Volgens mij hoor ik Jeroen.. Ben benieuwd wat hij heeft meegenomen.. Ik ga ook, me volvreten hoop ik. Doeg! smokkies!
ikke? Omdat ik me ga volvreten? Correctie: heb volgevreten Jeroen heeft een doos celebrations meegenomen. Om de kutrelatie te vieren denk ik hahaha! Ben nu wel een beetje missuluk En heb maar 5 gehad, valt best mee. Morgen de rest.
hey meiden ff een snel berichtje hier gaat het niet zo goed slecht nieuw gekregen vanmiddag bij onze hond is een hart afwijking geconstateerd in de ernst van de zaak moeten we nog zicht krijgen maar we gaan morgen bellen voor een afspraak in het dierenziekenhuis in utrecht (bij de cardioloog) ik ben er helemaal stuk van heb alleen maar lopen huilen en nu ik dit schrijf staan me weer de tranen in de ogen. ons meisje is nog geen 3 jaar waarom? ps ik wilde bij deze ff laten weten dat ik er tijdelijk dus ff minder ben aangezien we niet weten hoe het gaat lopen allemaal. knuffel
Hmmm ik probeer eerst alles te lezen. Maar Elena is onrustig. Ik leg haar neer, even aaien, dan gaat ze lief tukken, is stil, na 5 min gaat ze huilen en rechtop zitten.. laat ik haar huilen, gaat alleen harder. En zo gaat het al een uur. Gek he, elke keer denk ik: nu gaat ze slapen, maar nee... Misschien is ze niet zo lekker, heeft al 2 dgn diarree. @Dees, jammer meid, lees net pas je mailtje en nu heb ik al een pracht mobiel gevonden! Een rose nokia.. Maar mocht ik nog eens wat willen kopen, dan weet ik je te vinden! @Wen, ook, hoi.. en wat gaaf die stapjes! Uhm... verder moet ik nog lezen... tot zo!
Volgens mij is Elena mij gewoon aan het roepen... (op zijn Elena's dan...) Lastig.. moet ik nou wachten of haar weer neerleggen. Tja, opvoeden is geen makkie. Kwam vandaag een pa tegen met jochie van een jaar of acht die overdreven nep aan het huilen was terwijl ze een discussie hadden: het is wel eerlijk, nee het is niet eerlijk etc,... jaaahhaaa, dat soort dingen krijgen we nog.. jippie..
oh ik gun mezelf nu ff paar minuten pauze hihihi pffffffff en ik wil in mijn pauze ook nog ff snel douchen @maja knuff voor jou! @Meiske wat leuk voor je schoonzus spannend hoor @grrrrr fff denken geheugen van nul........... oja kikkert sterkte
Zo Maja is afgestraft met wat rattengif door de celebrations door Jeroen, lees ik. Tja, dat krijg je nou...dat soort smsjes te sturen....zoiets gaat nooit ongestraft. Kikkert, wat een verdrietig nieuws zeg. Niet zien aankomen, neem ik aan? Ik hoop dat het meevalt en eventueel operabel is. Sterkte lieverd! Elena ziekies aan het worden. Weet je zeker dat het geen oorontsteking is MOM? Tess had het namelijk destijds ook met het neerleggen, wilde alleen maar zitten of op de arm.... Oja, die eindeloze discussies,waar soms moeilijk de volwassene te herkennen is....jahaa, dat krijgen we allemaal nog en dan denken we met weemoed terug aan deze tijd.... Wen, en wat denk jij? Ik blijf bij Paula...alhoewel.....nee, vond haar vandaag weer enorm verdacht met die portofoon. Of is het te voor de hand liggend....grrr, kan dit niet uitstaan.... Ik heb net zitten knagen op een koekje en kreeg gelijk weer krampen. Dus het pak maar weer weggelegd. Echt, Sonja kan hier niet tegenaan...tegen het dieet van Noro Bakker.
is niet erg meis , vanalles is er , ben ziek geweest , tis al beter maar nog niet weg , het gedoe met pap enzo ... ach ja , komt wel goed
Oh, maar ben niet zo slecht als dinsdag...echte pothangdag....maar mijn maag is nog een beetje ibbelig (niet opzoeken in de dikke van Dalen hoor). Maar hoeistie SM?
He maja meid, ik weet dat je gewoon aan het spuien was, maar hier toch even zo'n advies miep . Wij zijn net weer uit zo'n dip, het duurde een paar weken... ik weet niet, aantal keer flinke discussie gehad. Geroepen en geblert dat ik geen relatie in mijn eentje heb hier... en een keer 's ochtends gezegd: lieverd, als je niet investeerd in je relatie kun je ook niet verwachten de vruchten er van te plukken... snappie . Dat was hier de omslag. Phjoe.. wat een opluchting. Als ik het kan kan jij het ook! Enne... plan gedwongen tijd voor jullie samen, het moet gewoon, anders maak je niks leuks mee en blijf je je irriteren. Tot zover de relatietherapeute ...