Hey meiden! Ben nu bij mijn ouders achter de computer. Ik ging me ineens zorgen maken over Lune. Ze drinkt al een paar dagen niet super, begint na ongeveer 100cc te mopperen en armpjes slaan en wil haar fles dan niet meer. Ik vond het al vreemd maar maakte me nog niet direct zorgen omdat ze soms ook wel de fles helemaal leegdronk. Maar vandaag is het elke fles drama Ze heeft in totaal al meer dan 150cc laten staan, lijkt me niet gezond. Ik heb dus even gezocht hier op het forum en het kunnen verschillende dingen zijn: sprongetje, verborgen reflux, krampjes, te kleine speen, 'verkeerde' voeding enz. enz. Tja, ik weet het echt niet.. Ik heb al een grotere speen geprobeerd maar daar verslikt ze zich in. Ook ben ik aan het experimenteren met de hoeveelheid nutriton, misschien dat het daar aan ligt. Als ze dit morgen weer doet ga ik denk ik de huisartsenpost even bellen, ik ben zo bang dat ze veel te weinig voeding krijgt zo.. Ik heb nog even met Ichtus gesmst vandaag, ik begreep dat er geen 'grote' bijzonderheden zijn maar wel huilende beebjes, maagzuur en reflux? Zielig is dat toch.. Joma, heeft Gwen nou ook reflux? Hoe is het gegaan bij de ha? Ik ben wel benieuwd wat jullie beebjes voor klachten hebben als ze reflux/maagzuur hebben. Misschien vind ik overeenkomsten met Lune en wordt er dan meer duidelijk. Ik kom trouwens de eerste dagen denk ik weer niet op internet, hmm.. Hoewel, misschien gaat mijn broer het fixen dit weekend, zou fijn zijn want ik mis jullie wel hoor! Volgende week de meeting begreep ik van Ichtus? Jammer dat ik niet mee kan, leek me wel gezellig Maar ik moet eerst met Lune naar het cb en 's middags naar school. Nou, ik ga even verder neuzen en teruglezen en dan weer naar huis. Dikke knuffel voor jullie allemaal en jullie beebjes!
Heej maja.. je had dus zelf al gepost..had ik nog niet gedaan....SORRY! Pfff zou het ook niet weten wat het kan zijn.. zou zoveel kunenn zijn.. @Dees.. PFFFFF ik weet eigenlijk ook niet wat ik kan zeggen.. Knuffels genoeg op voorraad en geef ze je allemaal, maar daar kun je denk ik niet zoveel mee.. In gedachten zijn we bij je en hoewel gedachten geen energie geven hoop ik dat je weet dat we er voor je zijn... SCHREEUW, HUIL, BRUL, WEEST STIL als je dat wil, ... bij ons kan het allemaal... geen oordeel of veroordeel... Voor mij (ons) ben je TOP... hoe je je ook voelt.. Je mag alles delen, alles zeggen, alle woorden zwijgen... Een denkbeeldige arm om je heen slaan is alles wat we kunnen doen , maar we doen het met liefde.. (ik schrijf bewust WE omdat ik denk dat iedereeen hier hetzelfde hierover denkt) DUS BIJ DEZE... EEN HELE VOORRAAD KNUFFELS! Ook voor Olaf en je 2 kanjers!
dames.. ik ga naar boven...laatste fles geven en dan slapen.. ik ben vannacht weer aan de beurt... ben benieuwd... Tot morgen weer...en slaap zacht....
