Volgens mij gaan mn molletjes werken.. Lekker handig ook om nu achter de pc te gaan zitten met koppijn. Duik zo de bank even op denk ik, Lune ligt weer op bed en gaat hopelijk nog even tukken..
Goedemorgen! Wen, balen! Jij de griep ook al te pakken! Beterschap meid! Wat een mooie foto's van de jarige Gwen! Super! Fijn dat het een geslaagde dag was! Dees, veel succes vandaag met Luuk zijn verjaardag! Lekker genieten van deze dag! Maak er een leuk feestje van. Sm, fijn dat je zwangerschap tot nu toe zo lekker loopt! Houden zo! Maja, Luuk is morgen jarig, maar t wordt vandaag gevierd...
Ja bij Sara heb ik ook nergens last van gehad .... Ik heb tot bijna 38 weken gewerkt en met 41 en een halve week zat ik nog op mijn knieen parket te leggen
SM, heb je eigenlijk al een naam in gedachten voor de 2e spruit? En wil je ook weten wat het wordt (of is..)? Heb je het al aan familie enzo verteld? Hoorde gister dat een vriendinnetje ook weer zwanger is van de 2e. Ze heeft nu een kindje van een maand of 8 dus ook al vlot. Wel heel leuk! Kreeg ook weer een beetje kriebels. Maar doe er niks mee Poeh, ik vind het zo lastig als Lune niet wil slapen en gaat jammeren in bed terwijl ze wel heel moe is.. Ik weet dan nooit of ik haar er weer uit moet halen of laten liggen. Als ik haar eruit haal is ze even blij en gaat na 10 minuten weer zeuren en in de oogjes wrijven maar als ik haar dan weer naar bed breng begint het weer van voor af aan.. Zo gaat het steeds de laatste dagen.
goedemorgen lieffies @ dees , veel plezier vandaag , lekker genieten ookal is het erg dubbel ! @ joma , gewedige fotos meis ....! @ de rest dikke knuff we gaan hier zo even ontbijten en dan gan wel in de tuin aan de gang , moet van de camping voor volgende week opgeruimd zijn dus we hebben t nog druk ( ja zoiets als hoe schoon is jou huis , alleen niet extreem hahahaah )
goedenmorgen Alleerst Dees een hele leuke maar ook mooie dag gewenst en denk aan jullie zo hier al weer vroeg dag vanmorgen (GAAP) maar ja van de week ff inhalen hihi zal er vandaag weer niet veel zijn de sarah slingers en versieringen hangen en vanmiddag komt er visite, ga wel om 11.00 mijn tante en oom ophalen , die hebben geen vervoer dus komen niet veel ergens en die vonden het helemaal geweldig dat ik ze op kom halen, en me ma weet van niks sorry heb nog niks teruggelezen van gister,
Joma,gefeliciteerd met je mama!Veel plezier vandaag,en wat leuk dat je Oom en tante ook kunnen komen op deze manier! Mys, ooh MOET opgeruimd zij van de camping ?dat klinkt heavy is het zo'n zooi? Maja, ja heb wel wat namen in gedachten...maar eerst maar eens afwachten op de eerste echo en daarna gaan we er eens serieus over nadenken.Dus je vriendin is ook al weer snel zwanger zeg, wat een gek en die kriebels?hihi wanneer wilde je weer beginnen?Of stel je het nu uit omdat je een nieuwe studie wilt doen?
