Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    dankje suus :D

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Suus en Debie.. wacht maar tot ze met hun handjes gaan meppen in het water.. dan wordt het pas een waterpret..hahaha

@Ariel.. Mooie foto hoor.. zag m op hyves al..LEUK!
    MOET IK OOK NODIG DOEN! fotosessie

@Joma.. VERF KOPEN.. ALWEER? je bent net Blond..wat wordt t nu voor kleur?
    Lekker dat Gwen goed gepoept heeft...en ze wilde natuurlijk andere kleertjes aan.. echt dametje he..hihi

Nou volgens mij heb ik hier marijns ritme gevonden (gaat net een paar voedingen zo) maar gaat goed..

fles
    dan half uurtje 'spelen' dan cinababy en dan klaarwakker in bed leggen..

Hij is nu al 3x zo naar bed gegaan en ging na wat pruttelen lief slapen.. en sliep dan tot de volgende voeding.. nu is de volgende voeding om 15u...ik heb zowaar boven opgeruimd (moet ook nog nodig gepoetst worden, maar dat komt later) heb de was gedaan en de keuken opgeruimd.. er staat zelfs een chocoladecake in de oven... HEERLIJK!
    En nu maar hopen en doorzetten.. ik vind dit wel een prettig ritme...en tot zover marijn ook.. kan natuurlijk ook gewoon een makkelijke dag zijn, maar we blijven hopen..

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hebben jullie dat ook...

Marijn schijnt langer en beter te slapen als ik m dus wakker in bed leg ipv half slapend..

(natuurlijk niet als ik m huilend in bed leg met krampjes maar wel als ie rustig is)

4. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    fijn ichtus hopen dat het zo blijft!
    keano die zit nu ook in een ritme en komt op dezelfde tijden.
    ben ik erg blij alleen het enige probleem hieris dat als ik hem om 11uur wakker maak voor zijn laatste voeding hij maar erg weinig drinkt en dan alsnog om 3uur komt.
    geef ik hem om 7uur de fles slaapt hij tot 3uur.
    ik wil het ehct gaan proberen om daar wat verandering in te brengen.

is hier iemand die jbmp gebruikt?
    ik merk dus dat het erg schuimt en heb het idee dat er dan toch wat ml aan voeding verloren gaat.
    nu ga ik om 3uur proberen om hem geen jbpm te geven want hij wil al vanaf gister meer voeding maar ben zo bang dat ie weerovervoed wordt.
    en het is dan overigens wel echte honger!

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hoi Meiden

sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb maar heb het hardstikke druk en voel me nog steeds niet lekker..

sorry sorry sorry...

Ik heb ook de puf niet om alles elke keer bij te lezen.. doe mijn best, maar wil nog niet zo lukken.

Nora doet het gelukkig hardstikke goed..
    Op het doorslapen na dan..;)
    Verder is het een hardstikke tevreden meisje..
    afgelopen week denk ik een sprongetje gehad.. alleen maar huilen, huilen en niets was goed! gelukkig was dat maar 1 dag en de volgende dag ging het al weer stukken beter..

kga ff op de bank liggen..
    misschien tot straks

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Ariel heb je msn?stuur me anders ff je msn adres in een pbtje kunnen we ff goed afspreken voor de 10e want die kwekker van de week was ook niks :rolleyes:

KLEUR ik ga hem zo erin smeren ,gewoon blond, iets blonder weer :)

@sizzel rustig aan en dikke knuffel ;)

@ichtus die chocolade cake klinkt erg lekker :)

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    EVEN EEN OPROEP TUSSENDOOR.... DEES DEES... MIJN MOBIEL IS TIJDELIJK DOOD(IVM MET PUKCODE) EN KAN JE TELEFOONUMMER NERGENS VINDEN WIL JE MIJ EVEN OP MIJN HUISTELEFOON WILLEN BELLEN.....!

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    verder meiden beloof ik heel snel weer alles te gaan lezen en te reageren maar met 2 kotsende personen in huis en een baby lukt dat even niet...

sorry sorry sorry maar ill be back!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Yep dat is hier ook zo! Eerst legde ik dr altijd in bed als ze sliep en nu als ze begint te gapen. En dan zit ik dr muziekdoosje nog ff aan en dan slaapt ze in no time.

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @ariel.. ja dat is hier dus ook zo...

had ik dat maar eerder geweten..hihihi
    misschien is ie er nu gewoon aan toe..

