dan word het tijd dat we die duiveltjes er eens uit gaan sccoppen he, wel super nieuws meid hoop dat het snel raak is !
Dus eigenlijk heb ik geen nieuws... ha, ha.. alleen dat ik een pilletje heb geslikt, hi, hi.. nou ja, jullie snappen het wel.. ik heb een knoop door gehakt en dat was reuze spannend!
Ohhhh je gaat oefenen das ook heel leuk haha.. oh ben benieuwd en hopelijk ben je zooo niet meer ongi... VIV volgens mij kan jij ook wel een dikke knuf gebruiken... Mocht je je verhaal wel kwijt willen lieverd mij PB en hier op het forum gewoon neerkwakken hoor het lucht mij altijd zo ontzettend op.....
Ja viv meisje, je kan best je verhaal kwijt hier als je dat wil. Ik duim voor je dat alles goed komt. Ook van mij even een dikke pakkerd voor jou.
thanks mom bah nu staan de tranen in mijn ogen jullie zijn zo lief ik ga ff poging aan mijn schoolwerk doen thanks meiden
Vivi knuffel meid! Idd hier op het forum neer kwakken als je er behoefte aan hebt, er zijn zeker een heleboel luisterende oren!
Dwaas, Tja wat moet ik zeggen? Sterkte meid!Het zit er al zo lang aan te komen, maar toch is en blijft het moeilijk!
Mijn vader geloofd nog meer dan ik.. hij is er van overtuigd dat zijn papa en mama staan te wachten op hem.. fijne gedachten is dat...
Bah ik ben zo moe ! Ik heb net anderhalf uur geslapen en duik zo weer mijn bed in zodra mijn man thuis is.
dat geloof ik ook wel ja.. maar echt het helpt ik ga je natuurlijk niet dwingen haha maar ikweet wel dat het enorm oplucht...
tsja dat is weer herkenbaar die vermoeidheid....geef er maar lekker aan toe... zover als dat kan natuurlijk maar geniet weer lekker van het super bijzonder zijn...
ik weet het misschien over paar dagen als ik er zelf beetje over gedacht heb ik weet het nu gewoon zelf ff niet. Dikke knuffel voor jullie allemaal
tjsa er valt niets meer te zeggen.. voor niemand meer papa niet wij niet andere niet... denk dat we nu moeten voelen... verdriet angst maar zeker ook rust en opluchting....
Op mijn werk, maar toch even snel..... Hiep hiep hoera, Luuk is 1 jaar! Dees en Olaf, gefeliciteerd! Geluk en verdriet liggen dicht bij elkaar en zullen deze dag wel afwisselen. Maar toch wens ik jullie een geweldige dag toe en een enorm fijne vakantie!