lezen allemaal! Een muis met een trauma, kindjes die mama's niet zo leuk vinden, whaahaahaa....waar moet het heen met deze wereld. Hier ook net humor. Tess huilt, dus ik ernaar toe. Op de arm...zij lekker kletsen met mij en helemaal tevreden. Valt ze in slaap...ik haar in sluiptoestand op bed gelegd en weg geslopen. Kom ik beneden, wil net een sigaret aansteken en ja hoor....huilen. Nou vraag ik je, ze doet het er toch om? Maar gelukkig is nu (na mijn sigaretje) stil. Hopelijk blijft dat nog tot 4 uur zo, want dan is de volgende fles aan de beurt.
nou tess! bijna tijd voor je fles. heb je mama nog even met rust gelaten? nou na die ene huilbui heb ik een lachebekkie hier! ik hoef maar te kijken en hij lacht! en het "schudden met het flesje" dansje was ook erg grappig! haha
Ja, Tess is lief voor mama geweest! Nu net weer de fles gegeven en hopelijk valt ze snel in slaap.... Euhm...."flesje" dans.....euhm.....