@Maja 82 hier staat mijn stukje! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#2349213 en ik zou eerst ff alles bij elkaar kijken waar ze last van heb, maar Gwen die is ook geen grote drinker maar dat kwam omdat ze volle maag en darmen had en na 3 dagen pas poepte dus ja logisch dat ze dan geen trek heeft,en ja dat maagzuur is dan reflux en heeft ook de symptonen ,en dan heb je nog verschillende soorten, maar heeft ze de laatse dagen goed gepoept! @Ichtus @Dees dikke knuffel voor jullie! en we zijn er voor jullie............... @Ichtus voor jou ook een dikke knuffel omdat je dat hierboven weer mooi verwoord! en weltrusten! ik ga ook zo en dan met mannetje ff filmpje in bed kijken!
goedemorgen meiden, Wij hebben gister een flessenwarme gekocht dus ik had me mannetje beloofd dat ik het vannacht zou doen! Dus dat heb ik gedaan en wat denk je? Gister sliep mevrouwtje nog door en vannacht dus mooi niet he..haha! Ze had om 23.00 de laatste fles en ze kwam weer om 04.00 en daarna weer om 08.00 dus ik heb haar net de fles gegeven en ze ligt nu nog even te pruttelen in haar bedje.. Ik ga nu even terug lezen en zal dan voor zover mogelijk even op iedereen reageren. Bye dinnetjes..
Om de hele teringzooi compleet te maken: het riool zit verstopt. We troffen beneden een zwembad aan . De wc zat al wat verstopt maar nu dus het hele riool. Ik stond om 6 uur te dweilen in mijn hempie en alles stinkt naar de stront. Ik heb de rioolpief gebeld en die komt tussen 1 en 2 langs. Lekker hoor, in het weekend, weer fijn weekendtarief. Ik heb het zooooooo gehad nu
Anouk1:Ik denk inderdaad dat je nu nog niet van zo'n kleintje kan verwachten dat hij/zij doorslaapt 's nachts, maar het zou toch wel erg fijn zijn hoor!! Fijn dat Sarah iets rustiger lijkt en ik denk dat het goed voor jou en je mannetje is dat ze al 1 dag naar het kdv gaat. Dan kunnen jullie ook even bijtanken. He bah.. Sarah ook al last van moeilijke ontlasting? Ariel: Jaydee heeft hier ook last van een sprongetje, gelukkig kan ze af en toe nog wel even lachen. Ze is ook heel hangerig en huilerig, maar we weten nu wat het is dus dan kijk je er anders tegen aan dan tegen het eerste sprongetje!! Wat leuk zeg een Tommy Hilfiger jurkje, Hier heeft Jaydee 3 TH polo'tjes.. zo schattig..Mooie avatar meis, wij doen dat ook wel eens even lekker foto's maken. Suus: Wat ontzettend fijn zeg dat het zo goed gaat met Tess! Wat naar van die vrienden van je, dat valt je dan ook ineens zwaar op je dak zeg. Ik hoop dat je ze al hebt gesproken en wat meer duidelijkheid hebt. Debie: Wat fijn dat Ilse nu al zolang doorslaapt zeg, Heerlijk!! Ichtus: Fijn dat Marijn eergisternacht heeft doorgeslapen..maar jij nu ook ziek?? Nee toch?? Je kan volgende week wel mee toch???? Haha..word maar gauw beter.. Onzekerheid:..dat is hier ook volop aanwezig hoor, als ze veel huilt, als weer erg veel slaapt, noem maar op. Vivian: Fijn te lezen dat het goed ging met Bryan en de eerste prikjes..hij heeft dus ook nergens last van gehad?? Jaydee hier ook niet. Ik was al vrij snel weer ongi. Jaydee was 6 weken en heb toen ook gelijk een spiraaltje genomen. Ik weet alleen dat het bij borstvoeding wat langer kan duren voor je weer ongi word. Joma: Fijn dat Gwen weer zo goed heeft gepoept..dus de lactulose helpt goed?? Ik