Ik weet niet of ze veel hebben van dat merk... heb wel eens iets voor Fenne gevonden ergens op een site, maar heb het nog nooit in de winkel gezien... zal eens zoeken... oh je gaat slapen... trusten!
zo hier weer een toppie dag geweest en me ma had het naar haar zin, en daar ging het om! de taart vondt ze leuk en ook de visite! en Gwen heeft zich weer voorbeeldig gedragen en vermaakt, dan denk ik weer wat heb ik toch een geweldig meissie die geen 1 moment zat was en nog lekker slaapt tussen door enz.. heb ff snel gescrold leuke foto, gezien en ook van Luuk en leuk fimpje van luuk en mooi kaarsje voor thijs* en hoop dat je een leuke dag heb gehad Dees fijne vakantie in ieder geval en geniet ervan! en denk aan jullie! @fenne ook een geweldig lachie zo nee dat doet Gwen ook niet , en wat een geweldige ogen en koppie heeft ze toch! nou meiden hier de boel weer schoon en slingers ect.. weg lekker opgeruimd en morgen een normale dag ook voor Gwen ze zal wel morgen als eerste kijken waar de slingers zijn en de ballonnen want ja 2 dagen feest geweest hier nou ik ga mijn bedje opzoeken, oh ja nog ff snel mijn avatar veranderd! trusten
We zijn druk aan het inpakken en tussendoor ontbijten. Mijn ouders zijn hier rond half 12 en tussen 12 en 1 vertrekken we. 1 jaar, wat gaat het toch hard.....
Dees, van harte gefeliciteerd met Luuk zijn 1ste verjaardag! (Sorry, weet nu niet helemaal of ik Thijs ook moet feliciteren ofzo... Iig heel veel sterkte!) En een hele fijne vakantie natuurlijk! Dikke knuffel van ons! x
HIEPER DE PIEP HOERAAAAAAAAHHHHHH LUUK IS ALWEER 1 JAAR..... Dees en Olaf.. Van harte met de verjaardag van Luuk en ook THijs* Het zal een Mooie en soms ook moeilijke dag worden... Geniet van alle momenten.. van elke lach en ook van elke traan...vooral van de Taart, de cadeaus, het moment van samen.... Hele dikke knuffel en een supervakantie gewenst... Ichy
OOOOOOWWWHHH.. ik zie dat ik door mijn afwezigheid helemaal Gwen haar verjaardag heb gemist.... *schaamt zich diep* GWEN MEISJE... VAN HARTE MET JE 1e VERJAARDAG ook Joma en manlief natuurlijk.... Hoop dat het een knaldag is geweest.. vast wel.... Knuf
Lieve Luuk en Thijs* Jullie eerste verjaardag! GEFELICITEERD! Luuk, maak er een hele leuke dag van met pappa en mamma! (en Thijs* al de komende jaren moet je net zo goed voor Luuk zorgen als dat je het eerste jaar gedaan hebt!! Hij is al heel erg groot en sterk!! Jij bent zijn beschermengeltje..)
Lieve Dees en Olaf.. wat een dubbele dag moet dit vandaag zijn.. en zoveel emoties die nu door jullie heen gaan.. In ieder geval gefeliciteerd met jullie zonen! Op hun manier zijn ze beiden aanwezig en vieren ze feest.. Kussie van ons! (en tot morgen!)
GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN LUUK en ook toch wel een beetje van thijs* heel veel plezier / sterkte vandaag dikke knufff
Dank jullie meiden Gisteren kregen we iets heel bijzonders van mijn zwager. Ze waren naar een kaarsenmaker geweest. Die wilde weten voor wie de kaars was die ze kochten. Voor Thijs* zei mijn zwager en hij heeft het uitgelegd. Die man gaf ze een kaars mee in de vorm van een huisje. Ja zegtie, Thijs* wil dat aan Luuk geven. Hij zal goed voor Luuk zorgen zei hij en het gaat goed met hem. Jeetje wat hebben we allemaal moeten huilen Bijzonder toch?
Dees en Olaf Van harte gefeliciteerd met Luuk en Thijs*wij denken aan jullie !! Wens jullie fijne vakantie en geniet ervan
Goedemorgen moppekes. zo als eerste lieve dees en olaf, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van luuk en thijs* het zal vandaag een blije maar ook een moeilijke dag zijn voor jullie. ik weet zeker dat jullie thijs* vandaag extra over luuk waakt! en natuurlijk een super fijne vakantie gewenst! zo nu ff vanuit hier: keano is me chaga zeg bah bah zijn oogjes zaten vanmorgen dicht gekoekt dus kou op zijn ogen. zo sneu en kreeg vanmorgen om 6uur een sms van hubbie auto weer kapot nu gaan we deze week kijken voor een andere en deze roestbak gaat eruit,hebben nu al zat besteed aan dat rot ding. vanmiddag naar het weeguurtje en ga nu kenao fruit geven en te bed doen
ff snel voor dees. geen idee of je dit nog leest! Onze auto is kapot! Nou ja.. niet echt, maar de achterklep gaat niet meer open.. erg lastig dus. Net bij de garage geweest maar die hebben vandaag geen tijd dus de auto moet morgenvroeg weggebracht worden en dan ben ik 'm waarschijnlijk de hele dag kwijt! Dat wordt dus toeren in jouw auto..hihi..(als dat ok is) nora kan/past volgens mij nog in de maxi-cosi dus dat is helemaal makkelijk!
Plek zat in de auto Sizzel en er kan achterin makkelijk een Priori extra staan hoor. We hebben nog contact