Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Nou, Sarah lijkt wel iets rustiger maar huilt nog veel. Met mij begint het minder te gaan en we hebben dan ook besloten om haar vanaf volgende week al 1 dag per week naar het kdv te brengen.
    Sarah heeft moeite met de ontlasting en vanaf vandaag krijgt ze laxeermiddel van de kinderarts.

Hoe is het bij jou Suus?

Maar ik geniet wel van mijn kleine meisje. Moet soms zo om haar lachen, ze kan echt heeeeeeel zielig kijken met haar pruillipje.
    En ik kan haar ook gemakkelijker laten liggen als ik met iets bezig ben, ga ik om de 15 minuten even kijken. VInd ze niet leuk maar ja (strenge moeder)

Liefs

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Poehh....goeiemorgen!
    Rosalie heeft denk ik dr sprongetje...Ze slaap, eet en huilt alleen maar. Lachen is dr ff niet meer bij. Wil alleen maar bij me zijn. Normaal was ze ook heel vaak achter elkaar wakker maar nu slaapt ze iedere keer heel kort. En daarna weer huilen eten en slapen....:(
    Ik heb dr ook al getemperatuurd maar die is gewoon goed. En ze zal denk ik ook nog wel een beetje last hebben van dr prikje van afgelopen dinsdag.
    Ik herken me kind gewoon niet meer terug :cry:

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Huismoeder worden, t zou hier wel kunnen. Vincent verdient niet slecht! Hij krijgt in juni en oktober ook salaris verhoging. Maar om luxe te blijven leven ga ik toch werken. Ik wil namelijk een nieuwe pc, nieuwe laptop en een nieuwe tv. O ja en een nieuwe salon tafel....we hebben nu zo'n losse glazenplaat op de tafel maar dat vind ik een beetje gevaarlijk als zij zich straks overal aan op gaat trekken.

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goed dat jullie actie ondernemen Anouk, die dag zal echt even verlichting geven. Dan kun je even bijtanken en dan kun je er de andere dagen ook veel beter tegen.
    En even laten huilen is helemaal niet erg, dat doe ik ook en 9 van de 10 keer valt ze vervolgens gewoon in slaap.

Hier gaat het goed. Ze huilt een heel stuk minder de laatste 2 en een halve week. Soms zelfs enkele dagen niet, weet niet wat me overkomt....ha ha ha.
    Sinds gister is ze weer wat onrustig, maar denk ook dat ze een sprongetje heeft.

Ariel, lastig he als je kindje ineens zo veranderd? Maar ze zal er vast snel weer doorheen zijn! Dikke knuffel...
    En wij hebben ook dat luxe-probleem hoor. We zouden het kunnen redden op 1 salaris, maar we willen nog veel te veel andere dingen kunnen doen.

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ilse zegt tegen alle jongens en meisjes; slaap nou eens door, is echt supppppperrrrrr lekker :) ik slaap al twee weken van 21;00 tot 07/08;00 uur. :D :D :D (dan zijn mama en papa namelijk nog leuker)

hoop dat je ritme zo blijft missn

huismoeder; ben ik te verwend voor, gaan altijd twee keer skieen, op zomervakantie met de boot, december nog weekendje keulen, twee auto'n enz enz. en daar moet ik dan echt iets van inleveren. maar begin weer in sep en dan 2,5 dag. :D

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb gister trouwens een onwijs schattig Tommy Hilfiger jurkje gekocht voor Rosalie :) Over een luxe probleem gesproken :oops:

Maar is het nou normaal dat ze ook ineens veel slaapt?

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    soms slapen ze idd opeens heel veel

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Moet even van me afschrijven hoor....sorry.

