Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja dat was hier ook vandaag maar dat komt door de lactulose normaal ging ze pas na 3 dagen en dan donker groen en dik, ben al blij dat ze nu 2 keer geweest is , maar morgen geef ik iets minder en beetje afbouwen en hopen dat haar darmen het ritme aanhouden ;)

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    meiden heeft iemand interesse in sab simplex??? ik heb namelijk nog 2 dichte flesjes (in verpakking) thuis staan en ik mag het niet meer gebruiken en het is zonde om weg te gooien. dus als je interesse hebt stuur me dan even een pb.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    fijn dat gwen een goed haar darmpjes heeft kunnen leeg maken!

goed zo gwen

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Joma, ik heb voor Sarah ook lactulose gekregen, ik moet 1 keer per dag 5 ml geven. Sarah weegt 4500 gram. Ik weet niet of je hier ieetse aan hebt maar zo heeft de kinderarts het voorgeschreven.

Suus, wat een rotsituatie zeg, kan me voorstellen dat je erdoor van slag bent. Vooral al sje het niet ziet aankomen dat ze uit elkaar gaan. Ik hoop dat je intussen al antwoorden hebt op al je vragen.

Dees, wat een pech heb jij toch overal mee zeg.
    Dikke knuffel.

Kikkert waarom mag je de sab simplex niet meer gebruiken als ik vragen mag?

Oh meiden en ik geniet vanmiddag. Sarah slaapt al 2 uur! Heeft zichzelf in slaap gehuild, dat wel maar was anders huilen dan ik gewent ben. Oh dit is lekker dus ikzelf ook 1,5 uur geslapen. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.
    Vanaf volgende week vrijdag gaat ze 1 dag in de week naar het kdv, kan ik eindelijk eens bijkomen van alles. Ik val alleen maar af, zit nu 9 kilo onder mijn gewicht. Kan niet de bedoeling zijn (eet wel goed hoor)

Liefs een gelukkige Anoek

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @anoek, heerlijk dat jullie meiske zo lekker slaapt. al 9kg onder je oude gewicht :confused: is natuurlijk lekker meegenomen als je ze ook echt kwijt wil(de).

dylan mag de sab simplex niet meer ivm medicijnen voor zijn reflux

6. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb niet echt goeie ervaringen met condooms, vind het ten eerste een gekloot en ten tweede kunnen ze natuurlijk scheuren. Maar dan kan je natuurlijk de morningafter pil halen!

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ja das waar...pff ik weet het niet meer. ik wil nog wel een tweede kindje maar nu echt nog liever ff niet ik wil zeker 1 jaar proberen te wachten

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0

@ Joma ik ben nu voor de vierde dag bezig met lactulose en gisteravond deze poepluier. De poep is normaal met mijn bv ook zo, maar iets minder.

Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.

Iemand ooit zo'n luier gehad?

9. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    @joma: finn poept zo'n 2 tot 4 x op de dag en het is een beetje mosterd zeg maar... qua kleur en dikte, soms ook wat dunner.

Net heb ik hem trouwens even moeten helpen met de thermometer. Was de 1e keer in 3 weken. Dus dat viel wel mee. Herkende wel meteen waar ie last van had, dus was zo opgelost!
    Daarvoor had ik hier een super vrolijk ventje! Hij heeft alleen maar gelachen!

Vanavond komt Marc weer thuis. Jeeeyy! (die zit doordeweeks in Bommel totdat we verhuizen.)

Esprit heeft gebeld en ik kan gaan werken op woensdag donderdagavond, vrijdag en zaterdag de halve dag. Na 2 maanden valt de zaterdag af! ook lekker! En geregeld met het kdv dat Finn op woensdag en vrijdag kan komen! Dus maar 2 daagjes. Vind ik zelf wel fijn, dat ie niet zo vaak hoeft!

