Hey meiden, Ik kom even Dees haar mannetjes feliciteren. Luuk en Thijs* alweer 1 jaar.. Wat een gekke dag voor jou Dees en voor Olaf natuurlijk ook. Maar jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd! Ik heb niks teruggelzen. Ben weer ziek Begon gister weer met overgeven, buikkramp en diarree. Hele nacht weer wakker geweest en beroerd dus. Ik baal er zo van want heb het idee dat het niet gewoon buikgriep is. Heb precies dezelfde klachten als 2 weken geleden en mijn maag en darmen zijn sowieso de laatste tijd raar. Heb eerder een maagvliesontsteking gehad en een spastische darm dus word een beetje benauwd.. Eind van deze week krijg ik in elk geval uitslag van het bloedonderzoek dus wie weet komt daar nog wat uit. Maar goed, heb dus weeeer mijn werk moeten afbellen, vind het zoo lullig.. Ze doen er niet moeilijk over maar toch.. Bah, voel me echt kut. Kan ook niks eten, drink alleen een beetje druivensap steeds. Nou, weer genoeg gezeurd voor vandaag. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Dikke kus
Tessa kijkt naar Fenne! Toen ze haar gisteren zag was ze iets enthousiaster. http://s441.photobucket.com/albums/qq13 ... V00814.flv
nora vond het ook geweldig om fenne te zien! Continu wijzen naar het scherm en van die lekkere hoge gilletjes geven!
Hoi allemaal.. Als eerst SORRY , en alsnog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Gwen! en van harte gefeliciteerd met Luuk en Thijs* !. Hier gaat t al een stuk beter met Deem , we zijn niet meer terug geweest naar de huisarts en spugen is minder geworden door de medicatie. Nu is het weer een vrolijk mannetje , met alleen wat stipjes in zn gezicht en op zn romp , even afwachten wat dat is/word. Even een klein vraagje , deem zijn tutpoppen waren ongespuugd dus we moesten vervanging hebben.. hebben hem een beertje gegeven dat op een kussentje ligt.. heerlijk vind hij het. Hij gebruikt het beertje alleen ook als kussen. Kunnen we nu niet beter overstappen op een normaal klein kussentje? Zou dat nu al mogen? Lijkt me weinig verschil maken beertje/kussen , maar weet niet zo goed of t al mag
ik wilde alleen even reageren op beertje. MEID DOE HEM GEEN KUSSEN IN ZIJN BEDJE OF HET NU EEN GROTE OF KLEINE IS! HET WORDT TEN STRENGSTE AFGERADEN TOT ZIJN 2E JAAR,IK WEET NIET OF JE MIJN VERHAAL HEBT GELEZEN VAN DE VERSTIKKING VAN EEN KLEIN MANNEKE? LAAT HEM ALSJEBLIEFT LEKKER ALLEEN OP HET MATRASJE SLAPEN!
Ah wat ontzettend cute zeg! Heb gewoon een big smile, daar word ik echt vrolijk van... we moeten ze maar snel eens echt bij elkaar zetten... jij gaat toch ook wel naar de hyves meeting? (weet niet of op het forum al eens gezet is waar en wanneer dus ik doe het ook maar niet)...
hahaha en Nora & Aaron hebben ook naar Fenne gekeken, hoe lief! Maja, meissie toch... wat ontzettend naar voor je zeg! Ik hoop toch niet dat je een zware ontsteking hebt zoals je al eens gehad hebt, dat zou echt &*$$%&*! zijn! Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, maar meer als beterschap wensen en duimen dat het toch een griepje is die nog niet goed uit je lichaam was kan ik niet doen ben ik bang... Boney, en ik vind de Tweenies ook stom, maar soms staat hier dat kinderkanaal aan en dan komen ze voorbij, Fenne gaat dan echt met open mond geconcentreerd zitten kijken...
He lieve dames Ik ben heel even op werk dus kom even mijn gezicht laten zien.. nou ja niet letterlijk natuurlijk Ik heb de beebs welke natuurlijk niet echt meer beebs zijn al gefeliciteerd en ohh nu zijn Rosalie en Elise de volgende... Met mijn vader is het nu gedaan, dat klinkt heel raar maar we hebben dit weekend zijn eerste crisis gehad(zo noemde de HA het) hij is daar wel ok doorheen gekomen maar volgens de HA moeten we nu rekening houden met alles dit betekend van 1 uur tot 3 weken.... dubbel dubbel allemaal hopelijk duurt het nog even want zo dichtbij de verjaardag van elise tjsa weet niet hoe ik het moet uitleggen maar dat voelt niet zo goed... en ach wat heb ik ook te willen helemaal niets...! Meiden ook deze bovenstaande tekst alleen ter info opnemen.. laat niet je humeur erdoor verpesten want dat doe ik namelijk ook niet echt .....)))
JAHHOOEEEE LUUK 1 JAAR!! GEFELICITEERD!!! Deees, ik zag idd dat hij gruwelijk was verwend! Sterkte met alle herinneringen aan thijs en de gemengde gevoelens. Geniet van de vakantie. Ik heb een heleboel gave foto's en filmpjes gezien, ik heb echt genoten hier! Vandaag is hier ook een klein beetje bijzonder... ik heb vanmorgen mijn 1e foliumzuur pilletje weer geslikt Wen en Maja ziek? Jakkie... Gaat het al weer goed met Naatje?
Ik heb werkelijk prachtige fotos gezien... heerlijk hoor.. al die prachtige koppies....mooie mama(dees) MAJA jeetje meid jij zit echt in de lappenmand... heel veel beterschap en een dikke knuf.. Ik las dat Botje ook niet lekker in haar velletje zit of hopelijk zat... voor jou ook een dikke knuffie en een MOORKOP hihi Heb ik verder nog iets gemist? ik heb namelijk alleen gescrollt... en plaatjes gekeken haha
Dwaasje ik denk aan je. Ik hoop voor je dat hij de verjaardag van je mooie dochter nog mee kan maken.
TJonje, heb ik hier wat opgebiecht.. heel spannend voor me en zo.. is hier gewoon geen kip online! Met wie moet ik het dan delen?
lieve meiden Ik kom even voorbij vliegen zit al paar dagen niet lekker in mijn vel vandaar dat ik niet veel te vinden ben hier, het lezen over relatiedippen is me nu echt ff teveel sorry meiden @Lieve Dees en Olaf Gefeliciteerd met Jullie mannetjes wat moet dit dubbel zijn zeg maar geniet lekker van jullie vakantie en ik weet zeker dat Thijs* erbij is! @mom 1e foliumzuur betekent dat flink oefenen of .......
Ik krijg hier trouwens echt de verjaardags kriebels van al die leuke foto's en blije gezichten. Ik ga de 13e een verjaardagsfeestje en Elena's vriendinnen uitnodigen!
Heeeee.. een reactie.. we beginnen 'natuurlijk'... zonder dwang.. maar het begin is er.. uh.. nou dat ik niet helemaal waar want ik ben nog aan de
hllelujaaaaaaaaaaaaaaa MOM.... wat betekend dit?/ hihiih Geloof ik in de hemel ja absoluut geloof ik dat er meer is hierna.... en bedankt voor je lieve woordjes maar MOM....whats happening? hihi