haha Thirza, leuk dat je het zo leuk vind... en ik trots? Nee hoor, hoe kom je er bij?! Ze doet het de hele dag dat gelach, net wat Dees al zei, ook in de auto bijvoorbeeld of in een winkelwagentje naar andere mensen die dan natuurlijk allemaal reageren en haar een aai over de bol geven of een high five... ook dat snapt ze nu helemaal, dus als er iemand langs loopt die naar haar kijkt (meestal bij mannen) dan houdt ze haar handje al op en als hij dan high five doet dan gaat ze heel hard lachen, succes gegarandeerd met dat kind van ons!
Hier stond Aaron los... Alleen jammer dat de foto was ingezoemd... Kijk eens mama, ik ben zooooooo groot!
STOER! Je ziet een beetje de schrik op zijn gezicht, wooow: ik sta los! En wat een leuk shirtje heeft hij aan zeg...
Tnx Wen... En dat shirtje! Ik doe erg mijn best met kleertjes voor Aaron. Er is echt zo weinig echt leuke vrolijke kleertjes te vinden voor jongetjes! Dus echt super veel kleertjes heeft hij niet, maar het is allemaal wel vrolijk en echt leuk tenminste .
Ìk heb de lijst in word. Dus als jullie hem willen hoor ik het wel. Scheelt weer zoeken. Peter is inmiddels al ff thuis. Ik ga maar gezellig doen op de bank. Ik ga iig m'n best doen
Wow, wat een leuke fotomomenten weer vandaag zeg! Ik heb erg gelachen om Luna haar snoet, stoere Tessa en Fenne met al haar versier-skills. Julia is ook heer en meester van het nep lachen en huilen. Ze trekt er ook een heel overdreven engelachtig koppie bij... Zucht, zo ongeloofwaardig! En vooral prachtige foto's van ons feestvarken! Ik vind de foto van Thijs* zijn plekje echt heel mooi en de stralende foto's van Luuk maken het helemaal af! Wat is dat voor een geweldig ding met die flapjes die hij omlaag moet doen? Ik weet zeker dat Julia dat helemaal leuk vind. Gaat deze zunigerd toch nog een cadeautje kopen... Kga nu slapen, morgen weer om half 6 op!
Zeg Dees... Jij hebt nogal moeite met Thirza en Naatje apart te houden he.... Hahaha... t Is Aaron op de foto, niet Mike... EN NU VOORTAAN GOED DOEN HE!
Succes Boney, hoop dat het vanavond in ieder geval gezellig is... vervelend zeg zo'n fase in je relatie, het gaat vast weer over maar dat maakt het nu niet minder lastig... knuff! Thirza, ik vind dat shirtje wel echt echt leuk! Ik kijk eigenlijk nooit naar jongenskleertjes in winkels, maar is het echt zo lastig ja? Dan maar beter wat minder kleertjes die echt heel leuk zijn, dat snap ik wel ja... voor meisjes precies andersom soms, gewoon te veel... ook zonde want soms heeft ze dingen maar 2 keer aan gehad voor ze er uit gegroeid is...
Mrijn, dat is een Zoo Maestro van Nathan (merk) Luuk vindt hem heel leuk! Er zitten verschillende functies op en allerlei geluiden, heel leuk.
Ooh sorry Thirza, wat erg , zal de leeftijd wel zijn Dat setje wat Luuk vandaag aan had was van de Hema
Ow das leuk wen... Nee ken ik niet... Maar ik mag van Erik nooit enorm veel aan kleertjes uitgeven... Hoewel het nu al anders wordt, omdat hij steeds langer in kleertjes past... Is daar ook een site van?
Hmm, als ik het dan zo bekijk is het eigenlijk helemaal niet zo denderend.... Maar 26 producten, en niet echt vrolijk...