Dees: jee zeg, dat ze met zulke dingen niet wat voorzichtiger zijn! Is nogal vervelend zeg! Gelukkig komt het goed!
    Anouk: jee meis. Goed dat ze 1 dagje naar het kdv kan, heb je zelf een beetje rust!
    en toen wist ik het niet meer! sorry!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    sow hey das een goeie volle (dunne) luier ;) dylan heeft wel eens z'n volle luier gehad maar dan geel van kleur

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Sam poept altijd deze kleur. Is dat niet goed? Iemand anders nog meer?

12. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    jeeee zeg! nee dat hebben we nog niet gehad! Lijkt wel ketchup!

13. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Wel de hoeveelheid en dunheid, hoor! Maar als ie altijd zo poept dan hoort het denk ik gewoon bij hem hoor! anders even ha vragen

14. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @kikkert.. wij hebben na lisa heel lang alleen condoom gebruikt.. ik wil nl eerst mijn overtollige kilo's kwijt en dat lukt me niet met de pil
    Overigens had ik voor jurian de microgynon 30 en daar kwam ie dwars doorheen.. hoor van meer vrouwen die door die pil gewoon zwanger zijn geworden.. daar ben ik dus snel vanaf gestapt..
    Nu dus voorlopig weer met condoom.. vind het ook minder spannend hoor, maar vertrouw er wel volledig op.. meer dan op de pil moet ik zeggen, maar dat komt door de ervaring met jurian..
    (hij was trouwens wel erg gewenst, maar niet zo vroeg gepland..)

@Pooh... zulke luiers had ik bij de bv elke dag en wel stuk of 6 per dag..

@Joma.. ik geef ook fv en Marijn poept 'gemiddeld 1 a 2 x per dag en tis geel en slagroom/mosterd dikte.. ook wel s dikker en ook wel s wat dunner.. bij de bv was het dus net zo dun als die van Sam...
    erg fijn maar niet heus.. dat liep dus altijd langs de luier..

@Mystery.. arme Bryan.. ervaring leert dat zetpil wel zeker verlichting geeft en na een half uurtje na inbrengen moet ie echt gaan werken hoor..

Hier is het spitsuur.. eten, lisa verschonen, marijn huilt (te vroeg haha) dus ben er misschien vanavond weer... KNUFFFF

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Ook deze kleur?

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    uh kikkert, welke medicijnen tegen reflux? Sarah krijgt zantac maar we dachten dat dat geen kwaad kon. Weet jij ook waarom niet meer gebruiken?

17. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    over die reflux medicijnen: ik ga toch echt de ha bellen voor iets vloeibaars want die pilletjes die je moet oplossen is niet handig: lost niet op en dus gaat meer dan de helft niet door de gaatjes van de speen... heb je d'r nog niks aan!

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Pooh, dat is een flinke poepluier....
    Nee, hier poept Tess 1x per 2 a 3 dagen. De ontlasting is groen en cremerig, dat groene schijnt door de hypo-allergene voeding te komen.

Tess heeft weer een prima dag gehad! Ze heeft vandaag weer eens niet gehuild, wat prettig is dat toch. Ben vanmiddag bij de HA geweest en mijn hb-gehalte was 7,3...gaat dus de goede kant op. Verder vond ze me te dun....ha ha ha. Maar voor de zwangerschap ben ik al meer dan een jaar niet bij haar geweest. Ik heb haar verzekerd dat ik op hetzelfde gewicht zit als voor de zwangerschap, daar nam ze genoegen mee.
    Ik heb helaas mijn vrienden nog niet gesproken. Volgens mij is mijn vriendin bang om mij terug te bellen en mijn vriend is nog op zijn werk. Ik probeer het vanavond wel weer, maar het heeft mij de hele dag bezig gehouden.

19. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

May 29, 2007
    2,644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Joma, Angela krijgt nu andere voeding, maar met de voeding voor hongerige baby's was het mosterdgeel en nu krijgt ze voor krampjes en moeilijke ontlasting en nu is het groen net als spinazie. En ze poept nu meestal 1x per dag en eerder 1x in de 4 dagen

20. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

May 29, 2007
    2,644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    @ Wen, ik heb een berichtje achter gelaten op onze hyves voor je.

kuss Diaan

Share This Page