Zo, ik ben er weer. Pffff, denk dat ik de komende dagen wel giga spierpijn krijg. Het was behoorlijk intensief vandaag. Heb daarna even snel een camera gekocht en die ligt nu achter de oplader. Vasnmiddag even een filmpje maken van mijn schatje! Hoe is het hier?
Goede middag Hier een goede nacht gehad en ook een goede morgen.. het ritme van gisteren zet zich netjes door! Ik is blij en marijn ook.... @MissN.. ik ben alweer beter hoor.. geen zorgen.. @Dees.. he bahbahbah..maar euh.. volgens mij is het juist beter voor je om dwaas NIET af te zeggen.. zo heb je nog wat leuks om naar uit te kijken en ook ff afleiding... en dwaas is wel wat strontlucht..( lang leve poepluiers)..gewend en koffieleuten en fonduen doe je niet in de gang dus ook al is ie nat.. BOEIEN! droogt vanzelf weer op! gewoon 2 flessen deo kopen en helemaal leegspuiten... Denk nu s aan je zelf meis en laat dit gezellige uitje thuis niet schieten...Niet nu.. je hebt het zo nodig...!DIKKE KUSSS @dwaas.. GEWOON NAAR DEES GAAN HOOR.. Neem je maar een wasknijper mee voor op je neus.. staat vast grappig.. nog iets om te lachen... HILARISCH verhaal voor later! Hier verder niet veel nieuws.. ook de wc al een tijdje wat verstopt dus na het verhaal van dees gelezen tehebben ga ik maandag rioolpiet ook maar bellen.. verder heb ik al een paar dagen last van mijn buik.. om precies te zijn links net onder mijn ribbenkast.. geen idee wat daar zit, maar t voelt een beetje als steek in de zij.. dacht eerst aan darmkramp omdat alles natuurlijk weer op zijn plaats zakt, maar t wordt alleen maar erger ipv beter.. maandag toch maar ff ha bellen als het nog niet over is.. Jurian is ook weer beter en tis hier prachtig lente weer... Lisa is wakker dus ik is weer pleite.. tot later...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! ik heb per ongeluk de februari mama's afgemeldt... de cursor stond per ongeluk op 'afmelden', zag ik niet, en ik klikte op de muis... kan iemand me weer accepteren/aanmelden? thanks!
Ha ha ha Wen, wel bij de les blijven. Ik heb net even de uitzending van gtst van gister gekeken. Mannetje is nu de stad in en ik ga weer verder spelen met mijn nieuwe camera...leuk leuk. Ichtus, zou idd even de HA bellen maandag, want da's toch vreemd. Fijn dat alles goed gaat met de kids. MissN en Diaantje; veel plezier vanavond. Volgende week vrijdag gaat deze mama op stap, ik heb er erg veel zin in. Dees, hoe gaat het nu met je? Heb je Dwazie toch laten komen?
heb net ff gegoogled.. kom eigenlijk alleen antwoorden tegen dat er ontlasting kwars zit in de dikkedarm bij de bocht... Nou niks ergs dus en de meesten die antwoord gaven zeggen dat eten helpt..hmmm nou ja.. gelukkig geen angstwekkende verhalen.. ik hou t wel ff in de gaten...
Dwaasje in tranen afgebeld. Ze hadden toch niet kunnen komen nu haar mannen nog ziek zijn dus we gaan een nieuwe datum prikken. Het is nu eenmaal even niet anders Schoonloeder wilde woensdag komen maar dat is deze week de enige dag dat ik niks heb dus ik heb netjes bedankt. Ze was wel wat beledigd maar dat is dan maar niet anders. De rioolman is nu bezig en ze kunnen het niet echt vinden. Ik had de gang droog gekregen maar alles staat inmiddels weer blank. Olaf komt net binnen dat het waarschijnlijk nu opgelost is. I hope so. Daarna even lekker douchen en dan boodschappen halen. Ik heb zin om mezelf eens schandalig te verwennen dus ik wil lekkere dingen halen. Gelukkig ligt zoonlief nu heerlijk te spelen in de box, zich van geen ellende bewust. Hij is hardstikke zoet vandaag, alsof hij voelt dat mama even niet zo lekker in haar velletje zit. Dank jullie voor de knuffels trouwens. Ik kan ze goed gebruiken al heb ik ze liever in het eggie. Niks lekkerder dan uithuilen op een schouder....