Ik kreeg gister een mailtje van een goede vriend van ons. Maar ik had geen zin meer om te lezen, vanmorgen dus geopend. En wat lees ik: hij biedt zijn excuses aan voor het feit dat hij nog niet langs geweest was. Maar lees ik verder.....
    Blijkt dat hij en zijn vriendin uit elkaar zijn! Nou, dat kan ik dus niet geloven. Zat gewoon te trillen op de bank. Die 2 zijn al 13 jaar bij elkaar en zouden a.s zomer proberen om zwanger te raken. Ze waren hier nog toen ik 38 weken zwanger was en alles was koek en ei. Ze hadden allerlei plannen...
    Nu lees ik dat zij al een nieuwe vriend heeft en daarbij in woont met hun hond. Pffff, mijn mond staat nog steeds open van verbazing. Het was zo'n leuk stel samen en dit had ik echt nooit verwacht.
    Ik hoop eigenlijk dat dit een hele slechte (verlate) 1 april grap is. Heb ze allebei al een paar keer geprobeerd te bellen en heb ze een sms gestuurd.
    Krijg net van haar terug: "oh meis, het spijt me zo, maar wilde jullie er nu niet mee lastig vallen....Ik bel je in mijn pauze"
    Bah, ben gewoon even helemaal emo....slaat nergens op, maar kan er niets aan doen.

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    gek is dat he suus als je zoiets niet verwacht.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohw, dat is nooit leuk nieuws zeg! Bah!

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee, dit had ik echt niet verwacht. Da's idd echt een schok als je dan zo'n mailtje opent. En ik heb nu echt 1001 vragen. Maar ze belt me straks en dan zal ik het wel horen. Erg jammer in ieder geval, want met dit stel gingen we elk jaar op vakantie. Vind het ook raar dat we het niet eerder wisten, maar ze zullen ons wel expres met rust gelaten hebben....

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morgen meiden..

Marijn het gisternacht netjes doorgeslapen.. afgelopen nacht was edwin aan de beurt en meneer had toch netjes om 3u honger..had wel om 9.30 de laatste fles gehad dus op zich nog netjes...

Waren marijn en edwin net weer beter nu ben ik aan de beurt.. SNAP JE HELEMAAL DWAAS... gistermorgen al misselijk en dat werd in de loop van de dag alleen maar erger.. en een koppijn niet normaal meer..aan de schijt enz enz..bah.. Marijn heeft gistermiddag gelukkig wel zijn 4u geslapen want een huilende beeb had ik echt niet kunnen hebben. Jurian was spelen en lisa superlief dus kon de hele middag op de bank liggen, maar drinken pakken voor lisa was eigenlijk nog teveel.. om 17.30 moest Marijn de fles.. had ie zich heeeeleemaal ondergepoept en ik kan je zeggen.. dat is niet fijn als je half kotsend met een barstend hoofd boven de commode staat.. snel verschoond en andere kleren aan.. Jurian was inmiddels thuis gekomen.. OOK ZIEK :confused: .. lag dus meteen op de bank te slapen.. heb ik lisa maar mee naar boven genomen en marijn op bed de fles gegeven. Edwin kwam om 18u thuis en heeft alles toen overgenomen. jurian bij mij in bed gelegd en ik heb klokje rond geslapen. ben nog steeds niet helemaal lekker maar t gaat wel beter. Jurian heeft koorts maar is wel beter dan vannacht.. ligt nu op de bank tv te kijken.. Marijn heeft vanmorgen na de fles zo lief gelachen en was erg vrolijk... na gespeeld te hebben cinababy gegeven en toen klaarwakker in bed gelegd en ja hoor.. hij is lekker gaan slapen... ik ben erg blij.. ik hoor m nu zo af en toe...om 11u mag ie weer eten. Schoonmama heeft lisa opgehaald zodat zij ook een beetje aandacht krijgt..
    Nu moet alleen Lisa nog ziek worden en dan hebben we het allemaal gehad..zal morgen wel gebeuren.. :( :rolleyes:

@Gwen.. goed zo meis.. lekker blijven poepen he.. Sam ook goed gedaan jongen...

@Joma..en Pooh.. hoop dat het zuur nu ook minder wordt nu de beebjes hebben gepoept!

@debora..ben benieuwd wat esprit gaat zeggen

@mystery.. zooooo Bryan wil snel groot worden zeg...hihihi...fijn dat ie t zo goed doet ...stoere kerel..

@dees.. pfff wat een gedoe zeg .. hoop dat je de juiste ring snel kunt halen maar fijn dat ze de as nog niet hadden weggegooid zeg.. daar moet je toch niet aan denken... Gelukkig is het goed afgelopen..

