Ja het eten is hier goed, tenminste nog iets haha. Trouwens gisteren met Yvonne moeten oefenen. Ik moest iets positiefs van mezelf noemen en iets negatiefs en dan kijken wat ik in mijn lichaam voelde. Bij iets posi voelde ik een tintel en bij negatief een onrustig gevoel. Als posi zei ik dat ik mooie ogen heb en als negatief de rest is niks
Ooh ja, haha. Nou, dat positiever denken over mezelf ook een positiever gevoel zal geven. Oftewel, je kan jezelf in en uit de put praten. Je creert je eigen leven zegt Yvon altijd en ik ga dat ook steeds meer voelen in mijn lijf. Misschien klinkt het vaag maar als ik vaak tegen mezelf zeg: ik voel me heeeeerlijk vandaag dan zal ik me ook goed voelen. Het werkt niet altijd maar vaak/meestal wel bij mij.
Ik kwam even spieken... kon aan niets anders denken hier op het werk! Vind het enorm knap dat jullie de knoop hebben doorgehakt! Spannend zeg... wat een stap om te nemen! Is Drenthe nou ook dichter bij mij? Zou wel leuk zijn... misschien 45 minuten rijden denk ik toch? jeej!
Ik kan filmpjes hier ook niet bekijken, jammer zeg... ik ben weer doen waar ze me voor betalen, doeg!
Wat schattig zeg, Tessa aan de race door de kamer. Dees, mjammie klinkt lekker zeg. Dwaas, jij bent toch aan het werken? Zometeen komt er iemand de loopstoel ophalen. Ze had er nog 20,- voor geboden, terwijl het nieuw maar 30,- kost. Mgoe, ik klaag niet hoor, is weer mooi meegenomen.
Mooie deal dan Suus. Kheb geen zin meer..... zeikklanten allemaal vandaag. Ze willen allemaal hun pasjes, polissen, geld terug, opzeggen en ander gezeik. Even geen zin meer in zeurende klanten....
Hello ladies! Ben vandaag lekker thuis gebleven, voelde me niet echt happy toen ik vanochtend uit me bed kwam! T gaat nu wel weer wat beter, ga straks nog even een slaapje samen met Rosalie doen
Hoi hoi meiden, Boney, wat knap zeg dat je zo'n stap durft te wagen door te verhuizen naar Drenthe! Tessa sjeest echt door de kamer zeg Leuk! Maja, ik hoop dat het een leuke client is! Dees lekker gegeten zo te lezen! Bah zeg, allemaal zeikers vandaag! Gelukkig heb je bijna vakantie! En fantastisch dat je je zoveel beter voelt door de therapie Suus, wilde ook nog iets tegen jou zeggen, maar weet niet meer wat Wen, wat doe jij eigenlijk voor werk? Ik heb gisteren de verleiding weerstaan om ook het jurkje te kopen. Vond het erg goed van mezelf! Thirza, balen dat je niet snel naar de ha kan! Succes met je rijles vanmiddag! Ariel, lekker rustig aandoen vandaag meid! Sofie is bezig aan haar tweede jengeldag. Word er niet goed van Zelfs vannacht ging het door. Ik denk dat het een mega sprong is. Hopelijk is het morgen over. Kan er echt niet zo goed tegen merk ik. Stijn moest vanochtend nablijven op school, maar weigert te zeggen waarom. Wat moet ik daar nou weer mee? Hij zegt dat hij het niet meer weet! Ja daaag daar trap ik niet in. Hij zit in een groepje in de klas met jongens die erg druk en snel aan het klieren zijn. Dat heeft dus een slechte invloed op hem. Balen vind ik dat. Misschien toch maar eens naar zijn juf gaan. Lekkere belangrijke info voor jullie
zo ben ik weer. Ichy Lisa en Marijn zijn weer onderweg naar huis! Het was erg gezellig! kort maar krachtig zullen we maar zeggen! En Marijn.. JEEEJ wat een grote vent joh! Hij is echt veranderd en vooral GROOT geworden. Ongelooflijk! en zooooo lief.. Als hij lacht dan lacht hij met zijn hele gezicht en smelt je gewoon weg.. en Lisa.. ondeugend ding! hihi
Jemig Meiske, lekker dan zo'n jengeldag . Ik zou inderdaad de juf eens gaan polsen als hij het niet wil zeggen. Lisa is inderdaad ondeugend Sizzel en Marijn is een heeeeerlijk manneke. Fijn dat het leuk was! Ik heb zin in dinsdag trouwens! Hopen dat het shoppen door kan gaan maar daten doen we sowieso!