Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha Ja was in een gekke bui en je moet die voeding toch een beetje schudden he!

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou even snel bericht van hier

bryan heeft totaal 1 min gehuild , en was daarna weer een blije baby :D
    ik ben benieuwd hoe t nu gaat lopen ....
    hij was ook gegroeid , hijs nu 58 cm , en gewicht ooooooh zware baby hahaah 6340 gram :D:D

ben nu weer weg
    misschien tot straks

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    6340! haha dat is een kleuter vergeleken met Tessa!

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. hij doet het in ieder geval goed mystery!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He sizzel.
    Zat al te wachten tot hier iemand kwam. Ik verveel me... Dat is lang geleden. Maar Tessa slaapt in de box en ik heb nog geen honger en Peter is pas half 9 thuis.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tja, ik heb vanmorgen het bed afgehaald en gewassen. Dat zou ik natuurlijk op kunnen gaan maken. En er ligt nog 1 was die gestreken moet worden...
    Maar daaaaaaaar heb ik nou net geen zin in. Zit heerlijk met m'n pot thee te surfen.... hihi

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha Boney, wat is het soms fijn om je te vervelen he?

Mystery, zo he, Bryan doet het echt goed! Heb je het nog over de voeding gehad?

Ik heb net lekker gedoucht en zit fris en fruitig op de bank. Hier moet ook nog wat huishoudelijk werk worden gedaan, maar heb ook geen zin.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa is wakker!
    Ga maar eens opstaan.
    De wij jonge ouders is binnen en de LINDA! Lekker hoor dat leesvoer.
    In de LINDA staat een artikel peuters aan de borst...

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    De wij jonge ouders had ik eergisteren al, is alweer uit. Ga morgen maar weer eens de viva mama halen, is ook erg leuk.
    Geef Tessa maar een dikke knuffel van ons.
    Ik ga toch even opruimen en schoonmaken.

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hallo hallo...

eens zien wat ik onthouden heb van het heeeeel snel scannen: kletstantes! ;)

Boney, sneu van dat muisje... maar kan gebeuren, afgelopen zomer kwam mijn poes met gemiddeld 3 vogels per week aanzetten :confused:
    En lekker zo'n luierdag...! Genoten?

Mystery: fijn dat de prikjes goed zijn gegaan... en ruim 6300 gram... wow, ik weet niet wat Fenne weegt, maar ze wordt dinsdag gewogen... ik schat 4500 gram...

oh ja Suus en Boney hebben geen zin om te poetsen... gewoon lekker niet doen denk ik dan... groot gelijk!

och en Dwazie, wat naar dat Nick al weer ziek is... hoop dat het een dagje ziek zijn is en hij morgen weer naar school kan!

Hier een druk dagje... eerst naar winkelcentrum gegaan en mijn cadeaubonnen uitgegeven van de Douglas (Noa) en de H&M (tuinbroekje + t-shirtje) en bij de HEMA een roze broekje gekocht die ik echt niet kon laten hangen ;)
    Daarna naar mijn moede gegaan... die had Fenne al weer een week niet gezien, konden ze even lekker knuffelen!
    Toen snel langs de Chinees gereden, lekker gegeten & nu ben ik aant wachten op de kraamvisite...

oh en Fenne heeft gisteren voor het eerst gelachen... zoooo lief! :D :D

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ow Wen..leuk he als ze voor het eerst lachen :)

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zit inmiddels te eten.
    Wen: ik zei toch dat het vast niet meer lang zou duren voor ze ging lachen? Geweldig he....
    En het was heerlijk die luier dag.

Ik had Tessa boven gelegd, maar ze was echt hartverscheurend aan het krijsen gewoon...
    Heb ze maar naar bededen gehaald en ze staat nu voor me in de wipstoel.
    Hoe bedoel je vrouwen kunnen veel tegelijk...
    Eten, tv kijken, forummen en kindje vermaken. Ze is nog stil ook. Ze ligt met grote ogen te kijken. Tis tenslotte veel gezelliger hier

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden!

Hier vandaag naar me ma geweest en daar gegeten ze moest naar het ziekenhuis voor onderzoeken kijken of ze reuma heeft, maar pas 25 april de uitslag :(

Vannacht een rot nacht gehad :( omdat marcel vandaag late dienst had kon hij de nachtvoeding weer eens doen. Dus dacht lekker wat later naar bed om half 1 ging ik pas en om half 3 kwam gwen en ja marcel eruit voeding gegeven en weer in bed gelegd na haar ff eerst hoog te houden ivm met zakken voeding, maar nee Gwen heeft na de voeding in bed zeker 1,5 uur liggen brullen met tussenpozen van ons beide om te troosten en speen er weer in enz, maar ze wilde niet slapen dus hup bij ons in bed en ze was ineens klaar wakker met gevolg ik ook dus :( ze heeft dus gewoon vannacht 4 uur liggen spoken tot de volgende voeding half7 en 7 uur in der eigen bedje en toe was ze zo moe en sliep toen wel snel! en ja zelf nog 1,5 uur kunnen slapen erna, dus intotaal maar afgelopen nacht 3,5 uur weg ppfff dat merk je nu wel hoor :(

