Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga ook afsluiten en nog ff wat doen hier en dan naar bed morgen werken en daarna FEEST :)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Juist omdat die reactie zo overdreven was lijkt het nep vind ik... alsof ze al wist dat haar scherm rood zou worden en ze daarom al geoefend had hoe ze zou kijken...

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Dames, ik ga aftaaien, wordt hier van de computer gejaagd.... trusten!

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik hoor trouwens allemaal dingen die ik niet wil horen meiden, waarschuw me voortaan eerst eens!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh iedereen weg?

dan ga ik ook maar naar bed, alleen wel te verstaan want dat koppige geval van mij komt natuurlijk pas heel laat thuis... :rolleyes:

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Whahaha.... Wat een lol weer hier. Zeker die rauwe arie van Maja is blijven hangen (het zal maja weer eens niet zijn).
    Wen, truste jij alleen... Wat gaat hij doen dan als hij 'boos' is? Gewoon naar vrienden of zo? Dat zou Peter echt niet hoeven te flikken. Hij zou weeeeken pikstraf krijgen volgens mij...
    En ik heb het filmpje van Fenne samen met Peter zitten kijken. "Oh wat leuk zeg!" "Wat lijkt me dat geweldig als Tessa dat doet".

Ik heb vanavond een buggy gekocht. Een rode van de prenatal. Ze hadden er nog een paar. Gaat idd hard zo'n aanbieding. Ben blij dat ik niet zaterdag pas gegaan ben. Nu nog even die lui van MP laten weten dat ik afzie van de hun buggy... Ze zullen wel denken: Wat een zeikwijf :rolleyes: :)

Vanmiddag en begin van de avond naar m'n ouders geweest. Was een erg spannend bezoek. We gingen ze wat vertellen.... Ik ga er hier nog niet verder op in, weet niet wie er meelezen, maar ik beloof jullie dat ik het allemaal een dezer dagen met jullie ga delen. Het is iets waar wij al lang mee bezig zijn en ik wil het graag met jullie delen. Alleen nu nog even niet. (en nee, ik ben niet zwanger). Lekker vaag hè allemaal :)

Ik ga nu slapen. Morgen weer werken. Maar eerst natuurlijk even met de auto naar de wuper om de nieuwe buggy uit te testen. Kan die gelijk achter in de auto blijven liggen.
    Truste allemaal.
    xxx

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Boney, je maakt me heus niet nieuwsgierig hoor.. :|
    Gefeliciteerd trouwens met je buggy :) Echt cool dat je er nou toch eentje hebt. En jammer voor de mp-mensen, gewoon pech.

Hier niks gedaan gister, jullie zijn stiekem best een beetje nieuwsgierig. Eenmaal in bed kwamen de celebrations weer halverwege omhoog en werd er dus lichtelijk beroerd van. Weg met de pret!

Lune heeft een heerlijke nacht gemaakt, ze lag er al om 17.30u in en slaapt nu nog :confused: Hoewel ik haar af en toe wel hoor door de babyfoon dus ze zal zo wel echt wakker worden.

Mijn mama komt hier om 8u, ga ik werken. Hoef alleen vanochtend te werken gelukkig, overleg met collega en kennismaking met een nieuwe client. Hoop dat ik daar een beetje wat mee kan en een klik mee heb ofzo, anders wordt het een lang half jaar..

Iedereen fijne dag en tot later!
    xxx

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden!

hier straks werken tot 21 uur en dan morgen Gwen 1 jaar jippie!

@Maja lekker zo,n nacht zeg!

@Boney fijn dat ze de buggy nog hadden! en oh we worden wel nieuwsgierig hoor, uhm misschien trouwplannen? of emigreren? :rolleyes: ik zal niet te veel gaan vissen hihih we horen het vanzelf wel :)

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen

Bij iedereen zijn achterwerk weer oke :) ;)

Boney leuk hoor zo'n nieuwje zonder nieuwtje :( :rolleyes: Ga gelijk denken, emigreren, trouwen, verhuizen, hond nemen hmmmm wat kan ik nog meer bedenken als het niet zwanger zijn is. Had je nog naar een nieuwe datum gekeken, zet ik hem vast ivm druk zijn komende weken.

Bah vandaag weer alleen maar klote weer. Ga zo ff de was van gister wegstrijken,hoef ik het weekend bijna niets te doen. En vanmiddag ff naar vriendin van 41 wk een bakkie doen, misschien een annanas voor bij de koffie meenemen. :)

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    leuk leuk gwen morgen 1 jaar.

wen; ben flink aan het oefenen geslagen met lopen, maar hier wil mama het liever dan Ilse :rolleyes:

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik dacht ook meteen trouwen....