geef ook flesvoeding en Jaydee poept 1 a 2 keer op een dag, het is dan gelig van kleur en mosterd dikte. Jieppieee je hebt je nieuwe auto..en rijd ie lekker??? Sizzel: Fijn dat Nora het zo goed doet. En je hoeft geen sorry te zeggen hoor, denk maar eerst eens goed aan jezelf. Sterkte!! Dwazie1980: Jij ook geen sorry zeggen meis. Beterschap voor je kotsende mensen in huis en tot snel. Knuff voor jou!! Mystery: Jou Bryan dus wel last van de prikjes?? He jammer!! Knuffel voor jullie!! Kikkert: Moeilijke keuze, ik wou niet meer aan de pil dus ik had no als optie een spiraaltje. Die heb ik nu dus ook en ben er wel erg over te spreken. Condooms heb ik echt een gruwelijke hekel aan. Dus ik ben bang dat ik je niet kan helpen. Ik hoop dat je samen met je mannetje tot een goede oplossing komt. Pooh:fijn dat Sam heeft gepoept, maar zo'n poepluier heb ik nog nooit gezien Debora: Dus je gaat toch wel bij Esprit werken? Boney: Ook weer aan het roken??????? Dikke knuffel voor jou meis!! Doe het rustig aan!! Dees: He bah, ik had het al een beetje zien aankomen. Je wilt zoveel tegelijk doen en dan ook nog eens dat gedoe erbij met die ring. Het zit je ook allemaal niet mee. Meis denk ook een beetje aan jezelf..JIJ BENT ER OOK NOG HE!! Dikke knuffel voor jou lieverd!!! Kikkert: Ik zie dat jij en je manentje al een keuze hebben gemaakt. Goed dat jullie dit samen hebben besloten en er dus ook beide achterstaan!! Maja: Wat jammer dat het niet zo goed gaat met Lune. Knuffel voor jullie.. He dees..nee toch! Je krijgt zo ontzettend veel te verduren. Ik wil even een denkbeeldige arm om je heen slaan en iets tegen je zeggen. Lieve Dees, Wat is het leven toch oneerlijk he? Het leven zit vol tegenslagen. Het valt je allemaal zo zwaar, maar onthoud 'na regen komt weer zonneschijn'! Lieve Dees, je bent echt een top wijffie, mama van de 2 mooiste knulletjes op aarde! Lieve Dees, heel veel sterkte met alles en kop op meis! Wat er ook is, wij zullen er altijd voor je zijn. Ook vanaf hier een voorraadje knuffels voor jullie allemaal!!!!!! Voor de meiden die ik vergeten ben..allemaal een ontzettend dikke knuffel voor jullie. Ik ben even ontbijten enzo, tot straks!
Dat was niet de bedoeling Dees! Maar huilen kan geen kwaad. Gooi het er allemaal maar uit. Het is ook allemaal niet niks.
Dees, ik sluit me even volledig aan bij de woorden van Ichtus en MissN. Ik zou willen dat we dichterbij woonden en dat we af en toe konden langs wippen om die arm echt om jullie heen te slaan (en ondertussen het riool te fiksen....)! Meid, we leven allemaal met jullie mee! Knuffel,kus,knuffel,kus,knuffel,kus, enz. Sorry, ik reageer even nu niet verder....doe ik vanmiddag wel even. Ik moet namelijk weer sporten, bleh....niet zoveel zin aan.
Goedemorgen meiden! @DEES jeetje zeg , daar wordt je zeker niet goed van zulke dingen, hoop dat het snel verholpen is.....HELE DIKKE KNUFFEL......en traantjes mogen hoor...lekker laten gaan... Zo hier gaan we straks op kraamvisite ,collega van marcel is bevallen 3 weken geleden, het is ook een meisje geworden Vera heet ze..en zei is geboren met 4300 gr en 55 cm , en nu bijna net zo als gwen nu is... wat zal dat raar zijn om te zien, even groot en dan gwen een heel stuk wijzer @MIssN uhm niet te hopen dat het nu eenmalig was dat dooslapen....