@Amma.. nee marijn heeft het slapen ook niet hoog zitten... hij zal wel denkne.. heb de eerste 2 wkeen genoeg geslapen..toen kon ik m wel wakker kijken!...maar goed.. tis de ene dag beter dan de andere..gelukkig gaat het snachts goed!
    Hij heeft wel duidelijk een ritme nodig en ook weinig prikkels..dat heeft ie echt van zijn broer...maar dat zou wel betekenen dat ie vanaf 3 maanden een superblije baby wordt!.. dat was zijn broer ook..hihhihi

@Mrijn.. pfff waar Bryan hard groeit heeft juul daar niet zo'n zin in zo te lezen... hoop dat je je niet te rot voelt om over te stappen.. ik vond het ook moeilijk.. misschien kun je net als ik eerst aanleggen en daarna een fles geven.. zo loopt de voeding vanzelf terug... kun je toch nog bv geven en kan juul makkelijker wennen aan fv.. ik vond het echt een hele goede oplossing.. bijkomend voordeel. het moment van helemaal stoppen wordt besloten door de natuur.. de melkfabriek was op...maar heb toch nog mooi 3 wken bv kunnen geven...twas voor mij een mooi afscheid nemen van die momenten..tkan in iedergeval NOOIT kwaad...

euh.. zal ongetwijfeld mensen vergeten zijn... :oops:
    ben nog niet helemaal helder...

knuff

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat denk ik ook suus! Is natuurlijk opzich ook wel een klein beetje logisch. Maar wel vervelend!

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    He bah Ichtus, van harte beterschap meid! Dikke knuffel van ons (wel met een mondkapje voor...ha ha ha)

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Jeetje suus.. wat een nieuws.. Valt idd rouw op je dak... mijn beste vriendin is 1,5 jr geleden ook gescheiden na 15 jr bij elkaar zijn.. pffff ze waren 5 jr getrouwd en hun jongste kindje is net zo oud als lisa.. achteraf allemaal te begrijpen, maar ik heb het niet eens zien aankomen.. en tis mijn beste vriendin.. Ze heeft bewust de 'vuile was' binnen gehouden.. wilde anderen er niet mee lastig vallen, maar toen ze verliefd werd op een ander (mijn ex) die daar nog vaak kwam (lieve jongen hoor) merkte ik dat gelijk.. ze was ineens een puber van 16.. ging zich anders kleden en make up opdoen enzo...praatte constant over m.. was gewoon grappig.. ik heb toen maar laten doorschemeren dat ik het niet erg vond (was ze nl erg bang voor omdat het mijn ex is).. Uiteindelijk is ze toch gescheiden en woont ze nu samen met mijn ex, maar daar is nog wel een tijdje overheen gegaan hoor..
    Haar reden om bij haar exman weg te gaan was me na lang praten wel duidelijk en ook erg begrijpelijk, maar kan mezelf nog wel s voor me kop slaan dat ik niks heb gemerkt... dan had ik misschien kunnen helpen, maar ze is nu wel duidelijk gelukkiger dan ooit...

pfff voor ik het weet klets ik weer veel te veel...
    sorry he..

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Beterschap Ichtus!
    K was gister ook een beetje aan het sukkelen, maar na ff lekker geshopt te hebben (ff nieuwe schoenen gekocht) heb ik vandaag nergens meer last van!

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Is het raar dat ik me ineens onwijs veel zorgen maak over Rosalie? :( Ben zo bang dat er wat met dr is :cry: Of ben ik gewoon gek aant worden.... :rolleyes:

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hahaha shoppen werkt altijd he. :D

was ik alleen niet toe in staat..
    ;)

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heb ik iets gemist? wat is er dan meis...

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Poeh, da's ook wat Ichtus. Da's ongeveer het verhaal van mijn zus. Ook niet zien aankomen en ze had al een koopcontract voor een andere woning getekend. Voelde me toen een beetje bedrogen. Maar dat heb ik nu niet, alleen maar verbaasd en ik heb het verhaal nog niet gehoord, dus kan op dit moment alleen maar gissen. En dat zijn geen fijne dingen die door mijn gedachten spoken. Aangezien ze 3 weken geleden nog bij elkaar waren (gelezen op hyves) en dat ze nu al bij haar nieuwe vriend inwoont.....hmmm....jullie kunnen wel nagaan wat ik nu denk.

Deel Deze Pagina