Mijn ouders zijn net al vertrokken. Er is een ongeluk gebeurt op de A27 en die is nu afgesloten en zij moeten daar dus langs. Ze hopen op tijd hier te zijn. Ik ga zo onze kleren inpakken en me eens aankleden want ik loop nog in pyama
@Lianda bale meid van de auto en succes met uitzoeken, en zo sneu die dichtgeplakte oogjes bij die kleintjes @goede reis Dees en morgen ook veel plezier met familie Sizzel
Lieve Luuk, vandaag ben je dan officieel 1 jaar, al een echte vent... gefeliciteerd knul! Al weer 12 mnd geleden dat jij en je broertje Thijs* werden geboren... wat een bijzondere dag vandaag, een dag vol geluk en verdriet, 2 dingen die niet samen lijken te gaan maar het toch stiekem doen... ik denk aan jullie... Dees, alweer een jaar mama, wat een mijlpaal zeg... gefeliciteerd, je doet het fantastisch!
Goedemorgen. Dees, fijne vakantie gewenst en natuurlijk ook gefeliciteerd met je jongens. Thijs is er gewoon bij! Dat weet ik zeker. Ik ben gisteravond ongi geworden. Dus ik hoop maar dat m'n buien over zijn nu. Kan nog niet echt zeggen dat ik me beter voel. Hier ligt Tessa weer in bed. Kan ik mooi even hier opruimen. ff filmpje uploaden.
Van harte gefeliciteerd met Luuk en Thijs* Wat een bijzondere en ook wel moeilijke dag voor jullie. Ik heb heel veel bewondering voor jullie! En nu heerlijk op vakantie. Geniet ervan! Oh ja, geweldige foto's van Luuk gezien. Wat een lekker mannetje is het toch! Leuke avatar Joma! Fijn dat je moeder het feest leuk vond. En heerlijk dat Gwen zich zo goed gedragen heeft! Mys, werkse. De auto kapot van Siz en Lianda. Balen zeg! Hier weer gebroken nacht nummer 4 achter de rug. Sofie heeft drie kwartier achter elkaar gehuild. Ben wel regelmatig bij haar gaan kijken, maar ik wilde ze er echt niet uithalen. Maar na bijna een uur was ik het zat en wilde ook weer gaan slapen. Dus toch er maar uit. Ze heeft even gedronken en is toen na 10 minuten huilen in slaap gevallen. Ze vecht gewoon tegen de slaap. Dan gooit ze boos haar speen weg en wil alleen maar tegen mij aanliggen. Ach ja, wat hebben jullie aan mijn geklaag? Lekker belangrijke info ook, maar ik heb het wel even van me af geschreven Op mp heb ik hele leuke eetkamerstoelen gezien, maar dat is in Harderwijk, ruim anderhalf uur rijden... Vandaag is mijn missie om Piet over te halen om daar heen te rijden! Hopen dat het gaat lukken
Zo kan het natuurlijk ook http://s441.photobucket.com/albums/qq13 ... V00811.flv Is maar kort, maar de bat. was leeg.
@Sizzel hopenlijkt helpt je water @boney bah ongi, ben blij dat ik er nu geen last meer van heb met de prikpil @Meiske bale van die nachten en schrijf maar lekker van je af daar zijn we voor hoor, hoop dat piet de stoelen kan halen.
meiske.. hahaha.. gooi je charmes in de strijd bij piet.. wie weet! ennuh.. balen van die nachten zeg.. geen idee wat je er tegen kunt doen..
Grappig filmpje Boney,wat slim van Tessa! Gwen mooie avatar van je meisje! Meiske, pff ja slopend lijkt me dat zo´n nachten!
Haha die Tessa! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan Helemaal vergeten te vertellen dat mijn neefje weer thuis is! Zaterdag mocht hij naar huis. En gisteren al weer even met hem gekroeld! Wat is zo'n kindje dan weer klein zeg, heerlijk!
Ik zal jullie staks eens vermoeien met een fotoserie van operatie feesthoedje... Ik stop er nu mee. Ze raakt helemaal overstuur van dat stomme hoedje. Dan maar een een minder leuke foto of een ander foto op de uitnodiging.