Ja maandag een VIP cottage van Centerparcs, op Luuk zijn verjaardag. Mom, de vader van Dwaasje bedoel je
elena is net een tijdje stil, mooi, ik ga even de badkamer schoonmaken, want daar sta ik vandaag op ingeroosterd, hi, hi.. nu maar hopen dat el husbandia zich aan het lijstje gaat houden, ik heb al meerdere hints gegeven van alle hoop die gevestigd is op dat roostertje....
Leuk zo'n rooster. Niet dat het verschil maakt, die kindjes zijn al dood maarre, hij had toch gestoken las ik net in de krant?
@sizzel: oh meis... sterkte met je vader @Boney: zo grote stap! spannend! @zieke kiddies: hopelijk zijn jullie weer (gauw) beter! hier begint Finn ook te hoesten en verkouden. Op m'n werk zijn 4 bewoners goed ziek met een buikgriepvirus. dat mogen ze van mij daar houden! Volgende week vakantie en wil niet weer in het zh zitten! @relatiedip: mmm vervelend! kom meiden neem die man mee een avondje uit en even een avondje ontspannen met z'n 2! @Fenne: WOW super! Joma: gefeliciteerd! @meiske jij ook gefeliciteerd!
oh het nare bericht is net aangepast op nu.nl.. niet geschoten maar gestoken, echt een freak, ik heb gewoon kippevel.. ik ben zo boos op die man.. je gaat toch niet allemaal hulpeloze babies en peuters neersteken... EIKEL (en dat is nog veel te lief)
oh de vader van dwaas dus... Dwaas heel veel sterkte voor jullie! (zat me al af te vragen of ik iets gemist had van sizzel d'r vader)
Ja wat een gek in Belgie!verschrikkelijk toch ! Hoi Debora,gefeliciteerd met je eigen stekkie en je nieuwe baan!
Boney, wat leuk dat je gaat verhuizen. Heb even snel gekeken op funda, maar je hebt daar echt leuke huizen zeg. Zag er 1-tje die lag gewoon in het bos, niemand om je heen en dat voor 180000. Poeh, wat zou ik dat ook graag willen. Vind jij het niet erg om je familie achter te laten hier in Zuid-Holland? En hoe gaan jullie het met je werk doen?
Niks bijzonders hoor dees, gaat over de verhuizing enzo. Waar we naar toe gaan en link van funda erbij enzo. Wil dat liever niet hier neerzetten.
Hier is Mike nog steeds ziek, nouja hij spuugt niet meer en heb ook nog geen dunne poep gezien, maar hij is zo hangerig, slaapt de hele dag, of ligt lekker bij mij. Is echt niets voor hem, maar zal zich gewoon nog niet lekker voelen ofzo. Zelf voel ik me ook nog niet lekker, heb tot 13.30u geslapen en nog voel ik me moe. En zo'n raar gevoel op de maag, bah!
Ik werk als trainer bij een mobiele telecom operator... de deelnemers van mijn trainingen / presentaties / workshops zijn mensen die nieuw komen werken bij het bedrijf en dus een opleiding dienen te volgen of mensen die er al langere tijd werken en doorgetraind dienen te worden op nieuwe skills. Ook doen wij bijv. communicatietrainingen voor teams als dat niet zo lekker loopt... dus eigenlijk alle opleidingen voor personeel waar een groot bedrijf behoefte aan heeft. Ik ontwikkel die trainingen en voer ze uit. Jeetje, wat een verhaal... maar kan ook niet in 1 woord zeggen wat ik doe!
hallo meiden zo hier in huize lianda is het fijn grieperig! mama is lekker snot verkouden en heeft een mega keelpijn! de oudste 2 zijn nu ng wat hoesterig. en tja keano is ook goed verkouden en niet lekker. euhm manlief makeerd natuurlijk niets! deborah: meid wat leuk zeg! een nieuw huis en een nieuwe baan. dees: alvast een super vakantie gewenst. boney: wouw emigreren naar drenthe? een hele stap he,ben zelf naar het zuiden des lands geeimigreerd 7jr terug en het bevalt nog steeds heerlijk! dwaas: meid heel veel sterkte! euhm heb ik nu iedereen gehad? oh jaaaa mummy 6 febr al je eerste intake? wouw spannend dat was mijn uitgerekende datum. hmmz ooo gwen morgen jarig,die zal ik niet vergeten en zeker morgen feliciteren! zo nu gaat mama even op de bank liggen heb knallende koppijn en keano slaapt nu toch.