Heb net het nieuws bekeken, maar het is echt zwaar triest wat daar in België gebeurd is. Sommige kindjes konden ze niet eens identificeren Echt verschrikkelijk...
ooo meiden , ik schijt 7 kleuren stront met die wind .... bah bah ... snik , word er helemaal nerveus van snik
ja, das echt vreselijk dat in Belgie, er lopen echt gestoorde gasten rond, van mij mag voor dit soort gevallen de doodstraf terugkomen. Je zal je kind er maar hebben zitten.
Zelfs de doodstraf is niet passend genoeg voor hem. Das te makkelijk! Een langzame maar zeer pijnlijke dood dat mag ie van mij krijgen...
*koude rillingen* Ik moet er niet aan denken dat mijn lieve vrolijke kleine Aaron op dat kdv zou zijn geweest! Ow wat zullen die ouders een pijn hebben in hun hart! Dat je kind dood gaat is erg, maar op zo'n manier doet volgens mij 1000x pijner!
Hoi... ik ben helemaal misselijk van dat nieuws in Belgie... kan het niet geloven... eerst babymelk dat door de fabrikant vergiftigd wordt en nu zijn kindjes al niet eens meer velig in een kinderdagverblijf... ik kan er niet bij...
Ik heb er gewoon tranen van in mijn ogen, alleen het idee al dat zoiets met Fenne zou gebeuren... ik kan me niet voorstellen hoe die ouders zich voelen, volgens mij voelen die niks meer en zijn die van de wereld... bah, veel erger als dit kan toch niet...
vreselijk toch.. waar gaat het toch naar toe.. en dan komt er een geschminkte gast het kdv binnen om met een mes om zich heen te steken.. de 2 baby's die gestorven zijn waren 8 en 9 maanden.. onschuldige kindjes.. dit is te triest voor woorden..