Joma: Leuk zeg op kraamvisite, wel een gek idee dat ze nu net zo groot als Gwen is maar Gwen een stuk wijzer..maar natuurlijk is dat ook wel weer leuk En ik hoop inderdaad dat het niet eenmalig was dat doorslapen, maar we zullen zien. Suus: Sportse meis!!!!
wat een rust hier zeg @dees ik sluit me helemaal aan bji de woorden van de rest ben niet zo goed om dingen te verwoorden maar meid je weet we zijn er voor je en ook van mij krijg je een hele dikke knuffel
Ik vind het heel rot en ik keek er al weken naar uit maar ik ga Dwazie afbellen. Alles stinkt hier naar de stront, de gang is nog steeds nat en niet droog te krijgen en ik ben zoooo moe. Ik moet echt even een stapje terug doen. Kheb net al gebeld maar kreeg haar ma, ze was even naar de wupermarkt. Zo maar weer terugbellen...... Ik vind het zo rot om af te zeggen
@ Dees. Jeetje meis.. Dit heb jij niet verdiend. Je hebt al zoveel tegenslagen gehad, waarom nu dit weer. Laat het nu maar eens ophouden en laat er nu maar een en al geluk naar jou toe komen, want dat verdien je! En wat een mooie foto meis van je kereltje @ Joma, Vera was 4300 gr en 55 cm, Angela was 4345 gr en 55 cm dus kun je nagaan hoe groot Angela was bij de geboorte haha. Hier weer een super goeie nacht gehad, na een tijdje. Nou ja mocht nog niet klagen, want ze kreeg meestal rond 0.30 uur de laatste fles en sliep tot 5 uur a 5.30 uur, maar vannacht was echt helemaal super. Ze kreeg ook om 0.30 uur de laatste fles en mevrouw werd pas wakker om 8 uur.. ik schrok wakker en ik hoorde haar nog niet en ik draaide me om in bed en toen hoorde ik haar pruttelen. Haha dus toen heeft Danny haar de fles gegeven, want hij moest er toch vroeg uit. Hier is het vandaag een hele drukke dag. Het is vandaag schietdag van de schuttersvereniging hier. Danny is geweerdrager, dus die moest zich klaarmaken. Witte blouse kwijt.. had ie er 1 gevonden.. haha die was van mij, hij zei al.. ben ik dan echt dikker geworden? NEEE dat is de mijne gek. Dus ik zijn blouse uit de kast gevist en die heeft hij aangetrokken. Toen gauw de vlag uitgehangen en is naar het buurthuis gegaan. Toen kwam hij ineens zeiknat terug.. medaille vergeten. Om 11.30 uur gingen ze een rondtocht maken met de schutterij en het muziekkorps. Dus ik stond hier met Angela voor het raam.. en iedereen vond het prachtig. Toen kwam Danny bij het raam staan om ff hallo te zeggen en te zwaaien, en toen begon Angela ineens ECHT te lachen.. nou ik schrok ervan, maar Danny helemaal.. dus die keek me aan en kreeg een traan in zijn ogen.. aaaaahhhhhh zo lief. Nu zijn ze weer terug in het Buurthuis en begint het schieten op lepeltjes (wat een onzin he), maar goed. Vorig jaar was ik er ook bij en vond het hartstikke gezellig, maar ja nu zit ik met Angela en ik ga daar nu ook niet naartoe in dat rookhol, dus dan maar de hele middag thuis zitten en wachten op Danny die denk ik klote zat thuis komt, maar vanavond hebben we nog 2 feestjes, dus het zal mij benieuwen of hij het vol gaat maken vandaag. Vanavond gaan we eerst nog bowlen met de vriendenpot en daarna hebben we nog feest in onze stamkroeg.. nou ja stamkroeg zo vaak kwamen we daar niet, maar die bestaat 10 jaar en ze hebben ons uitgenodigd. Angela gaat rond 18.00 uur naar mn schoonouders en blijft daar lekker slapen, dus dat is wel fijn. Nou dat was weer even mijn verhaal.
Wat leuk zeg..ik ga vanavond ook lekker stappen met vriendinnen..en het leuke is..we zijn nu allemaal moeder..dus we gaan met de moeders op stap..haha