goedemorgen... ik heb me stuk gelachen om alles hier heerlijk hoor..er veranderd nooit iets hier... Botje botje.. je maakt me wel nieuwsgierig... vertel nouuuuuuuuu sizzy en ichy have fun samen geef elkaar een dikke knuffel namens mij...
mmmmm lekker groentensoep, denk dat ik ook maar lekker een soepje ga maken, ook lekker als lunch morgen. sizzel; ben benieuwd wat de ggd gaat doen dan, hier vroegen ze of een aantal kinderen met diarree op kweek mochten, het was hier iig geen virus/ bacterie (weet nooit het verschil)
Oh Bones, wat spannend zeg! Kun je geen klein ieniemienie hintje geven dan? Siz en Ichy, veel plezier vandaag.
Bah, hier zat de sputterpoep weer hoog op de rug net.....even gewassen en schone kleertjes aan. Ze is er wonderbaarlijk vrolijk onder. Hopelijk blijft dit setje even schoon, want de wasmand puilt uit. Ze mag nog even spelen en dan gaat ze maar eens even naar bed. Mama moet nog veel doen vandaag....
zet het dan op hyves bones hahaha meiden ik moet zo weg , ik reageer op iedereen vanavond ... moet zo naar cb , en dan door naar me werk ..
Boney, we zijn hier super nieuwsgierig! Wij (ik in iedergeval) hou niet van verrassingen of raadseltjes! Ik ben daar veeeeeellll te nieuwsgierig voor aangelegd! Ik wil het weten! Vertel, vertel, vertel, vertel... We hebben ook nog hyves, dan kan niemand anders het lezen! Of pb me even (en dus ook de rest van de mama's )
Hier nog steeds super vermoeid... Heb vanochtend de huisarts even gebeld en ik kan volgende week bloed laten prikken voor Hb... Ben benieuwd... Verder een rustig dagje voor de boeg! Beetje wasjes draaien en om 15.00 uur rijles... verder helemaal niets! Lekker...
hey bones. hoe reageerden je ouders op jullie "nieuws"? Misschien kunnen wij daar ook wel iets uit halen.. whahaha.. hoezo nieuwsgierig..
ik denk dat ze een eigen bedrijfje gaan beginnen! (dat hebben jullie toch niet al he.. hihi.. weg theorie anders.)
Wat een geweldig luxe is dat zeg als je kind in de ochtend gewoon 1,5 uur slaapt, ben ik natuurlijk niet gewend maar doet ze nu al een week, hopelijk houd ze dit erin, ikke is blij
Ik kwam even spieken vanaf het werk en ben nu echt MEGA NIEUWSGIERIG! Bij mij sprongen ook meteen naar buitenland verhuizen en trouwen in mijn hoofd, maar volgens mij is het niet trouwen hoor... uhm... uhm... oh meid, pb me dan tenminste!