Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    beterschap wennepen ! dat t maar snel beter word

@ dees .... ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat ik moet zeggen dus dikke knuff

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    meiden ik ga naar bed , truste !

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Heel veel sterkte met je mix van emoties morgen Dees. Ik denk aan jullie!

Wen, oscilo is echt heel goed spul. Het bestaat al jaren en het redt altijd onze vakanties (Koos wordt altijd ziek als we vakantie hebben) en ik slik het nu ook. Verder lekker onder de wol met een flinke dosis para en neusspray. Volgens de apotheker helpt dagelijks een grote dosis vit c (1000mg) ook goed. Sterkte iig.

Over verjaardagscadeaux.... Ik denk dat wij niets kopen... Ik heb met veel moeite 3 dingen verzonnen en die krijgt Juul van opa en van mijn zusje. Ach, het zegt haar allemaal niets en mezelf doe ik zeker geen plezier met nog meer rommel in huis, maar ik voel me wel en beetje zuunig...

Hmm, oh ja leuke foto's van Ariel haar meermannen en van Lune en mama.

Wij hebben een gezellig dagje gehad. 's ochtends boodschapjes gedaan, lekker geslapen en daarna naar mijn nieuwe paard geweest. Julia vond het prachtig en is echt voor de duvel niet bang. Het paard is 1,78 hoog (en dat is echt hoog!), maar ze aaide meteen zijn neus en gaf hem klopjes op zijn hoofd. Sun (paard) was mega braaf en voorzichtig met haar, erg leuk! Daarna kwamen mijn zusje en Sanne nog op de koffie en toen was Juul gevloerd!

Morgen gaan we naar de kinderboerderij. Kijken of Juul geitjes ook leuk vindt.

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi!

.....

Doei!...

(je ziet het, hier erg veel te melden...)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi allemaal we hebben een grandioze dag gehad! later meer foto,s enz....

wil jullie bedanken voor jullie lieve felicitaties!

ook namens het feestvarken met haar nieuwe zonnebril :)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

de taart met kaarsje

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen met mama

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hiep hiep hoera :)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    En ohh wat was die taart lekker

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo en toen had ik vieze vingers

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo de laatste voor vandaag

je kan wel zien wie het feestvarken was, ze vondt al die aandacht prima en heb zich prima vermaakt, lekker geslapen nog tussendoor ze vondt alles best, dus een heerlijke geslaagde dag!

ik ga nu ff nog opruimen en dan naar bed morgen weer feest hier , me ma is morgen Sarah dus druk druk, misschien als ik tijd over heb ben ik er morgenochtend nog ff,

Oh ja echt bizar snel gegaan het jaar, en ja vanmorgen toen ze wakker werd wel ff emo momentje maar een heel fijn gevoel

trusten lieve meiden!

toedelssssssssssss

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

dikke kus van Gwen!

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh wat leuk dat ik nog even kom spieken want nu kan ik als eerste de jarige Gwen zien! :D
    Ze is echt helemaal jarig geweest vandaag, dat zie je meteen... wat een leuke foto's en wat een mooi dreumesje is het toch! ;)
    Fijn dat jullie terug kijken op een leuke dag! En inmiddels is je moeder nu jarig, dus alweer gefeliciteerd!

Ik heb 2 uur naar het plafond liggen staren op bed en ben nu weer opgestaan, heb echt koorts en kan de slaap maar niet vatten... bleh!

Ik ga even zappen...

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

als eerste wil ik JOMA nog ff feliciteren met haar kleine meid (beetje laat maar ben gisteren niet op pc geweest :oops: )

en DEES meid hele fijne dag vandaag met het feestje he

verder allemaal hele fijne dag he

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden,

Zoals jullie zien was Lune er vroeg bij vanochtend :)

Wat een leuke foto's van de jarige Gwen! Ze ziet er ook echt jarig uit hihi..
    Super dat het een geslaagde dag was.

Mrijn, je paard heeft een schofthoogte van 1.78m? :confused: Dat is echt een flinkerd zeg. Ik heb vroeger een pony gehad, kruising welsh/arabier en die vond ik al groot hahaha! Als ik later groot ben wil ik graag een haflinger, daar ben ik nog steeds verliefd op.. En dan een shetlander erbij als vriendje :D Maar ik ben ook best een mietje met grote paarden en cross het liefst door de modder en het bos, heerlijk!

Wen, je hebt dus duidelijk griep. Bah! Hoop voor jou dat alle middeltjes werken en je snel weer opgeknapt bent. En dat je toch nog lekker hebt kunnen slapen vannacht ;) Beterschap liefie.

Dees, ik ben in de war. Ik dacht dat je kereltjes vandaag jarig zijn maar op hyves zie ik de 26e en dat is morgen, ik weet het dus niet :oops: Ik wacht dus even op andere posts om erachter te komen.. Je krijgt wel een megaknuffel want ik weet wel van je dubbele en soms verdrietige gevoelens ;)

Verder meisjes vergeten? Hoop het niet.

Mijn ongi zet niet goed door en de consequentie is dat ik een soort migraine heb. Meestal is dat over zo gauw het doorzet dus hoop dat dat vandaag is.. Heb koppijn, ben misselijk (gister maar weer met een emmertje naar bed gegaan) en heb trillingen in m'n ooglid, voor mij een migraine-teken. Zwaar irritant.
    Jeroen is al naar zijn werk, die heeft het megadruk dus gaat zelfs op zondagochtend werken :confused: Vanmiddag hebben we een verjaardag. Tot die tijd hoop ik dat Lune veel slaapt haha!
    Gister was trouwens erg grappig. Jeroen en ik waren bezig de plaat van de box naar beneden te doen (eindelijk..) en Lune lag op haar buik bij ons te kijken. Keken we op een gegeven moment naar haar, zat ze op haar kont. Haha, dat had ze nog niet eerder gedaan dus wij helemaal verbaasd.. Leg ik haar weer op haar buik, we draaien ons even weer om en kijken weer, ja hoor, zit ze weer :) Ze heeft het nog niet weer gedaan, omdat wij nu steeds kijken denk ik, vertikt ze het hihi..

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen!

Prachtige fotos van GWEN! wat een mooi feestvarkentje, leuk dat het zo'n geslaagde dag was.

Maja,volgens mij zij ze de 26e pasjarig,maar vieren ze het vandaag.

Dees, veel plezier vandaag op jullie feestje!Luukje word zeker flink verwend.

17. supermummy

Maja, wat knap van Lune, wel een stiekemerd zeg ;)

Wen voor ik het vergeet BETERSCHAP!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Is ook sm, ze vieren het vandaag, thanks ;)
    Deesje, hoop dat je ondanks je verdrietige gevoelens hier en daar toch een fijne dag hebt. En Luukje natuurlijk ook, hoop dat je een heleboel leuke kadootjes krijgt en vreselijk verwend wordt!

SM, hoe gaat het eigenlijk met je? Hoe voel je je?

19. supermummy

Maja, hier gaat gelukkig alles goed.
    Ik heb eigenlijk nergens last van, ik ga wat vroeger naar bed als normaal en s'avonds heb ik af en toe last van een golf van misselijkheid, maar ik mag echt niet klagen :)

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wauw, super! Was dat bij je zwangerschap van Sara ook zo? Of voelde je je toen heel anders?
    Wel lekker dat je nu bijna nergens last van hebt.

Deel Deze Pagina