@dees.. Ga jij jezelf maar lekker verwennen met alle lekkers van de wereld meis.. Hoop dat het rioolprobleem snel is opgelost en dat je samenzijn met dwaas snel alsnog doorgaat. Fijn dat Luuk zo zoet is.. kun je toch heerlijk van genieten he... en euh.. schoonloeder komt maar lekker andere keer.. En die schouders en die knuffels....nog een paar daagjes wachten en dan wordt je erin bedolven meis...in het eggie! KNUFFIE
Hehe, het riool is klaar en wij zijn weer 200 euro lichter. Gelukkig wilde hij het zwart doen, dat scheelde weer. Ik stelde net voor om samen uit eten te gaan omdat ik vind dat we wel een verzetje kunnen gebruiken maar nee hoor, meneer wil niet. Kost teveel en we moeten zuinig aan doen. Ja ***verd*mme, ik wil er ook weleens uit, wat samen gaan doen. Nou, hij wil dus niet! Ik ben zo pissig dat ik straks in bad ga zitten en hij het maar bekijkt. Ik ga vanavond ook mooi niet koken, hij ziet maar wat hij vreet
Pff sorry ff emo berichtje hier. Danny is klote zat.. en ik heb alles voor hem gedaan. Sterke koffie gezet eten gemaakt. De vogel loopt keihard te krijssen, Angela is overstuur. Danny moet zich nog douchen ik nog en Angela klaar maken om naar m'n schoonmoeder toe te gaan en te brengen en dat alles voor 18.15 uur. Ik wordt echt gek. We hebben vanaaf nog 2 feesten en hij kan nu al niet meer recht op zijn benen staan. De vogel draai ik zo zijn nek om. .wordt echt zo gek ervan allemaal.. kan alles weer alleen doen.. Sorry hoor
Hoi Hoi Lieverds... Hier ben ik weer. Ben geloof ik 2 dagen niet geweest... Schandalig toch? Eerst Dees! Meid het zit jou ook echt allemaal tegen... tis niet te geloven. Heb je verhaal van de ring gelezen en wat een hele stomme grove fout... Zoiets doe je toch niet verkeerd? En dan je riool... Getverderrie, daar zit je maar weer mooi mee. Gelukkig heb je een kanjer van een zoon. Wat een mooie foto! Voor de rest...? Ik heb de afgelopen 2 dagen geregeld wel bij gelezen, maar ik weet het echt allemaal niet meer. Gisteren hier ff crisis. Tessa heeft hele dag erge kramp gehad. (voor het eerst) Ze bleef krijsen. Het was zooooo verschrikkelijk zielig. Daarbij had ik 'ruzie' met Peter. Tis allemaal nu weer goed, dus daar ga ik verder niet over uitweiden (ij?) Gistermorgen op na contr bij de Gyn. Dat stelde niet zo veel voor. Hij heeft nog naar m'n litteken gekeken en heb er nu zalf voor gekregen. Dat moet ik er 2x per dag op doen en dan word het minder hard. We zullen zien... Peter staat nu te koken. Lekker makkelijk dus. Ik heb zin in een borrel, maar heb geen idee hoelang daarna dat in je BV terecht komt. Dat wil ik dus eerst ff zeker weten voor ik me ga bezatten... hihi (ik val ws al na 1 borrel omver. Heb bijna een jaar niks gedronken) Knuffel van mij en Tessa voor alle dinnetjes en alle mooie beebs... xxx
Nou ben je klaar mee Diaantje . Sterkte met die dronken lor dan. Boney, minimaal 2 uur niet voeden na drank. Tegen de krampen kan je Cinababy gebruiken. Ik heb nog een nieuw flesje staan, onaangebroken. Geef maar een gil als ik hem donderdag mee moet nemen.
joepie! kan weer op hyves! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh! (ik gil even mee met Dees en Diaantje voor degene die zich afvraagt wat ik doe... ) Boney: ik had gisteren ook ineens zo'n zin in een lekker glaasje wijn, toastje erbij... mjammie... maar heb het niet gedaan, heb nog geen voorraadje bv in de vriezer ik ben net terug van een verjaardag... zoontje van vrienden is 3 geworden, dus het hele huis liep vol met schreeuwende kindjes... ze hadden een springkussen in de tuin gezet, echt super leuk voor die kids! Ben nu alleen echt helemaal kapot... Fenne slaapt lekker, misschien ga ik dat ook maar ff doen
Weet iemand hoe de kleding van 'baby barb' valt? Ik weet dat Noppies bijvoorbeeld klein valt, daar moet je alles een maatje groter van kopen... Heb namelijk een super leuk lente/zomer jasje gevonden, maar geen idee welke maat ik zou moeten bestellen... HELP!
Dees en Diaantje: MANNEN! grrrrrr @wen.. geen idee.. ken dat merk niet eens..kan je helaas niet helpen... @bones.. erg he die krampen..om gek van te worden.... hoop dat t bij 1 dagje blijft... Hier ging vandaag alles volgens het boekje.. heb lekker veel in huis gedaan.. netjes om half 6 gegeten alle kids in bad gedaan...de was (enorme berg) bij elkaar geschraapt.. alle bedden verschoont..(nog meer was) woonkamer gedaan.. wilde eigenlijk ook nog stofzuigen boven en dweilen, maar je kunt niet alles hebben! Nu ben ik er klaar mee.. Marijn presteert het wel steedsom rond half 6 te gaan krijsen.. heerlijk rond etenstijd..Vanavond heb ik m dan ook maar laten huilen. twas nog veel te vroeg voor de fles en heb dus eerst met de andere kids gegeten. Netjes hun bordjes leeg en toen in bad.. Marijn er om 6u uitgehaald.. dan maar eerst in bad, maar dat is geen succes als meneer honger heeft..na bad maar meteen de fles.. onder tussen de andere 2 uit bad gehaald en in pyama.. Daarna allemaal mee naar beneden.. papa thuis.. drinken, kletsen, tutten en weer naar bed..en nee Marijn wilde niet slapen.. 2 x speen terug gegeven maar meneer bleef huilen.. na 15 min was ik het zat en wilde m gaan halen. (jur en lisa werden door pa naar bed gebracht..) sta ik op de trap is ie stil... Ik begon me al af te vragen wat ik vergeten was in het ritmeproces... Edwin gaat zo maar weer in bad.. dus zit weer alleen..heeft ie zooooo nodig nu hij verkouden is...EN IK DAN? wil ook wel weer s in bad.. maar heb of geen tijd of hij ligt erin..hmmmm ik doe toch iets verkeerd hier Verder niets bijzonders dus...maar toch weer een lap tekst.. hoe doe ik dat toch steeds... misschien moet ik maar s een boek gaan schrijven.... Weet iemand nog een leuke titel?
Ichtus: als ik jou was zou ik lekker na Edwin in bad gaan hoor... je hebt het echt wel verdiend na zo'n drukke dag... Dit is trouwens het jasje... vind 'm super lief, wil namelijk geen roze jasjes omdat anders echt ALLES roze is... en ik denk dat deze kleur leuk matched met roze shirtjes & broekjes in de zomer... Wat vinden jullie?