Ik vind het ook wel leuk hoor Suus, maar niet bij tokkies En het zal idd altijd wel een soort issue blijven tussen jou en Jan, maar als het geen grote ruzies veroorzaakt.. Heb je gewoon af en toe een dipje, heurt erbie!
Wordt lastig op een squashbaan.....whaahaa. Nee joh, ik haal het wel weer in als mijn maag rustig is. Ben nu niet echt aantrekkelijk, zo halfboerend en scheten die dwars zitten en een kapotte anus. Zo, ook teveel info?
@sm het gezin is kei leuk, ook omdat ik alleen nog maar begeleiding krijg op zorgmomenten echt leuk de vader vraagt ook alles aan mij heerlijk voel me al helemaal klaar ervoor ik ben er vandoor ga zo slapen doei doei
Suus toch... bah bah bah en ZO herkenbaar (wat relatie betreft dan)... enerzijds loop ik Erik af te zeiken omdat ik vind dat hij meer moet doen, dan doet hij wat en dan loop ik hem af te zeiken omdat ik het bij lange na niet goed genoeg vind. Psychisch weet ik het wel... ik moet het meer los laten hij redt zich wel. Bijvoorbeeld.. luier vergeten (hier dus ook gebeurt). Hij bedenkt zelf naar de supermarkt aldaar te racen en een pak te kopen. Toch opgelost. Waar ik ook boos om kon zijn.. baby in de pyama naar de oppas... grrr... Erik had haast, Elena sliep nog.. hij dacht misschien kan ze daar gelijk verder slapen... tja dan nog zou ik zeggen, maar ja wat zeur ik eigenlijk ook, hij heeft er over nagedacht en doet zijn best... Ik roep ook vaak: ik ben je moeder niet.. aan de andere kant... als ik Erik niets opdraag kan ik wachten tot ik een ons weeg. Dus nu een schoonmaakrooster gemaakt DUIM VOOR ME! Suus meid, probeer toch iets los te laten. Jan is ook een volwassen vent, hij bedenkt wel wat. Tess gaat niet dood, loopt geen gevaar. Je bent een super goede moeder. Maar tess heeft niks aan je als je je op laat branden omdat je je TE verantwoordelijk voelt. Even voor de duidelijkheid... jij bent zieliger.. ... ik ben niet ziek, heb leuk werk en relatie gaat net weer goed. Dus ik zit hier behoorlijk medelijden met je te hebben... heeeeeeeeeeeeeellllllleeeeeeeeeee dikke knuffel voor jou!
dank je wel meid. @de rest van de meiden ook heel erg bedankt. @of het ziekenhuis er iets aan kan doen(weet ff niet meer wie het vroeg)? het is afwachten hoe erg dat het is en wat het precies is en of ze er iets aan kunnen doen (ik hoop het zo). we hebben echt niets aan haar gemerkt das zo raar de rent en doet gek (zoals een gezonde hond) ik ga nu naar bed hopen dat ik een beetje kan slapen want morgen gaan we alles regelen om een afsraak te maken in het dierenziekenhuis
Whahaha dat heb ik ook! Dan denk ik, verdorie waarom heb ik toch allerlei puistjes... 3 dagen later... oh jaa... hehe..
Nee hoor. Hoe kom je aan een kapotte anus dan? Ben je al flink bezig geweest op 'duistere plaatsen'? Onee, je bent natuurlijk ook aan de dunne! Ja, daar krijg een rauwe arie van. Nee, doe dan maar even rustig aan. Spaar maar op voor later en verras Jan
En nu je dit schreef moet ik ECHT weer even een chocolade koekje gaan halen.. en een biertje, lekkere combi he...
Ik ga helemaal voor Anniek... ze staat gewoon tegen de telefooncel aan en hoort niks... ze zit in de auto met een 1/2 er op... ze komt niet aan bij het eindpunt van het telefoonspel... en in de andere afleveringen ook al van die verdachte dingen...
OOOOH, lief lief lief MOM. Maar mijn werk is leuk hoor en mijn relatie is ook prima nu! En ik voel me al minder ziek dan dinsdag.... Maar soms wil ik wel ff lekker klagen. En ja, die verschillende karakters....soms lastig en aan de andere kant compenseert het af en toe wel lekker.
Anniek vind ik idd ook verdacht, maar vond haar reactie van het rode scherm TE overdreven...maar die optie heb ik zeker nog open hoor.
Ik ga even lekker douchen en naar bed. Alleen...puuhuuu snif, nee hoor, mannetje zal zich snel komen opwarmen aan mij. Slaap lekker allemaal en tot morgen. Koes koes.