Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o gelukkig meid wat fijn ;)

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ joma ik had vanmorgen jou stukje over gwen en maagzuur en poepen gelezen en dit er op geantwoord:

Vanavond na 3 dagen weer een poepluier. Niet normaal. Hij zat tot aan zijn nek onder. Ik heb nu 3 dagen 4 ml lactulose gebruikt. Is 10 het maximum? Hoe vaak heb je het nu gegeven?

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dees..gelukkig hebben ze het nog wijffie.
    Wat een opluchting zeg

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    je mag 5 tot 10 ml per dag geven !! had gister 5 ml gegeven en geen resultaat en vanmorgen 10 ml en ja einde ochtend gepoept, dus geef morgen denk ik weer 10 ml ;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @POOH ik gebruik ook lactulose! hier precies hetzelfde met het maagzuur en uitkrijsen zo zielig :( ik hoop dat ze hierdoor iedere dag gaat poepen en dan haar darmen aan dat ritme went en dan ook minder maagzuur daardoor heeft!

Waarom heb jij lactulose gekregen ook ivm met maagzuur of echt als klacht het poepen?

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zo... kraamvisite is weer weg & vriendlief was daarna ook binnen 5 minuten de hort op! Dus ik zit lekker met laptoppie op schoot naar 'Celebrity Rehab' te kijken, Fenne ligt in de doomoo seat te slapen & de poes ligt naast me te knorren... kaarsjes aan... ik vind het gezellig! :D

oh scary verhaal horen? mijn vriend ging gisteren de nagels van het konijn knippen... en toen knipte ie per ongelijk 1 nageltje te ver af, dus door adertje in nagel... bloed overal joh! :confused:
    wij half in paniek mijn broer gebeld (want die werkt in de dierentuin) maar kon geen kwaad, stopt vanzelf... en jawel hoor, nu niks meer aan de hand... gelukkig!

(maar ik knip de nageltjes van Fenne wel hoor... stel je voor zeg... oen dat het is! ;) )

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden heeft iemand nog interesse in 2 flesjes van 30ml sab siplex (gesloten in de verpakking)? ik mag het niet meer gebuiken omdat dylan nu andere medicijnen krijgt voor zijn reflux. als iemand de 2 flesjes wilt over nemen dan hoor ik het graag.

liefs

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sorry dat ik niet persoonlijk reageer maar kon net terug van mijn werk en ben dood moe.

ow ja even over dylan:
    we zijn vanochtend naar de kinderarts geweest:
    dylan krijgt zuurremmers (een drankje) hij hoeft nu gelukkig niet opgenomen te worden want ze konden zo al merken (zonder opnamen) dat hij reflux heeft. achter 6 weken moeten we weer terug op controle.

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Joma ik ben zelf op het idee gekomen om lactulose te geven doordat ik het in huis had voor mezelf en erover hier op forum had gelezen. Ik heb toen de huisarts gebeld en die was het er mee eens om te gebruiken voor het slechte poepen. Dat maagzuur/ spugen daar hefet sam ook laatste anderhalve weke heel veel last van en daarvoor weten we nog niet goed wat we moeten doen., Misschien de laatste voeding met indikmiddel ofzo aangezien ik bv geef. Maar ik las toevallig jou verhaal dat het samen kan hangen met volle darmpjes! ;) Ben benieuwd! ;) Sinds hij die grote poepluier toen straks heeft gehad nog geen zuur gezien...

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen meiden...

Jaydee heeft doorgeslapen..:D:D
    Van 23.30 tot 07.00, ben super trots op me meissie!
    Verder heb ik even niets te vertellen, haha

Pooh, fijn dat Sam heeft gepoept!

Kikkert, wel fijn dat Dylan niet hoeft worden opgenomen, maar wel balen dat hij toch zeker reflux heeft!

Wen, wat een leuke vriend heb jij haha, zo de teennagelk van de konijn afgeknipt. Haha, knip jij de nageltjes van Fenne maar ja! Nee grapje hoor, maar ik moest er wel een beetje om lachen toen ik het net las :p

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen,

lekker he missn dat doorslapen.

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Debie, ja echt heerlijk. Hoop alleen niet dat het maar voor 1 nachtje was.
    Ik hoop dat we nu op dit onderstaande ritme kunnen blijven, die vind ik namelijk wel erg prettig.
    Ik ben benieuwd.

07.00
    11.00
    15.00
    19.00
    23.00

En dan mocht Jaydee 's nachts komen is dat een extra voeding.

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Boney, succes bij de gyn vandaag!

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    AAAARRRGGGG ben jaloers! Ik wil ook een keertje dat Tess doorslaapt....al is het maar 1 keertje. Nee, ze meldt zich nog steeds keurig om de 4 uur. Zelfs 5 uur ertussen is tegenwoordig een uitzondering. Hoeveel voeding geef je nu MissN?

Hier een prima nacht gehad, ze viel direct na elke voeding in slaap. Ze is wat onrustiger sinds gister, dus ik vermoed het sprongetje. Kan ook merken dat ze meer geluiden kan maken. Ik hoop dat het hier 2 dagen duurt i.p.v. 2 weken (dat kan namelijk ook nog....).
    Ik ga even douchen en aankleden. Ik moet vanmiddag naar de HA.

Dus Gwen heeft gepoept? JIEHAA en heeft ze nu minder last van het zuur dan?

Dylan toch reflux, wat hebben veel kindjes dat toch. Zielig hoor! Ik hoop dat de medicijnen hem goed helpen.

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja Dees, wat balen zeg dat je de verkeerde ring hebt. Ik hoop dat ze de andere ring snel klaar hebben. Dikke knuffel.
    Hoe is het nu met Luuk?

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Suus, ik geef 165 cc dit is inc. 5 schepjes voeding.

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh ok, wij geven dat sinds gisteren om 00.00 en 4.00, maar ze slaapt er nog niet langer op dan met 120 cc.
    Volgens mij is het gewoon een hongerhalsje en blijft ze 's nachts vragen.

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Haha Suus, ja misschien een hongerhalsje ja.

Wij gaan straks proberen om Jaydee weer met een normale fles haar voeding te geven.
    We hebben nu die Dr. Browns flessen, die zijn opzich wel fijn. Maar ze passen al niet in een flessenwarmer en ik vind ok dat ze ook uit een normale fles moet kunnen drinken. Dus ik ben heel benieuwd straks. We gaan ons nu even wassen en aankleden en dan even naar de Prenatal.

Tot straks meiden!
    Voor jullie allemaal een dikke knuffel en een kusje van mij en Jaydee.

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik weet neit of je van die kleintjes al snel kunt verlangen dat ze in de nacht doorslapen maar ozu wel erg lekker zijn.
    Sarah heeft een paar keer 6 uur achter elkaar geslapen maar nu alweer 2 nachten niet. Kwam vannacht zelfs alweer na 3,5 uur ipv 5! Snap er niks van maar ja.

Ik ga vandaag terug lezen (proberen dan) en dan reageer ik weer meer.

Doei

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoe gaat het nu met Sarah dan? Huilt ze nog steeds zo veel of is ze alweer wat rustiger? En hoe gaat het met jou?

Deel Deze Pagina