Maar vanmorgen het maximum van 10 ml lactosestroop gegeven en ja mevrouw ging einde van de morgen poepen ! JIPPIE :) laatste beetje spoot eruit maar wel fijn voor der, morgen weer geven en hopen dat ze een beetje op een dagelijks poepritme hierdoor komt ;) maar dat maagzuur echt niet leuk meer vanmiddag na de voeding krijsde ze het weer uit en voel me echt machteloos :(

Morgen tussen 17.00 en 18.00 kan ik me andere auto ophalen :)

KAN IEMAND MIJ FF EEN UPDATE GEVEN VAN VANDAAG??????
    ben te moe om alles te lezen :rolleyes:

14. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ha Meisjes,

Ik kom me ook weer even melden.

Joma: heeft Gwen de comode al bruin geverfd?

Dwaas: sterkte meid met je ziekenboeg. Ik hoop dat Nick zich heel snel weer beter voelt.

Wij zijn vandaag even gaan wegen bij het cb en dat was weer redelijk bedroevend... Ze was 75gr bijgekomen en dat ondanks het extra kolven met neusspray en 8x aanleggen per dag... De verpleegster kwam zelf schoorvoetend met de vraag hoe graag in bv wilde blijven geven. Ik ga nu dus langzaam aan afbouwen en ik kijk het even aan of ik wellicht 2x per dag bv kan blijven geven.
    Vandaag het eerste flesje gegeven en dat ging er makkelijk in. Ik had gister nog een B-free fles gehaald, maar helaas is die speen te groot voor haar mondje. Misschien dat dat wennen is, maar de Difrax speen pakt ze meteen en daar kan ze echt lekker aan lurken.

Aan het einde van de middag hadden we de derde afspraak bij de osteopaat staan. Het ging weer iets beter dat de vorige keren, maar ze moet nog steeds wel af en toe flink huilen. De osteo heeft me verzekerd dat ze haar geen pijn doet, maar dat het een stukje angst is omdat het gevoel haar aan de bevalling herinnert. Een beetje zweverig miss, maar daar hou ik wel van. Waarschijnlijk hoeft ze nog maar 1x en is het dan klaar.

Fijn hoor om te merken hoe mijn meisje steeds beter in haar vel gaat steken. Het zou nu fijn zijn als ze overdag nog wat zou slapen... Maar goed, nu slaapt ze van 19u tot 12u met 3 voedingen tussendoor.

15. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb de ring maar eenmaal in de auto zag ik dat het de verkeerde ring was en ze zijn vergeten het restje as mee terug te geven. Ik ben zoooo bang dat ze het per ongeluk weggooien :( . Olaf is meteen terug gelopen maar ze hadden de deur al dicht en het was nog niet eens half 6 (sluitingstijd). Ik heb de hele weg zitten huilen :cry: :cry: .

We hebben pogingen gedaan de zaak te bellen en via via ben ik aan hun privenummer gekomen. Ze waren niet thuis maar ik heb de voicemail ingesproken. Ik hoop zo dat ze zo terugbellen en de as nog hebben. Anders ben ik straks een stukje van mijn kindje kwijt :cry: :cry:

Bah, ik ben zo verschrikkelijk van streek :cry:

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh bah, wat vervelend. Hopelijk snappen ze je wanhoop en bellen ze snel terug, en hebben ze alles nog. Knuf!

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ow Dees, ik hoop dat ze je snel terug brengen en dat ze het niet weggegooid hebben :(
    Dikke knuff voor jou wijffie!

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Pffffffffff, ik heb ze gesproken (zelf nog een keer gebeld) en de as ligt er nog. Ze herinnerde zich ook nog welke ring het wel moet zijn en ze gaan hem zo snel mogelijk maken. Ik mag ondertussen deze ring blijven dragen. Ze halen de as uit deze ring als ik in de winkel ben om de andere te halen. Zo heb ik mijn kindje straks weer compleet gelukkig.

Ik kan met een gerust hart gaan slapen straks :)

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ohh, dat is wel erg dees. Hopelijk komt morgen alles goed, kan me niet voorstellen dat ze zoiets weggooien.

Hier helemaal happy, de mobiel die ik nu heb kan stil zijn en bewegen.
    Mijn schatje ligt al lekker op bed. Dus ff house afkijken.

tot morgen

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Mrijn das minder dat je over moet op de fles maar als het beter is voor je meissie...

@Dees zwaar kut ,dat die ring niet de goede was, en van het as ,hoop dat ze het gewoon nog hebben ,dikke knuffel en ja dat as is wel jullie mooie kindje...maar vindt het slordige zaak zo :(

Deel Deze Pagina