Deze moeten jullie zien.. zooooo grappig! Goed kijken.. hoor.. nu geen blote tietjes maar flapperende ballen.. http://www.youtube.com/watch?v=BEVtqTcW ... ten/inbox/
Whahahaha! Ik ben wel wat gewend door die naturistencampings (stel je voor: blote mensen die volleyballen, tennisen of jeus de boulen ) maar dit is echt hilarisch! (en onsmakelijk tegelijk..)
Wat gaan jullie eten (krijg honger van die ballen ) Wij eten denk ik lasagne. Is alleen zoveel werk dus misschien wordt het ook wel macaroni.
naatje.. graag gedaan! ennuh maja.. wij eten groentesoep met stokbrood en kruidenboter! Jammie! Meiden ik ga ff sporten!
Maja, wij eten ook lasagna! Maar niet veel werk hoor! Oven open, bak lasagna erin, 30 minuten wachten! Klaar! (zo'n kant en klaar bakje dus!)
Wij eten vis (dorada) uit de oven, ook makkelijk hoor... vis inwrijven met olijfolie en zout en peper erop. 2 paprikas in stukjes snijden en een paar aardappelen in schijfjes snijden. Dat alles in een ovenschaal,uurtje wachten en klaar.
zo... wij hebben zelfgemaakte broodjes (met de kids gemaakt) en soepje op.. jammy... Weet nu ook waarom Marijn zo huilde onderweg.. hij heeft 2 heeeeeele flinke boventanden door.. ja dat doet ook PIJN ja.. zij al tegen Sizz dat ik dacht dat t tandjes waren en ja hoor.....Heerlijk joch is t toch.. en zo onnozel he dat je trots bent op je zoon omdat de natuur hem 2 normale tanden geeft...hihihi...nou ja.. liever onnozel dan ongeinteresseerd... en die buikgriep he....die was ook in gelderland beland hoorde ik.. mag toch werkelijk hopen dat t ons huis overslaat.. heb al heel wat diarree gehad hier.. echt buikgriep was t niet, maar mag toch hopen dat dat t was....duurde ook flink een week... maar ik houd mijn mond....*zwijgt braaf en verzoekt de griepgoden niet*
en toen was iedereen eten...dan ga ik de kindjes even in bad stoppe zo.. volgens mij is marijn nog steeds wakker... hoor m bonken in bed, maar huilt niet.. hmmm.. even wachten met t bad dan maar..
Hoi, Even vanaf mijn werk. Heb net m'n eten naar binnen zitten werken. Over de link naar die huizen: Als het nog een jaar gaat duren voor ons eigen huis is verkocht dan zullen die huizen allang verkocht zijn. Maar goed, kijken mag en is altijd leuk. Het is iig zoiets wat we zoeken. Maar er zullen misschien binnenkort nog wel andere huizen te koop aangeboden gaan worden. Nu weer aan het werk. Tot later.
hey lieverds kan iemand me kkleine update geven heb neits bijgelezen ben gaar @kikkert meid hoe gaat t vandaag?
goede avond meisjes ben net terug van de stad , heb van 12 tot 14 gewerkt , had aangegeven dat de telefoon een struikelblok voor me was , dus er werd direct een andere werkzaamheid geregeld , ik ga niet naar het werk om te werken maar voor de routine en afleiding .... volgende week 3 dagen , 1 van 2 uurtjes en 2 van 4 uurtjes , kijken of het lukt ... verder nog even snel de stad in geweest , moest op me vader wachten , bij de xenos slingers gehaald en een nieuwe bestekbak , hoe gezellig ... verder heeft bryan me moeder verast vanmiddag , beet zo in der vinger zeg hahahah , tranen liepen over der wangen .... even kijken want ik heb terug gelezen @ botje ow wat leuk meis ! geweldig ennuh 1STE HUIS , WOUW VERLIEFD ( ja dees ik zie weer een huis ) hahahaahah @ zieke huishoudens , beterschap allemaal ! @ avond eten , lekker makkelijk frikandellen en kroketten ... uh uh uh uh .. owja @ debora , fijn meis dat je in je nieuwe huissie zit , genieten meis ! de rest dikke knuffie !
Hoera! Aaron heeft vandaag zijn eerste stapjes gezet! Ik was natuurlijk aan t rijlessen, dus helaas geen getuige van deze mijlpaal! Maar Aaron zijn papa wel! En trots dat hij was Ik ook!
Mys, wat is er aan de hand? Waarom werk je dan nog maar 2 of 4 uurtjes per dag? (heb dat gemist denk ik!) en frikandellen en kroketten wat is dat voor een maaltijd
@ sm , nou door het hele gedoe met pap kan ik gewoon niet veel hebben , ook ben ik ziek geweest en ik slaap slecht , dus alles zit me niet mee ... op het werk zit ik op een facturatie afdeling , waar 90% van de gesprekken , niet leuk zijn , en daar kan ik gewoon niet tegen nu .,... vandaar
ow ne frikandellen voor mij en krokketen voor ron , keb echt niks meer in huis , morgen boodschappies doen