Mogguh meiden Al de hele dag (en die begon vroeg, 4 uur!) tranen. Het zal wel weer over gaan hoor maar....Nou ja..... Om 4 uur was ik wakker en moest plassen. Maar als ik er dan uit ga word Luuk meestal wakker of 1 van de honden (die er dan meteen uit wil) dus blijven liggen. Uiteindelijk besloot Luuk om half 6 zelf maar wakker te worden. Hij doet daarna altijd nog een tukkie maar nu dus niet . Olaf is met hem naar beneden gegaan en ik ben in bad gegaan. Even de caaf geschoren en de rest van het struikgewas gesnoeid. Ik zit nu al opgedofd in nieuwe jurk en ga zo ontbijten. Daarna even samen met manlief door het huis wapperen (lees: poetsen), plees poetsen en dan kan de visite komen. Leuke foto's Joma, leuke dag geweest zo te zien. Ook veel plezier en proficiat voor vandaag. Misschien ben ik er vandaag nog even en anders misschien morgenochtend even al ben ik dan wel druk met pakken. Meiden, mocht er nog iemand zin hebben om te komen dan zijn jullie welkom he Kusssss
Veel plezier vandaag Joma! Je hebt wel 2 feessies achter elkaar he? Gezellig! Mys, succes met opruimen. Is het echt zo'n bende? Zijn jullie aangesproken door de camping? SM, ja logisch dat je wil afwachten tot de echo. Dat weet ik ook nog goed van toen, pas na een maand of 3 kon ik echt genieten en serieus over bepaalde dingen nadenken. Wij stellen het idd uit omdat ik ws weer ga studeren. Anders wilden we er deze zomer er weer voor gaan, nu wordt het denk ik een zomer later. Ik wil sowieso het eerste jaar van de studie me volledig op de studie richten omdat dat dat jaar nogal zwaar is. Het 2e jaar kan het wel, die is ook zwaar maar kan je meer je eigen tijd indelen. En ik vond zwanger zijn en studeren een ideale combi. Ik had veel klachten en kon thuis aan de slag als ik me goed voelde.
DEESJE DIKKE KNUFFF ! @ maja en sm . uhm om eerlijk te zijn ja ... maar , wij hebben buiten 2 prieeltjes staan , normaal gesproken zit daar een doek op en hangen er doeken aan die dicht zitten in de winter , aangezien we zo'n rotwinter hebben , hebben we dat er af moette halen , met als gevolg , dat ons hele hebbe en houde van buiten in het zicht staat , we zijn sinds dit jaar weer over genomen door een nieuw ecampingeigenaar, en die is vrij streng , dus wij , met meerdere hier , hebben een brief gehad... en t moet NESTJES zijn ... dusja .... dat gaan we dan ook maar doen he
Mys, ooh vandaar, ja dan wel maar opruimen, anders word je dadelijk van de camping gesmeten. Is dit ook een camping waar mensen op vakantie komen? Met zwembad,bingo etC?
Dees, er zullen nog wel meer tranen komen vandaag. Hoop dat je toch ook wel een fijne dag zult hebben en kunt genieten. Het lijkt me moeilijk om met die dubbele gevoelens om te gaan, maar jij kan dat, dat weet ik zeker. Mys, op zich wel logisch dan dat het netjes moet zijn toch? Als je hele hebben en houwen open bloot ligt hihi.. Als ik campingeigenaar zou zijn zou ik ook willen dat het netjes is. Hoop dat jullie een beetje opschieten vandaag met opruimen, zou lekker zijn als je er vlot klaar mee bent. Ik ga Lune uit bed plukken. Tot later meiden. kus
ow ja ik begrijp het ook ech twel hoor en daarbij , ik wil het netjes hebben want bryan wil straks ook buiten spelen en zo ... dus t was ook wel de bedoeling en dit is alleen maar goed , anders blijven we uit stellen en uit stellen en uit stellen dus we zijn bijna zo ver bryan is dik ingepakt , en die gaat mee buiten schommelen of zo
Mys, lekker opruimen vandaag buiten! Hopelijk is het wat mooi weer en schietenjullie lekker op! Dees, moeilijke dag voor jou, maar een supere feest dag voor Luuk! Wat moet het moeilijk zijn voor je! Hopelijk kan je de sombere gevoelens een beetje een plaatsje geven vandaag en er een mooie dag van maken! En zo nu en dan een traantje wegpikken mag best hoor . Aaron heeft zijn billen helemaal rood. Ik mag er helemaal niet aankomen van hem! t Arme kind schreeuwt het uit als ik alleen maar naar zijn luier wijs! Veel sudocreme, en hopelijk is het snel weer over! Ik zal even huisvrouw spelen... Bye bye, tot later! x
ja de lucht is blauw en de zon schijnt tis wel fris , maar goed das niet erg meiden ik ben weg doegggggggg
Nee geen diaree sm... Ik heb echt geen idee hoe het komt! Dit is ook pas de tweede keer in zijn jonge leventje dat hij het heeft... En t is niet eens open, alleen maar rood. Maar het doet hem zeer zat!