Arghhhhh Boney, ik heb altijd wel een hekel aan van die raadspelletjes ;) :) , zeg dan niks :)

Goeiemorgen trouwens.

Ik heb net even een beetje terug gelezen maar ik zit op het werk dus kan niet teveel doen nu.

Heb wel over een schrale anus gelezen en sex met Maja. Ach ja :)

Ik ga aan de arbeid, bijna vakantie.

Morgen veeeeeeel shoppen en zondag feeeeeeest! (de uitnodiging voor jullie blijft staan, dus mocht er iemand zin en tijd hebben ;) )

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh.. bones.. ben benieuwd.. hihi.. ben zoo nieuwsgierig.. Ik denk dat jullie gaat trouwen!
    (al was zwanger toch het eerste wat in me op kwam! hihi.. ;))

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik weet niet of je er iets mee kunt maar ik heb laatst spray billencreme van zarqua gehaald, hoef je niet aan de billen te komen.Het is wel een beetje dun.

En Wen, mooi filmpje, ik zou ook trots zijn, is toch super dat ze dat al kan!

Sarah stond gisteren in de krant. Er was voorleesontbijt bij het kdv en ze stond op het boekje te azen, wilde ze hebben, hoor ik net bij het kdv dat de fotograaf de hele tijd met zijn toestel rond Sarah aan het lopen was. De foto's komen nog op cd en dan krijgen wij ze ook. Leuk leuk leuk!
    Ze hebben een toestel liggen en maken veel foto's bij het kdv en die staan dan weer op mijnalbum.nl
    Even douchen en dan naar de kapper en dan naar rotterdam, vrienden van amstel.

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha boney gaat straks trouwen omdat ze zwanger is en neemt een hond, dit alles gaat gebeuren in hun nieuwe huis in verweggistan waarnaar ze in hun nieuwe heli naartoe gaan :) :) :)
    (deze roddels krijg je dus als je ons nieuwsgierig maakt)

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hier ook een goedemorgen!

De verse groentesoep staat al weer lekker op voor vanavond.. jammie. Nora ligt al weer op bed. Die is nog steeds elke keer zo moe. ze heeft wat bobbeltjes in haar nek.. denk de kliertjes.. toch even in de gaten houden.
    Verder heeft ze nu keelpijn van het hoesten en gelukkig geen koorts meer.. diarree jammer genoeg wel..
    oh ja.. het kdv heeft nav ons telefoontje gisteren toch de ggd ingeschakeld. Er waren toch wel erg veel kinderen ziek.. ben benieuwd. De ha had aangegeven dat het ineraad wel het NORO-virus kon zijn..

Gwen nog 1 dagje! Joma.. vorig jaar lag je al in het ziekenhuis.. hardstikke beroerd en opgezwollen! hahaha

Bones, hoe ging het met de buggy?

Maja, werk ze meid, hoop dat je dag iets leuker gaat verlopen als je vorige werkdag... ;)

En Debie, ananas al gehaald? ;) whahaha
    veel kletsplezier.

En wen, wat super die stapjes van Fenne! (ja vandaag pas gezien..) Super.. wat doet ze dat goed zeg! Nora kan zich ook zo lekker in je armen storten.. heerlijk! Maar dat omkopen met die telefoon.. :)

Straks komt ichtus hier. Gezellig! Heb er zin in! Ben ook zo benieuwd naar Marijn. Is al zo lang geleden dat ik hem gezien heb!

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

Tess zit op een cracker te knabbelen en zeppelin kijken....dus kan even snel posten.

Anouk, da's echt een goede tip, want mocht er niet eens naar wijzen. Ga het zeker onthouden, het is nu al een stuk minder gelukkig.

Net naar de kno geweest, controle buisjes en het zag er prima uit. Jippie!

Straks de rest even bijlezen....

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik dacht precies hetzelfde.. :) :D

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Goedzo Tess, weer door de keuring heen!

Hahaha Debie, roddels? Neuhhhhh :)

Veel plezier vandaag Sizzel en Ichy, beiden een knuffel van mij. Ooh ennuh Sizzel, jij kijkt je ogen uit naar Marijn. Dat is al een echte beer geworden!

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boney :confused: :D Ons nu hier zo laten zitten,dat kan echt niet :)
    Ik denk niet dat het trouwen is, ik denk eerder een of andere goede daad
    :D zoals een pleegkind nemen, of donor worden :p Of meedoen aan een tv-programma waar in jullie huis word gefilmd en alle info gegeven word over BV en Rapley :(:

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

hmm misschien gaan ze wel naar Drenthe emigreren?

Deel Deze Pagina