@Sizzel.. geeft niks meid.. rustig aan

@dwaas..ik ken je probleem...hier gaat het gelukkig weer iets beter.. Jurian lijkt iets beter te zijn...maar dat is (uit ervaring) waarschijnlijk voor even...zal in de loop van de middag wel weer minder worden...

@Joma... oke gelukkig gewoon blond.. anders herkennen we je straks niet eens meer...hahaha

@hier: marijn slaapt nog steeds..JOEHOE.. om 15u mag ie weer eten..
    Mijn chococake is klaar.. ow heb dr zin in.. nog ff afkoelen en dan een flinke toef slagroom erbij en een bakkie leut..
    Ben echt helemaal in mijn nopjes door zoonliefs lieve slaapgedrag...zijn lieve lachjes en een dag zonder krampjes...wat kun je dan gelukkig worden van die kleine dingen...

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Ichtus fijn dat Marijn slaapt nu!

@Hier ook een wonder vandaag! Gwen ligt nu in der bedje ,wat ze voorheen ook altijd deed rond deze tijd, alleen net hoorde ik haar weer jammeren en heb de armpjes weer naast haar onder de dekens gelegd strak en dan wordt ze rustiger en zwaaid ze niet zo met die armpjes!dus heb me handen ff vrij :) en zit nu dus ook met de verf op mijn kop ;)

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hier ook weer even bericht van mij

ik heb weer niet terug gelezen , dus weer sorry , maar bryan is heel erg hangerig en huilerig van die spuiten , dus heb niet veel tijd gehad ,
    heb hem net een zetpil gegeven en in zijn bedje gelegd , ik hoop dat hij even gaat slapen ,....

ik ben nu dood moe , dus ga even liggen
    dikke knuff voor iedereen

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie middag meiden,

ik sta voor een dillema wie heeft advies voor mij?

ik gebruik nu microgynon 20, maar sinds ik de pil weer gebruik heb ik weer hoofdpijn (soms zelfs migraine) en vaak een slecht humeur ook heb ik uitslag..... in september 2006 ben ik ook gestopt met de pil (microgynon 30) ook toen had ik die verschijnselen die hier boven staan. ik ben nu heel erg aan het twijfelen om toch maar weer te stoppen met de pil, want ik heb geen zin in al die bijwerkingen. maar stel ik stop dan moeten we alleen op de condoom vertrouwen, want een spiraal wil ik niet meer (geen goede ervaringen mee) en de rest vind ik ook geen optie.

heeft iemand van jullie ervaring met alleen condoom gebruik? want ik heb echt geen zin om nu alweer binnen een jaar zwanger te worden (begrijp me niet verkeerd, het zou wel welkom zijn) maar liever pas achter een jaar tot 1 1/2.

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik zelf vindt condoom helemaal niks :rolleyes: maar ja dat is dan voor jouw zo te horen de enige optie! en anders ff bij HA informeren..ivm je migraine en pilgebruik..mischien een andere pil???

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja Gwen had net weer een luier vol dunne zure poep! denk dat ik morgen minder moet geven van die lactulose ik weet namenlijk niet of het nu te dun en te veel is :oops: ?

ff poep vraagje? :oops: meiden die flesvoeding geven hoevaak poept jullie kleintje?is het dan groen /geel?en welke dikte?

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb de microgynon 30 al gehad, ook heb ik ooit al lovette gehad maar helaas geen verschil. en ja idd condoom vind ik eigenlijk ook niks (niet lekker ;) ) maar ik weet het ook niet meer. ik denk zelf dat ik gewoon overgevoelig ben voor de hormonen...

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bij twijfel ff de dokter bellen misschien. dylan poept 1 tot 3 keer per dag (heeft hij denk ik van mama die kan namelijk ook goed gaan) dylans poep is geel en meestal mosterd dikkte maar gisteren en vandaag is het wat dun (beetje diaree) waarschijnlijk komt dit door de medicijnen tegen reflux

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    das moeilijk dan meid bale :rolleyes: maar ik zou toch ff informeren erover..

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :D :D ow we hebben plezier ....dylan en ik liggen al de hele middag op bed, mama met de laptop op schoot en dylan ligt zich lekker te vermaken naast me (of te slapen) heerlijk als hij z'n goeie zin heeft (ik denk toch dat dat spul voor de reflux al begint te werken)

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja denk dat dat idd het best is. en anders word het toch maar een condoompje erom :)

Deel Deze Pagina