Meiden sorry maar even geen reacties. Ik lees nu je oproep trouwens pas Dwazie maar ik had je al gebeld, thelepathie? Ik loop mezelf al dagen voorbij en pats boem, Deesje komt haarzelf tegen. Ik ben helemaal kapot op dit moment. Er komt niks meer uit mijn handen en het liefste zou ik in een hoekje willen kruipen en huilen. Ook door het as voorval van gisteren heb ik een behoorlijke spanningstoot gehad en dat was net de druppel. Ik ben ook al 3 weken hardstikke duizelig en ik was ongesteld geworden waar ook helemaal niks van klopt. Ik liep 1 dag leeg en daarna zomaar drupjes op een dag en nu al een week lang ongeveer. Ik verloor net ook wat bruin/oranje slijm en heb de gyn gebeld. Als ik het weekend denk dat het niet gaat dan meteen komen en anders hb laten prikken via de ha. Lukt dat allemaal niet dan een spoedafspraak volgende week. Omdat ik ook buikpijn heb wil de gyn het wel even in de gaten houden. Alles zit gewoon tegen Trouwens, Luuk had vandaag ook een huildag wat extra spanning opleverde
dylan krijgt losec. ik weet niet precies waarom maar de arts vond het beter om het niet samen te gebruike n
@dees knuffel @boney knuffel @de rest ook knuffel ik heb net samen met mijn mannetje besloten om toch maar te stoppen met de pil en gewoon condooms te gaan gebruiken want dit gaat zo niet langer....
hallo meiden ff klein vraagje tussendoor want ben kapot, iemand enig idee wanneer je eigenlijk ongi moet worden? bryan is inmiddels 8 weken en ben nog steeds niet ongi moet ik me zorgen gaan maken? ik vloei al niet meer vanaf 2 weken
Hier precies hetzelfde meid.. Alleen is Angela bijna 8 weken en ik vloei ook al niet meer vanaf 2 weken, ik snap er ook niks van
Ja ik ook.. ik wil een spiraal laten zetten ,maar dat kan niet zolang ik niet ongi ben. Elke keer dat gekloot met die condooms pfff
jij hebt tenminste al sexs gehad hier alleen nog maar handwerk condooms dat vinden we beiden verschrikkelijk enja kan wel aan de pil beginnen maar die is nog niet 100% veilig tot ik weer ongi ben geweest dus ben ook nog niet begonnen daar zie ik het nut dan niet van in
Nou ik heb ook een hekel aan condooms hoor, maar ja.. we hebben het toch geprobeerd met 1 en tja..ach t is allemaal toch wat wijder , dus je merkt niet veel van de condoom vind ik.
ja daar zit wat in misschien toch maar gewoon proberen moet ik ze wel eerst gaan kopen want heb er in jaren geen meer gebruikt nou ik ga nog even wat doen hier en dan lekker banken hele fijne avond nog allemaal xxx
Ja dan koop je er eerst 2 uit zo'n automaat ofzo.. ik weet niet of je die bij de drogist ook kan krijgen, want anders heb je een heel pakje met 12 stuks en misschien vind je het wel niks.. dus ja. Nou bankhang ze. Ik ga nog ff verder met second life en m'n borreltje haha
Dees, meid, ik weet nooit zoveel zinnigs te zeggen, maar een hele dikke knuffel. Ik hoop dat het snel allemaal wat beter voor je wordt. Je krijgt veel te veel voor je kiezen! Volgens mij is het niet zo erg dat je nog niet ongi geworden bent, vivian. Ik denk dat je lichaam dat vanzelf regelt... Maar anders effe gyn of ha bellen meis! Boney: nee niet roken meid, schreeuw effe van je af! Losec op een lepeltje: hebben we ook geprobeerd en hij pakte het in het begin heel goed maar op een gegeven moment verslikte hij zich zo erg dat ik het niet meer durf... Marc is thuis! jeeeey
zo hehe ff tijd voor mezelf! meiden bedankt voor de antwoorden van me poepvraagje nu weet ik dat dat dunne gele van vanmiddag normaal is wat Gwen poepte ja normaal pas na 3 dagen vrij stevig en groen. maar ik merkte vandaag dat Gwen gelukkig een stuk rustiger was ook met haar lichaampje omdat ze vandaag 2 keer gepoept had door dat spul, dus ook minder krampjes enz.... YEAH vanmiddag heb ik mijn nieuwe auto opgehaald ! ikke ben blij hoe is het verder hier? iemand een korte UP DATE voor mij?