Lang zal Gwennetje leven, lang zal Gwennetje leven Lang zal ze leven in de gloria In de gloria In de gloria Hieperdepiep..... HOERAAAAAAAAAAAAA
Jeetje, Gwennepennetje wat word je groot zeg.. Joma en Marcel, voor jullie ook een hele fijne dag vandaag! Heb je al een traantje weggepinkt en je bevalling opnieuw beleefd Joma?
Boney! Idd jammer dat ze niet lacht op de foto, maar ik vind hem wel super mooi! Lekker gaan gebruiken voor de uitnodiging!
Mogguh trouwens Weer prima nachtje. Alleen gisteravond was Lune erg onrustig. Ze kon de slaap niet echt vatten en begon af en toe te huilen. Ze is denk ik wat druk in haar hoofd want ze probeert nu toch echt steeds te kruipen en zich op te trekken. Staan aan de handjes vindt ze helemaal leuk dus er gebeurt weer van alles in dat kleine koppie. Als het vandaag droog blijft gaan we naar de kinderboerderij. Leuk! Ik ben stiekem nog wel een beetje chaggie en heb koppijn maar voel duidelijk dat dat met een naderende ongi te maken heeft dus is hopelijk met 2 dagen weer over. Ik twijfel nu alleen heel erg of ik een spiraal zal laten plaatsen. Nog even over nadenken. Sizzel, die dressing voor de carpaccio klinkt heeeeerlijk zeg! Dat sprenkel je over de carpaccio en dan geroosterde pijnboompitjes en grof geraspte oude kaas erover? Lijkt me heul erg lekker. Boney, Lune had precies hetzelfde hoedje. In het begin probeerde ze hem alleen eraf te trekken en na nog een poging was het ook brullen.. Groot succes die dingen Mys, grote jongen is Bryan, mooie cijfertjes hoor. Ik ga even ontbijten.
lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloria,hieper de piep hoera hieper de piep hoera! wow gwen je bent vandaag alweer een heel jaar oud,vaarwel baby welkom dreumesje! een hele fijne dag meisje met heel veel kadootjes en lekkere taart! joma en marcel jullie van harte met jullie dochtertje!
Over emo worden van de verjaardagen hahaha, ik zit ook met dikke tranen te typen hoor Maarre, Gwen, Joyce en Marcel
JIEHAAAAA! Hieperdepiep HOERA Gwen is 1 jaar! Gwen, gefelisiflapstaart met jouw eerste verjaardag. Maak er een mooie dag van samen met papa en mama.
Goedenmorgen, ook mij heeft het verschrikkelijke nieuws van Belgie erg bezig gehouden. En daar laat ik het nu even bij.... Tess begon gisterenavond om 21.00 ineens heel hard te krijsen. We konden geen reden vinden, na een uur op de arm toch maar een molletje gegeven. Daarna heeft ze lekker tot 7.30 geslapen. En vanmorgen kwamen we erachter wat ze had, ze had nu namelijk een loopoor......soms wordt je er moe van. Gisterochtend bij de kno-arts was er niets aan de hand en 's nachts knapt het weer. Maar goed, tis alleen maar goed, want hiervoor zijn de buisjes geplaatst, de troep kan er nu uit. Zometeen even de stad in voor een paar kleine dingen....Daarna naar een kinderverjaardag. Tot later allemaal.
ach maja.. toch fijn dat ze dan 's nachts goed doorslaapt. Meestal hoor je het net omgekeerd.. Maar het zou inderdaad goed kunnen wat je zegt, ineens gebeurd er dan zoveel.. sneu voor ze.. maar het goede is dat ze daarna vaak weer ineens alles kunnen! en met die dressing, die heb ik van internet, maar al vaak zelf gemaakt. je moet olie en mosterd tot een glad goedje roeren, dan de rest erbij en je hebt een heerlijke dressing! die inderdaad over de carpaccio sprenkelen. De pijnboompitten doe ik altijd even roosteren, vinden wij lekker, maar dat is ieder voor zich. en de geraspte oude kaas erover maakt het helemaal af!
Dees, je weet dat alles hier gezegd mag en kan worden! En daar laat ik het nu ook maar even bij! knuffie
oja.. heb een nieuwe avatar van Nora.. hihi.. blije gup! Deze foto is wel van een paar weken geleden.. nu moet ze eerst weer een beetje aankomen wil ze er zo uit zien..
Ik ga het recept voor de dressing opschrijven en zeker een keer maken. Hmm.. Misschien vanmiddag.. Suus, sjeees Tess wéér een loopoor. Wat balen joh! Arm kind ook, dat moet haat flink pijn doen.. Maar goed dat ze idd buisjes heeft, kan de troep eruitlopen, maar toch. Kan me voorstellen dat jullie er ook een beetje moedeloos van worden. Over het kdv drama, soms vliegt het me ineens naar de keel 'wat als Lune..' 'hoe kunnen die ouders dit ooit verwerken..' enz. enz. Word er heel verdrietig van. Daar laat ik het ook bij, weet er toch niks zinnigs over te zeggen..
Aaron heeft zijn sok uitgetrokken en in zijn mond gepropt. Hij wil hem ook niet meer loslaten! Haha, hondje Aaron! Gek kind! Suus, wat zielig voor Tess... Iedere keer zo'n last van haar oortje .